"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 9 października 2014

gdy nadejdą chłodne dni...



Dopiero wczoraj po raz pierwszy tuliłam ją w ramionach...
Dopiero wczoraj patrzyłam jak stawia pierwszy krok...
Dopiero wczoraj krzyczała, że nie założy tych rajtuz...
Dopiero wczoraj odbierałam ją z przedszkola...
Dopiero wczoraj szła do pierwszej klasy....


Wczoraj... miała 16ste urodziny...


Jest wyższa ode mnie
co ma swoje dobre strony bo czasami udaje mi się pożyczyć jakąś bluzę 


Z całą pewnością lepiej zna się na matematyce 
co też ma swoje plusy gdy np trzeba stworzyć szablon na torcik ;-)))


Młoda, pełna pasji i marzeń 
i niezwykle uzdolniona ;-)))


Inteligencję odziedziczyła po mamie ale talent...
będę się upierać, że talent to ma po cioci ;-)))


Maluje, robi na drutach, ostatnio wytapiała świeczki 
Teraz... teraz wymarzyła sobie zostać fotografem...
a że jest ambitna... więc nie wątpię w to, że jej się uda... 


Postanowiła na swoje marzenie sama zarobić 
a ja postanowiłam, że jej pomogę...
Może i Wy zechcecie ;-)))

choć jesień rozpieszcza nas kolorami i słonkiem lada chwila dni zaczną robić się chłodniejsze
a na chłody... wiadomo warto mieć coś ciepłego i puchatego 
Rękawiczki a może szalik...

Wystarczy wymarzyć sobie kolor i napisać... 
a w ciągu kilku dni 
rękawiczki, miteńki, szalik lub cały komplet
staną się Waszą własnością ;-)))

Cena jest niewielka a może sprawić, że spełnią się czyjeś marzenia ;-)))


7 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin

    duzo usmiechu i pomysłów w realizacji spełnienia marzeń :))

    o jak zdolna Dziewczyna :)))
    buziaki

    a podasz jakieś ceny ?

    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Młodej i Ambitnej:)
    Wieczorkiem napiszę@

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy te prace to dzieła zdolnej szesnastolatki? Cudne! Te diabełko - aniołki mi się spodobały, ale najpiękniejsza jest ta uśmiechnięta buźka z początku posta.
    Pomyślę nad prezentami dla bliskich.
    Piękny post! Dużo pomyślności dla siostrzenicy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla Młodej zdolniachy wszystkiego najlepszego:)
    Oczywiście że talent po Cioci:)
    widać to gołym okiem:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla Młodej najlepsze życzenia, i gratulacje! świetne te rysunki, feniks ognisty, i te buźki, i reszta, ma talent :) po cioci, jak widać :) udostępniłam na fb, tyle tylko mogę

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń