"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 19 października 2014

Życie jest podróżą



Witajcie ;-)))
Lubicie dostawać prezenty??
Chyba każdy lubi...
Ja od jakiegoś czasu dostaję prezent prawie każdego wieczoru ;-)))
Niebo za moim oknem każdego wieczoru maluje się w fantastyczne, niepowtarzalne barwy 
Jeśli chcecie
będę się  Wami tymi prezentami dzielić ;-))) 


A dziś podzielę się z Wami karteczką, którą wykonałam
w ramach podziękowania dla pewnego Gentelmena
Żeby było elegancko i żeby kartka nie zniszczyła się w drodze
po raz pierwszy wykonałam do niej pudełko


Całość utrzymana jest kolorach ziemi...
brązy, beże
do czego idealnie nadały się papierki Lemonade
Romantic melody 08
ale żeby nie było ponuro przełamałam je czerwienią ;-)))


Męska kartka uwieczniona w promieniach zachodzącego słońca
Do Romantic melody dołączyła grafika z Magicznej Kartki
według mnie... idealnie do siebie pasują ;-)))
 Tak wygląda komplet razem


Jedynym nie brązowym dodatkiem na kartce jest bordowa róża
Wraz z moją kartką chciałabym się pobawić u Danutki 
w Kolory
Kolorem października są właśnie brązy ;-)))


Na koniec zapoznam Was jeszcze z
Szyszkowym Dziadkiem,
który od kilku dni ukryty wśród liści, owoców róży, kasztanów i jesiennych kwitów
zadomowił się w moim domu


Pan już wiekowy ale jakże urodziwy
dotrzymuje mi towarzystwa podczas podziwiania wieczornych zachodów słońca.
Jesienny stroik posyłam na wyzwanie Kwiatu Dolnośląskiego
Powiało Jesienią 

Za moim oknem ciepło i słonecznie
kolorowo
Ja zmykam na spacer w poszukiwaniu jesiennych skarbów
a Wam zostawiam kawałek ciacha i znaleziony w necie
krótki ale  bardzo mądry tekst ;-)))


Twój dzień zaczyna się właśnie tak, jak czysta, niezapisana kartka, na której w miarę upływu czasu dodajesz kolory, zdarzenia, emocje i interpretacje

Ty decydujesz jaki ten dzień będzie, jak się zapisze w Twoim życiu i jak go zapamiętasz...

rozpamiętywanie wczoraj można zatrzymać - skupiając się na dniu dzisiejszym, negatywnych ludzi oraz ich dołujące historie można ominąć, poszukiwanie dramy wykluczyć z dzisiejszego planu...

wystarczy odrobina samoświadomości, uważności oraz dobrych chęci, aby dzisiejszy dzień zapisał się tak - jak Ty tego chcesz

spróbujesz?


Radosnej niedzieli życzę Wam Wszystkim ;-)))



Ps. wieczorne
Jednen z p. regulaminu zabawy u Danuki mówi, że:
" Podczas prezentacji swoich prac wspominacie o swoich upodobaniach do koloru brązowego."
 Brązowy...
w mojej szafie go nie ma...Lubię raczej żywe, radosne kolory
ale w moim domu jest go dużo...
Cieple brązy w salonie, brązowe dodatki w kuchni
Dobrze mi z brązem - lubię go ;-)))


61 komentarzy:

  1. Kartka pasujaca do gentelmena, jest naprawdę idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie - tak mi się wyrysowała w głowie gdy słuchałam opowieści o "starszym Panu" ;-)))

      Usuń
  2. Śliczna karteczka, a widoki na niebie masz przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o taak to prawda - widok z okna mam cudowny ;-)))

      Usuń
  3. Witaj w zabawie kolorami Danusi. Aby Twoja praca mogła w niej wziąć udział, musisz uzupełnic brakujące elementy : Banerek zabawy na pażdziernik oraz krótki opis na temat Twojego stosunku do brązowego koloru. Nad żabką jest regulamni zabawy z którym należ się zapoznac,
    A co do karteczki jest piekna , w brązach i idelanie wpasowała się w kolorki pażdziernika.
    Mnie zauroczyło Twoje zdjęci główne. Moja córka z prawie rudymi włosami tez uwielbia konie i kiedyś zrobiła sobie bardzo podobne zdjęcie.
    Miło było Cię odwiedzić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zwrócenie uwagi - czytałam reguły tylko jak zwykle dodając post zapomniałam ;-(
      Konie to cudowne, mądre i piękne zwierzęta
      Pozdrawiam również córkę ;-)))

      Usuń
  4. Piękne zdjęcie z koniem

    i cudna karteczka i te zachody słonka :)
    a dziadek leciwy ale bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziadek wyjątkowo spodobał sie Neli... wciąż próbuje go porwać z koszyczka ;-)))

      Usuń
  5. Super karteczka i do tego jeszcze pudełeczko.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te zwierzeta, konie sa takie mądre i piękne .................. Fajne zdjęcie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda... konie są wyjątkowo mądre i piękne

      Usuń
  7. Bardzo ładna kartka, na pewno spodoba się obdarowanemu panu :) Zazdroszczę Ci trochę tych pięknych pejzaży - wrzucaj więc jak najwięcej zdjęć, by podzielić się nimi z mieszczuchami ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale... ja też mieszczuch jestem...
      Mieszkam w centrum miasta tylko... widok za oknem mi się udał ;-)))

      Usuń
  8. Bardzo fajna kartka - i zdjęcie z koniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zdjecie z koniem..i ten wzrok.Piękne prace zrobiłaś. Powodzenia w zabawie u Danusi.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie z koniem jest wspaniałe!! Kartka z pewnością się spodoba, pięknie ją wykonałaś! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartka się spodobała ;-)))
      Dziękuję za miłą wizytę - dawno Cię tu nie było ;-)))

      Usuń
  11. Piękna kartka! :)
    A poza tym piękne zdjęcie z koniem! Dzisiaj byłam na spacerze w lesie i na polnej drodze były ślady kopyt i tak sobie pomyslałam, że strasznie dawno nie jeździłam i coś chyba trzeba z tym zrobić. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj... zdecydowanie coś z tym trzeba zrobić i to szybko ;-)))
      wiatru we włosach życzę i... zapachu końskiego potu ;-)))

      Usuń
  12. Karteczka śliczna, a razem z opakowaniem stanowi bardzo elegancki komplet :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-))) ooo Ania - dawno Cię tu nie było ;-)))
      cieszę się, że moja karteczka Ci się podoba ;-)))

      Usuń
  13. świetne przesłanie, ciekawe co się znajdzie w tym stylowym pudełeczku... ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam w zabawie,widzę ,że Ania pilnuje porządku podczas mojej nieobecności i wszystko już gra jeśli chodzi o regulamin.
    Karteczka wyszła śliczna ,brązy są ,kwiatek sliczniutki również,a nawet włąśnoręcznie zrobione pudełeczko,super.
    Mam nadzieję,że będziesz się bawić z nami dalej,do czego zapraszam serdecznie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kartka śliczna, jeszcze ładniejsze pudełko :) Razem współgrając idealnie. Życzę Ci, aby cudne zachody nie opuściły Twego okna jeszcze przez wiele dni.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna karteczka i pudełeczko również:)
    podoba mi się Twój szyszkowy dziadek:):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna karteczka i cudne pudełeczko do kompletu. Bardzo lubię takie dzieła. Kolorki super ze sobą grają, kwiatuszek fantastycznie ożywił całą pracę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, Kasiu Kasiu! Ile u Ciebie jesieni, i to jakiej pięknej. Ile zdjęć, jak zawsze magicznie piękne widoki i widoczki nieba, zaokienne i to jeszcze to zdjęcie z zamyśloną Venus (chyba to ona?) oraz z grupą kociastą wylegującą się na wypasionym wybiegu. I kartek cała moc. Oczywiście moje ulubione te w jesiennych kolorach:-) Czy Twoja doba ma więcej niż moja???? Jak to się dzieje, że tyle się dzieje?? :-))))
    Serdecznie i bardzo ciepło pozdrawiam:-))))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna kartka, bardzo elegancka, ale mnie zauroczył Szyszkowy Dziadek.

    OdpowiedzUsuń
  20. kosz z dziadkiem skradł moje serce, cała reszta piękna ale kosz po prostu mnie zatkało, cudny

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna kartka! Intensywność kolorów sprawia wrażenie tajemniczości. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna karteluszka taka ze smakiem i gustem.....jednak szyszkowy dziadek skradł mi serce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna kartka, a i pudełko w niczym jej nie ustępuje. Nie wiem co bardziej mi się podoba. Dziadek również fajniutki. Witaj w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Karteczka z pudełeczkiem- urocza. Ale stroik jak mi się podoba to- ach! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie prace piękne, a ciasteczko chętnie bym "pożarła" :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kartka jest niesamowita - taka męska! Do tego pudełeczko - czego chcieć więcej! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Karteczka piękna, pudełko jeszcze piękniejsze :) Ale mnie (podobnie jak większość komentujących) najbardziej urzekło Twoje zdjęcie nagłówkowe :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja najstarsza para się fotografią i między innymi zrobiła mojej średniej podobne zdjęcie z koniem ale w wersji biało czarnej- oba cudne, Twoje również bardzo mi się podoba :)
    Karteczki cudne!! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miło mi bardzo tutaj zagościć :) Podziwiam prace i oczy nacieszyć nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna praca! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna kartka,a dziadek też mi się podoba i ten kosz w którym siedzi,piękna dekoracja

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale tu u Ciebie pięknie - i zdjęcie w nagłówku, i widok z okna, i męska kartka, i szyszkowy dziadek, i cytat, a o cieście nawet nie wspomnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kartka idealnie pasująca do gentlemana. Jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  34. piękna, męska kartka a jesienna kompozycja rewelacyjna. ciastem chętnie bym się poczęstowała niestety nie mogę wsadzić ręki przez monitor :/ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przeurocza kartka :) Zrobiła na mnie niezwykłe wrażenie :)
    Pozdrawiam miło :)***

    OdpowiedzUsuń
  36. Sentencja na przywitanie o marzeniach mnie wzruszyła. Prawda tylko ludzie boją się tego , że nie spotkają takich osób na swojej drodze , które pomogą je zrealizować. Prace genialne i dla oka i dla ducha. Szyszkowy Dziadek przefajny

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna kartka idealnie pasuje do starszego pana, szyszkowy dziadek skradł mi serce jest uroczy:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wchodząc na Twojego bloga nie sposób nie zauważyć tego pięknego zdjęcia!
    Tak rzadko wykonywane są prace tylko dla panów, a tu proszę pełna klasy i elegancji karteczka!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. swietna jest twoja praca - fajnie że bierzesz udzial w zabawie - szyszkowy ludek jest niesamowity - pozdrawiam cieplutko Marii

    OdpowiedzUsuń
  40. Super auto, karta świetna, nie jestem gentelmanem a też bym się nie obraziła.

    OdpowiedzUsuń
  41. wspaniałe dzieło
    dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  42. pezepiękna karteczka i stroik z szyszkowym ludkiem bardzo sympatyczny:) Super, że jesteś w kolorkach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. obydwie prace super!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń