"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 13 października 2014

Zakochana

w jesieni ;-)))

 

Przez wiele lat jesień kojarzyła mi się z...
końcem lata, okresem przed zimą ;-)))
Widziałam na zdjęciach, 
czytałam w wierszach, 
słyszałam w piosenkach, 
o pięknej złotej jesieni
ale żal po lecie był tak ogromny iż nie potrafiłam jej dostrzec wokół siebie ;-)))


w tym roku widzę lepiej
czuję głębiej i...
delektuję się każdą chwilą...


Pławię się w jesiennych kolorach i jesiennym słonku
a gdy dni stają się deszczowe i mgliste...
zapalam świeczki, wyciągam kocyk
zaparzam kawunię lub pyszną owocową herbatkę
i otoczona Futrami przenoszę się w inny świat - książkowy świat ;-)))


Przyoblekłam w jesień siebie i moje mieszkanko
brązy, czerwienie, pomarańcze
i świeczki
Jesień stała się ciepła i przytulna 


Z każdego spaceru znoszę do domu liście , gałęzie kasztany, buczynę
 i co tam jeszcze spadnie z nieba
Nie potrafiłam się powstrzymać i
przerobiłam te dary Matki Natury ;-)))


Stworzyłam dwa jesienne stroiki - świeczniki
W dzień pięknie wyglądają 
wieczorami dają światło i ciepło ;-)))


Ja miałam radość z tworzenia
za to Nelka ma radość  z "wyławiania"
jesiennych skarbów i tak naprawdę 
każdego dnia moje stroiki wyglądają inaczej ;-)))




Oba moje jesienne stroiki zgłaszam na wyzwanie do
Kwiatu Dolnośląskiego 
bo dzięki nim w moim domu zdecydowanie 

 Na stroikach się jednak nie skończyło
Gdy zajrzałam do Magicznej Kartki i ujrzałam ich wyzwanie...
kartka stworzyła się sama ;-)))


 tekturka falista, koronka, gałązki, liście, ręcznie robione kwiaty
zaczarowany ogród i... 
kartka gotowa ;-)))
Zgłaszam ją również na wyzwanie do
scrap shop - idzie jesień

 

A ponieważ u mnie na jednej kartce nigdy się nie kończy ;-)))


a okazja była wyjątkowa...

więc powstała  urodzinowa kartka 
dla bardzo bliskiej mi osoby ;-)))
Natchnieniem było dla mnie wyzwanie




a że paleta kolorystyczna wpasowała się w kolejne
to zgłaszam moją karteczkę również tam ;-)))





Makaronowy napis, do którego mam słabość
skłonił mnie do tego aby karteczkę zgłosić również do
Skarbnicy  Pomysłów  na wyzwanie  Litery


Myślicie pewnie, że to koniec??
o nie, nie...
Mam do pokazania jeszcze...
20 kartek ;-)))


20 takich samych 
a jednak całkiem innych zaproszeń na Dzień Nauczyciela ;-)))
Choć nieświadomie ale założyłam, że 
moje kartki będą unikalne...


Wynika to z mojej wrodzonej niechęci do "świstakowej" pracy 
ale też z tego, że obiecałam sobie 
iż nie zrobię 2 takich samych kartek ;-)))


Stempelek zaprojektowała specjalnie na tę okazję 
zdolniacha zetkaart
Ja tylko powieliłam i przyozdobiłam ;-)))

To wciąż nie koniec kartek, które powstały w ostatnim czasie 
ale na dziś zdecydowanie wystarczy ;-)))
Venus już daje znać, że czas pod kołderkę 
a ja tym razem całkowicie się z nią zgadzam ;-)))


Słonecznego, radosnego, kolorowego i jesiennego tygodnia Wam życzymy
Zakochajcie się...
w jesieni ;-)))


24 komentarze:

  1. Pięknie jesiennie i wyjątkowo u Ciebie . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal nie pojmuję, jakim sposobem te cudeńka opierają się kotom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety... one im się wcale nie opierają ;-)))
      Czuwam, pilnuję a gdy nie dojrzę... koty układają po swojemu ;-)))

      Usuń
  3. Ależ u Ciebie piękna jesień. Aż się wierzyć nie chce, że można ją sobie tak umilić:) stroiki rewelacyjne! Kartki urocze a bukiet jaki barwny. Aż mi się zachciało taki zrobić:) i jeszcze ta przemiła kocia ferajna:) A mnie od jakiegoś czasu odwiedza malutka kociczka:) wpada tylko na jedzonko ale jest przesłodka. Pokazałam ją u mnie w poście:) może Ci się spodoba, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób, zrób a później koniecznie się pochwal ;-)))
      Mnie robienie jesiennych ozdób sprawiło niesamowicie wiele radości - polecam ;-)))

      Usuń
  4. ale Ty jesteś pracowita Dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze kochana u Ciebie jest pięknie!!!Uwielbiam Twoje posty!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. och ja tez jestem zakochana w jesieni :) piękne dekoracje! bukiet cudowny i karteczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, szalejesz! Naprawdę pięknie, ale to ostatnie zdjęcie... Jejku, czyżbyś miała trzy koty i już sama o tym wiedziała?? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak... chyba czas powiedzieć to głośno...
      Jest nas 4 ;-)))
      Cztery baby w jednym domu - szaaaleństwo ;-)))

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. ooo jakże dawno Cie tu nie było... jak miło znów Cię widzieć ;-)))
      Uściski serdeczne zasyłam

      Usuń
  9. Ależ u Ciebie piękna ta jesień!
    U nas jakoś szaro, wciąż deszczowo i bez słońca.
    Pozwól, że jeszcze troszkę popodziwiam, taką Jesień, jaką kocham. Tą u Ciebie.

    Przepiękne te karteczki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozgość się i zostań jak długo chcesz ;-)))

      Usuń
  10. Stroiki pięknie jesienne!. Zaproszenia wyszły Ci fantastycznie - miło mi że skorzystałaś z mojego stempelka - fajnie ze się przydał. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ty to masz dopiero kota! ;-)
    a raczej koty! ;-DDD

    no to chyba wesoło bywa

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie u Ciebie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Stroiki piękne
    dziękuję za udział w wyzwaniu kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny wpis, świetna kartka, a właściwie kartki!! MEGA ODLOTOWE STROIKI- CHCĘ TAKIE :)), no i koty wow:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Alrż nastrojowo, jesiennie jest u Ciebie Brujito :) Karteczka na nasz wyzwanie cudowna. Dziękuję za udział . Pozdrawiam Kaska DT Magiczna Kartka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerpiesz z życia to co najcenniejsze. Prace fantastyczne. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Shop :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń