"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 28 października 2014

Koralowa Rocznica Ślubu

"W małżeństwie trzeba mieć piekielną wytrwałość i anielską cierpliwość."
Szczególnie po 35 latach ;-)))
 
 Zostałam poproszona o zrobienie kartki na wyjątkowa okazję 
Rocznicę Ślubu 
nie byle jaką rocznicę
bo KORALOWĄ ;-)))


To była jedna z tych kartek, które robią się po prostu same

Po raz kolejny Lemonadowe  Romantic Melody idealnie wpasowały się w okazję
do tego tekturka z Eco-Deco, koronki i kwiatki
i oczywiście wplecione między warstwy 
moje z serca płynące życzenia aby 
Basia i Sławek 
w miłości, zdrowiu i szczęściu przeżyli 
wspólnie kolejne 35 lat ;-)))


Kartki na Koralowa Rocznicę Ślubu nie można zapakować byle jak ;-)))
dlatego powstało kolejne pudełko do kartki 
Utrzymane w tej samej tonacji 
ze digi-stemplem przygotowanym specjalnie na tę okazję przez Judytę  ;-)))


Komplet został już wręczony i z tego co wiem bardzo się spodobał obdarowanym ;-)))
a to dla mnie największa radość 
tym bardziej, że pudełko... 
cóż pudełko było robione 2 razy...
wersja nr jeden okazała się... 
wygodną leżanką ;-)))


Dziś bez bajki, bez słodkości i bez mądrości...
Kilka chwil temu wróciłam ze spaceru po lesie... 
pół tego lasu przyniosłam ze sobą:
gałęzie, liście, żołędzie, szyszki 
i dynię ;-)))
(dynia nie z lasu tylko z warzywniaka)
Zapewne domyślacie się, że łapki już mnie świerzbią 
aby coś stworzyć ;-)))

Życzę Wszystkim ciepłych i słonecznych 
dni...
radosnych i kolorowych chwil...
oraz pięknych i nie zapomnianych jesiennych przeżyć ;-)))


Ps... a z tego co wydrążę zrobię...
dyniowe babeczki ;-)))



11 komentarzy:

  1. Piękny komplet :)
    Cudne kwiaty a kotek słodziutki
    Pozdrawiam Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      dziękuję Judytko - bez Ciebie by się nie udało ;-)))

      Usuń
  2. Łaaadne :) A czy mogę się wprosić na dyniową babeczkę? ;) Uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście Kasieńko ;-)))
    Jutro ok 14 będę ciepłe i pachnące ;-)))
    czekamy ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Penie świetnie się dogadywali skoro tyle wytrwali :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No. teraz wiem, że też się borykasz z warsztatem pracy i chętnymi do jego zagospodarowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. A, zapomniałam powiedzieć, że taka karteczka w pudełku to jest coś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byle jakie coś:) Po prostu - mistrzostwo:)

      Usuń
  7. Ja się piszę na te babeczki :p az nabrałam ochoty, by sama je zrobic :) a kartki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mogło się nie podobać :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń