"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 6 września 2014

Spóźnieni kochankowie

" - Czy gołębie tańczą swój taniec miłości, Jacques?
- Tak, Mirabelle. Wydaje mi się, że ze wszystkich znanych mi stworzeń gołębie najwięcej
czasu spędzają na zalotach.
- Wiesz przecież, że gołębie łączą się na całe życie. Tańczą dla wszystkich samiczek, ale
parzą się tylko raz.
- Słyszałem to już kiedyś, ale jakoś trudno mi w to uwierzyć. Na pewno jednak byłoby
miło, gdyby okazało się, że to prawda. Podoba mi się ten pomysł.
(...)


 Witam weekendowo ;-)))
dziś będzie...
karteczkowo ;-)))
Karteczkowo i ślubnie ;-)))


"Miłość to coś wyjątkowego, coś większego niż samo życie. "


Jestem taką niepoprawną optymistką, 
która wierzy w miłość...
Która wierzy, że gdy dwoje ludzi przysięga sobie 
miłość to raz na całe życie...
Która wierzy, że problemy są po to aby je rozwiązywać 
a nie po to aby przy najdrobniejszym niepowodzeniu 
wymieniać ukochaną osobę na nowszy model...

Uwielbiam robić kartki ślubne...
Poza papierem, kwiatkami i innymi dodatkami 
wplatam w nie zawsze w myślach wypowiadane
  życzenia dla młodych

 Aby ich miłość przetrwała w starciu z szarą rzeczywistością
Aby ich miłość oświetlała ścieżkę zwaną życiem
Aby ta miłość umacniała ich każdego dnia ;-)))


"Pozwól, że usiądę blisko ciebie. Może chłód to tylko wymówka. Lubię siedzieć blisko ciebie, czuć ciepło twojego ciała, twoje ruchy. To sprawia, że nie czuję się tak bardzo samotna, jestem szczęśliwa."


Małżeństwo to bukiet...
bukiet złożony z miłości, cierpliwości, zaufania,
podziwu, szczerości, wsparcia, wiary, 
Małżeństwo to też spory, wątpliwości, trudy...
Nie zawsze jest różowo 
z czasem pojawiają się pęknięcia, coś się poszarpie
coś przybrudzi...
Warto wtedy przypomnieć sobie słowa przysięgi
a szczególnie...
"i że Cię nie opuszczę aż do śmierci"


No wiem... wiem, że w życiu różnie bywa ale cóż...
uprzedzałam, że jestem niepoprawną optymistką i marzycielką;-)))


- Gołębie jedynie flirtują z samiczkami, pokazują, że o nie dbają, podziwiają je i cenią.
Myślę, że to właśnie jest najpiękniejsze. Drżę cała, gdy słyszę ich pieśń godową, tupot nóżek, gdy
słucham, jak szurają piórami. Ich taniec jest pozbawiony znaczenia, ale pełen namiętności. (...)
Wiesz Jacques, naszemu światu brakuje miłości. Czasami wydaje mi się, że gołębie to ostatni kochankowie Paryża. Nasze czasy są pełne seksu, ale niewiele w nich prawdziwej miłości, miłości, która zbliża wszystkie stworzenia, która pozwala im znaleźć wyraz dla uczuć wobec innego stworzenia, ważnego i cennego dla nich"


6 komentarzy:

  1. Optymistka i idealistka ;) ale to dobrze. Karteczki jak zwykle bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz, że Twoje prace mi się podobają, ale te gołębie to już wyjątkowo :) świetne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Spóźnieni kochankowie" to piękna, wzruszająca historia. Gdy byłam młodsza podobnie myślałam o miłości, ślubie, związkach. Niestety samo życie sprowadziło mnie na ziemię...a szkoda...
    Karteczki prześliczne stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci dziękuję za wszelkie komentarze:)) Trochę się u mnie działo:)) Karteczki wszystkie są piękne - szczególnie ta z gołąbkami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś artystką, bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń