"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 15 października 2014

o wschodzie i zachodzie słońca

Każdy Twój wyrok przyjmę twardy
Przed mocą Twoją się ukorzę.
Ale chroń mnie Panie od pogardy
Od nienawiści strzeż mnie Boże.

Wszak Tyś jest niezmierzone dobro
Którego nie wyrażą słowa.
Więc mnie od nienawiści obroń
I od pogardy mnie zachowaj.

Co postanowisz, niech się ziści.
Niechaj się wola Twoja stanie,
Ale zbaw mnie od nienawiści
Ocal mnie od pogardy, Panie.
                                                  N. Tenenbaum 

 
Nie lubię wstawać zbyt wcześnie...
raczej wolę się położyć późno spać ;-)))
ale czasami wstać trzeba i...
i zawsze wtedy obiecuję sobie iż będę to robić częściej ;-)))

 
Żeby zobaczyć mgły snujące się nad polami 
w blasku wchodzącego słońca...
 Żeby poczuć ten wilgotny chłód 
i zapach poranka...
Żeby zrozumieć...
że życie to dar
 i powinniśmy się nim cieszyć i delektować każdego dnia  ;-)))


Dziś tylko jedna kartka
żeby dać Wam trochę odsapnąć ;-)))
Kolejna kartka z makaronowym napisem
która równocześnie jest liftem kartki ScrapMana 
w październikowym wyzwaniu ScrapGangu

 

Warstwowa, postarzana, tuszowana 
kartka w ciepłych jesiennych kolorach
Są na niej kwiaty, warstwy, koronki, napis -
jest bogato 
czyli w sam raz na wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów


Kolorystycznie starałam się wpasować w kolory 



Wschody słońca oglądam jednak rzadko ;-)))
tak, tak - śpioch ze mnie ;-)))
 Ale w życiu liczy się każda godzina, każda minuta
którą możemy przeżyć w pełni... 
lub tylko jakoś przetrwać 
Jeśli prześpimy wschód słońca
Pan daje nam w prezencie... zachód


Nie bójmy się żyć, 
nie bójmy się marzyć,
nie bójmy się... cierpieć w życiu...
Nie da się uniknąć cierpień, nawet jeśli będziemy próbować...
Cierpienie tak jak szczęście,
łzy tak jak uśmiech 
są wpisane w życie
kształtują nas, nadają sens
ale nagroda jest bezcenna
Nagrodą jest...
.. zachód słońca ;-)))


no i ŻYCIE rzecz jasna - życie w pełni
od wschodu do zachodu słońca ;-)))



Na moich ramionach niosę Twój świat,
Trzymam Cię za rękę,
Przez noc prowadzę do dnia.
Zanim z rąk wyfruniesz, jak ludzki ptak
Usiądź tu wygodnie - mam kilka rad:

Biegnij przed siebie, uciekaj
Zanim złapie Cię czas.
Pewnie przed siebie idź
Nim zmęczenie da o sobie znać.
Świat dla nikogo się nie zatrzyma,
Zdradzi Cię nie raz.
Biegnij przed siebie, kierunek trzymaj
Z wiatrem lub pod wiatr.

Czasu nie oszukasz,
Dzień wstaje za dniem.
Kiedyś i Tobie przyjdzie
Wybrać "być" czy "mieć"
Zanim zechcesz odkryć
Po swojemu ten świat
Usiądź i posłuchaj - mam kilka rad

Biegnij przed siebie, uciekaj
Zanim złapie Cię czas.
Pewnie przed siebie idź
Nim zmęczenie da o sobie znać.
Świat dla nikogo się nie zatrzyma,
Zdradzi nie raz.
Biegnij przed siebie, kierunek trzymaj
Z wiatrem lub pod wiatr. 
                                                              Ania Wyszkoni 

22 komentarze:

  1. Zauroczyla mnie Twoja strona...wpisy sa przecudne. Az lza sie w oku kreci, ze w tej pogodni nie wiadomo za czym zapominamy o calym Bozym swiecie....a on jest tak cudny i tak piekny. Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam częściej
      Staram się tutaj pokazywac nie tylko kartki ale świat jakim go widzę - piękny świat ;-)))

      Usuń
  2. Jak ja lubię Cię czytać:)
    od razu mimo wiele smutków robi mi się lżej na duchu:)
    Karteczka jak zawsze Kasiu pomysłowa, przemyślana, cudownie wykonana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smutki precz - a kysz!!!
      W takich słowach jak Twoje znajduje sens pisania - dziękuję :-*

      Usuń
  3. U nas taki był zachód dzisiaj, że o mało w drzewo nie wjechałam z tego gapienia się.
    Wschodzi tak samo, jak zachodzi, tylko odwrotnie przecież. To po co wstawać? Hrehrehre...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu... ze ja tez wczesniej o tym nie pomyślałam ;-)))
      "Jeżdżaj" Ty ostrożnie - drzew szkoda ;-)))

      Usuń
    2. Ale zachód taki piękny...

      Usuń
    3. Że nie szłam piechotą...

      Usuń
  4. jakie piękne :)) i te na górze piękne! konik niegryzący jak mniemam? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie pogryzł - nie odważył się ;-)))
      Zmienione na Twoje żądanie ;-)))

      Usuń
    2. no, jestem usatysfakcjonowana! ;))

      Usuń
  5. Same mądre i piękne rzeczy! A zdjęcie z konikiem cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie. Jak zawsze ;)
    Wschód i zachód, ranek i wieczór, deszcz i słońce, uśmiech i łzy ... bez tego wszystkiego, nie było by Życia. Każde dobre i złe wspomnienie, przykłada rękę do tego, jacy jesteśmy.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie... i choc chcialoby sie miec beztroskie zycie to dzis wiem ze bylabym innym czlowiekiem i pewnie nie potrafilabym dostrzegac tych malych wielkich cudow ;-)))

      Usuń
  7. Cudowna jesienna praca! Dziękuję a udział w wyzwaniu DM.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo klimatyczna kartka :) dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny zachód :) Moim zdaniem najpiękniejsze wschody i zachody słońca są latem. Czasami specjalnie budzę się wcześniej żeby je podziwiać (potem idę spać dalej). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia! :)

    A kartka śliczna! Dziękuję za wspólne liftowanie ze Scrapgangiem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostaję u Ciebie na dłużej. Pięknie tu. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku, na twoje stronie czas zwalnia, nie galopuje jak szalony, daje czas do namysłu

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń