"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 26 września 2014

Na specjalne zamówienie

"Między dwoma skrajnościami wisi cienka zasłona.
Delikatna, przezroczysta,
żeby nas ostrzec lub pocieszyć.
Czujesz nienawiść,
ale gdy spojrzysz przez zasłonę,
dostrzeżesz możliwość miłości.
Jesteś smutny,
ale po drugiej stronie możesz zobaczyć radość.
Idealny porządek
i kompletny bałagan
– wszystko zmienia się tak szybko,
w mgnieniu oka."
 Cecelia Ahern


 Kocham moje papierki
Uwielbiam tworzyć...
czasami śnią mi się kartki, 
czasami wstaję w środku nocy bo...
coś mnie natchnie ;-)))


Tworzę gdy jestem smutna i tworzę gdy jestem szczęśliwa...
Szukam, poznaję nowe dziedziny, techniki
Decupage, karczochy, frywolitki, papierowa wiklina...
i choć polubiłam je, uczę się ich... 
to wciąż wracam, 
to na widok papierków moje serce przyśpiesza ;-)))


Najbardziej jednak lubię nietypowe zamówienie...
Zamówienia - wyzwania
Gdy ktoś dzwoni i mówi...
- na urodziny, dla dziewczyny.


Jest młoda, szalona, pełna energii ale ma duszę romantyczki 


albo 
- znajoma właśnie przeszła na emeryturę. 


Cieszy się jak dziecko. 

kartka dla emetyki, prezent z okazji emerytury, na zakończenie pracy

czasami ktoś zostawi komentarz...
- z okazji rozwodu

kartka na nowe zycie, kartka z okazji rozwodu, prezent z okazji rozwodu, gratulacje z okazji rozwodu

a ja choć przeciwna to wiem,
 że teraz zaczyna się dla niej czas szczęścia, czas wolności, 
czas gdy będzie spełniać swoje marzenia 


Dzisiaj też zadzwonił telefon...
w myślach zrodziła się już nowa kartka 
ale zanim się za nią zabiorę
jeszcze komuś zamarzyły się anioły
Anioły już są... 
jeszcze tylko muszą nauczyć się fruwać ;-)))


Lubię nietypowe kartki
lubię kartki personalizowane
lubię kartki z przesłaniem
i lubię dzielić się w Wami tym co stworzyłam ;-)))


Na dziś wystarczy...
Dziś posiedzę sobie pod kocykiem, przy blasku świec
z niezwykle ciekawą  książką o moim mieście,
z kubeczkiem herbaty
i z kotami...
wszędzie ;-)))


Życzę Wam słonecznego, radosnego,weekendu,
życzę Wam satysfakcji z tego co robicie,
życzę Wam spełnienia marzeń 
i proszę... 
trzymajcie w niedzielę kciuki za mój debiut  ;-)))

Nie interesuje mnie, czym się trudnisz. 
Chcę wiedzieć, nad czym bolejesz i czy śmiesz marzyć o spotkaniu z tym, 
za czym tęskni Twoje serce.
Nie interesuje mnie, ile masz lat. 
Chcę wiedzieć, czy gotów jesteś wyjść na głupca dla miłości, dla marzeń, dla przygody, jaką jest życie.
Nie interesuje mnie, jakie planety zrównają się z Twoim księżycem. 
Chcę wiedzieć, czy dotknąłeś środka własnego smutku; czy zdradzony otwarłeś się, czy skurczyłeś się i zamknąłeś w sobie ze strachu przed dalszym cierpieniem. Chcę wiedzieć czy potrafisz siedzieć z bólem, moim lub Twoim, nie poruszając się by go ukryć, stłumić lub uleczyć.
Pragnę wiedzieć, czy możesz współistnieć z radością, moją lub swoją; Czy umiesz zapomnieć się w tańcu i pozwolić, by ekstaza wypełniła cię po czubki dłoni i stóp, nie każąc zachowywać ostrożności, myśleć realistycznie czy pamiętać o ograniczeniach kondycji ludzkiej.

Nie interesuje mnie, czy opowiadasz mi prawdziwą historię. 
Chcę wiedzieć, czy potrafisz rozczarowywać innych, aby pozostać wiernym sobie; czy umiałbyś znieść oskarżenie o zdradę i nie zdradzić własnej duszy. Chcę wiedzieć, czy potrafisz zaufać, a zatem i być godnym zaufania.
Chcę wiedzieć, czy potrafisz dostrzec piękno, nawet gdy nie co dzień jest ładna pogoda, i czy umiesz wywodzić swoje życie z obecności Boga.

Chcę wiedzieć, czy potrafisz żyć z porażką, nie tylko swoją, stanąć nad brzegiem jeziora i do srebrnego księżyca krzyczeć:

"Tak!"

Nie interesuje mnie, gdzie mieszkasz i ile masz pieniędzy. 
Chcę wiedzieć, czy umiesz wstać po nocy żalu i rozpaczy, wyczerpany, zbity jak pies, i robić, co trzeba, dla swoich dzieci.
Nie interesuje mnie, kim jesteś, skąd się tu wziąłeś. 
Chcę wiedzieć, czy staniesz ze mną w środku ognia i nie cofniesz się.
Nie interesuje mnie, gdzie, jakie i u kogo pobierałeś nauki. 
Chcę wiedzieć co cię podtrzymuje od środka, gdy wszystko inne odpada. Chcę wiedzieć, czy umiesz być sam ze sobą, i czy naprawdę lubisz tego, z którym przystajesz w chwilach pustki.
 Oriah Mountain Dreamer

11 komentarzy:

  1. Slicznie Ci wyszło. Jak juz Ci sie snią kartki po nocach to się rozkreci biznes na dobre ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje kartki są fabularną opowieścią - każda z nich!
    Ja też jestem fanką Bator. Aktualnie pod kocykiem "Chmurdalia":)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że trzymam kciuki za Twój twórczo - biznesowy czas najbliższy:-) Choć w sumie to nie wiem po co... Przecież wiadomo, że Ci się uda!
    A Venus też z Tobą jedzie:-) ????? A inne towarzystwo:-) :-) ???
    Tak mi się melancholijnie zrobiło, gdy przeczytałam to co dziś napisałaś... Tyle ładnych słów:-)
    I tyle ładnych obrazków - kartek. A dwie z nich to nawet mogę sobie podotykać:-) Cauuuję więc i życzę jeszcze raz POWODZENIA:-))))))))


    OdpowiedzUsuń
  4. "Przerażająco" mądre i głębokie. Czytam i myślę, i zastanawiam się kim jestem i czy lubię tego drugiego . . . Z potrzeby serca i z sercem tworzone, Twoje kartki są prawdziwymi cudeńkami. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta kartka "na urodziny dla dziewczyny" jest asolutnie trafiona, w "ta młodą, szaloną .." Patrzę na tę kartkę i widzę moją córkę. Zupełnie jakbys ją znała. Życze powodzenia w niedzielę. Trzymam kciuki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki, trzymam kciuki, powodzenia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, tak :). Potwierdzam, że piękne :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejne śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna, kolejna zrobiona z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu i ja potwierdzam ze cuda, cudeńka zrobiłaś:):):)
    Podziwiam Cię jak możesz przy takim świetle robić:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń