"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 24 listopada 2014

Andrzejki


Listopadowy wieczór...
Rozgwieżdżone niebo...
z ust unosi się para...
w ciemnej ciszy słychać tylko stukot stóp...

Tak sobie wyobrażam andrzejkowy wieczór
sprzed 40 lat...

Roześmiane dziewczęta, z  czerwonymi policzkami
śpieszą aby wywróżyć sobie przyszły los
w zastygłych kroplach wosku...


Poproszono mnie o zrobienie kartki imieninowej dla mężczyzny
 dla Andrzeja...
Pan Andrzej samochodów raczej nie lubi aleee...
kocha książki i historię
a że jest Andrzejem listopadowym
więc może by tak wpleść w to motywy
wróżb andrzejkowych...


Pomyślałam, podumałam....
papiery przejrzałam...
kawę wypiłam...
i wiedziałam 
TO JEST TO!!
Skoro Andrzej lubi książki...
książkę dla Andrzeja zrobię...
Poszarpaną zębem czasu
z listopadowymi liśćmi
z dumnym spojrzeniem orła 
i żeby wiedział... że tylko dla niego ;-)))

 Nie lada to było wyzwanie gdyż pierwszy raz 
robiłam kartkę w takiej formie,
z takim motywem...
ale ja przecież lubię wyzwania  ;-)))
bucik za bucikiem,
lanie wosku, 
skórki z jabłka...
Każda z andrzejkowych wróżb znalazła swoje miejsce
tak jak i znalazło się miejsce na płynące z serca życzenia


Ja też zapytałam andrzejkowych wróżb czy  i kto zostanie moim mężem
oto odpowiedź, którą otrzymałam ;-)))


Zawsze wiedziałam, że mój MENczyzna będzie bohaterem
ale żeby od razu...
Batman??
 ;-)))


Panu Andrzejowi życzę
aby los pomyślnie wróżby  układał
w zdrowiu zachował
szczęściem obdarował
i przyjaciółmi otoczył

Życzenia wplotłam pomiędzy kwiaty...
które sama układałam ;-)))


a żeby losowi szansę dać 
moją kartkę zgłaszam na wyzwania:
 
- Karttkowe ABC - W jak Warstwy


W podziękowaniu za Waszą obecność,
za ciepłe słowa ,
za cierpliwość,
za niecierpliwe ponaglenia do kolejnego posta,
za radości i smutki, które ze mną dzielicie,
za marzenia, które mogę pomóc zrealizować....
zapraszam na lody ;-)))
 i życzę jak zawsze pięknych chwil
słonka - tego w duszy
a w sercu radości ;-)))

44 komentarze:

  1. Kartka po prostu rewelacyjna :)
    Bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - fakt... trochę nad nią myślałam ;-)))

      Usuń
  2. Piękna kartka, a lody wglądają baaardzo zachęcająco:))
    Powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałyśmy takie zjeść... zapomniałam :(

      Usuń
    2. Nic to:))), Następnym razem, może na tarasie Twego domu z widokiem na Bieszczady:)

      Usuń
  3. Świetna kartka, po ciężkiej pracy nad nią możesz być z siebie dumna ;)
    Lodami proszę nie drażnij bo znów sięgnę po coś słodkiego...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jesienne wieczory słodkości to jak najbardziej poządana rzecz więc... nie ograniczaj się Anula, nie ograniczaj ;-)))

      Usuń
  4. super kartka, piękna kompozycja kwiatowa, ps kusisz tym deserkiem ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz taka ze mnie kusicielka ;-))) ale myślę, ze to lubicie ;-)))

      Usuń
  5. No i jest przecudnie! Świetna praca. :)
    Pozdrawiam i dziękuję z udział w wyzwaniu PR SZOK.
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiego loda to był właśnie zjadła... Śliczne kartki...

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze fajniej w naturze wygląda, widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      Czasami trudno na zdjeciach ująć szczegóły, detale, duszę ;-)))

      Usuń
    2. a i bukiet świetny, bardzo oryginalny :)

      Usuń
    3. ;-))) na zajęciach robiłam ;-)))

      Usuń
  8. Niedługo pojawią się kolejne ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajowska książka życzeń. A we wróżbie to ja widzę kota.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kota??
      Kotaaa!!
      Sugerujesz, ze zostanę starą panną z kotami??!!
      To jednak Batman bardziej mi się podoba ;-)))

      Usuń
    2. No dzie! Będziesz miała więcej kotów, CHOCIAŻ JUŻ NIE MOŻESZ!

      Usuń
    3. Nie ma to jak dobre życzenia przyjaciół - dzięki Hana ;-)))

      Usuń
  10. Pomysłowy prezent!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna Andrzejkowa kartka. Batman to w końcu też supermen,więc wróżba całkiem pomyślna,teraz należy go tylko wyłowić z tłumu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...
      No rozglądam sie na lewo i prawo i ni widu ni słychu...

      Usuń
  12. Bru, ale kartka!!! Nie wiedziałam, żeś ty taka zdolna! Gratuluję! No i życzę Batmana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh... niech juz będzie rycerz w lśniącej zbroi ;-))) nie będę zbyt wymagająca

      Usuń
  13. Wszystkiego dobrego z okazji Imienin:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje bardzo ale ja kwietniowa Katarzyna jestem ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrych życzeń nigdy za wiele:)
      Zapraszam do mnie - będzie o Tobie:)
      http://cudartenka.blogspot.com/2014/11/sa-anioy-naprawde-sa-anioy.html

      Usuń
  15. Kartka cuuuuudna, cudna, juz pisałam, że masz wielki dar i pieknie z niego korzystasz. Widac to też w kompozycji kwiatkowej, a za Batmanem się rozglądaj, bo nigdy nie wiadomo z której strony przyjdzie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś...
      Skoro takim talentem zostałam obdarowana to chętnie się nim dzielę...
      W końcu radość rozmnaża sie przez dzielenie ;-)))

      Usuń
  16. Bardzo ciekawa kartka. Dziękuje za udział w wyzwaniu w Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lody! Tego było mi trzeba!
    W szarościach listopada, Twój blog jest dla mnie niezmiennie promieniem słońca, powiewem wiatru rozwiewającym włosy, oddechem pełnym nadziei, chwilą relaksu. Niezmiennie, od zawsze, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak ciepło zrobiło się na sercu ;-)))
      Dziękuję za Twoją obecność ;-)))

      Usuń
  18. Właśni dziś oglądałam Twoją piękną kartkę jaką dostałam od Ciebie,.Wkleiłam ją do mojego zeszytu z inspiracjami,przepisami i opowiadaniami i strasznie się cieszę,że takie cudo mam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuje za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK!
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjnie pokombinowałaś z kartką dla pana Andrzeja :).

    Całość super :).

    Mmmm lody bardzo kuszą :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Magiczna kartka w klimacie Andrzejkowym i bukiet bardzo oryginalny:) Pan Andrzej to szczęściarz:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna praca i piękny opis. :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Galerii Rae. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawa praca :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń