"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 24 września 2014

Na powitanie jesieni



Jak nie kochać jesieni...

Jak nie kochać jesieni, jej babiego lata,
Liści niesionych wiatrem, w rytm deszczu tańczących.
Ptaków, co przed podróżą na drzewach usiadły,
Czekając na swych braci, za morze lecących.

Jak nie kochać jesieni, jej barw purpurowych,
Szarych, żółtych, czerwonych, srebrnych, szczerozłotych.
Gdy białą mgłą otuli zachodzący księżyc,
Kojąc w twym słabym sercu, codzienne zgryzoty.

Jak nie kochać jesieni, smutnej, zatroskanej,
Pełnej tęsknoty za tym, co już nie powróci.
Chryzantemy pobieli, dla tych, których nie ma.
Szronem łąki maluje, ukoi, zasmuci.


 Witam Was... jesiennie ;-)))
 Venus lekko... zadumana ;-)))


Koniec lata i początek jesieni przywitałyśmy zakopane...
w papierkach ;-)))
W różnej kolejności i na różne okazje powstają kartki alee...
nie tylko kartki ;-)))


W tym roku jesień kojarzy mi się z dobrymi wieściami,
z nadziejami, z marzeniami 
 No dobrze, dobrze...
wiem, że to dopiero początek 
ale skoro tak się zaczyna... 
skoro tak się zaczyna to mam nadzieję, że cała będzie taka ;-)))


W moim domu pojawiają się pierwsze oznaki jesieni 
jak np jesienny wieniec ;-)))
który powstał dla pewnej kochającej jesień damy
ale za przyczyną wyzwania na blogu Rapakivi  


zgłaszam ją tez na wyzwanie do Shabby Tea Room - Autumn Bliss

W przerwie pomiędzy karteczkami powstają też inne... słodkie projekty ;-)))
ogrooomne projekty 
jak czekoladowy torcik o średnicy 30 cm ;-)))

 Wymagający to był projekt...
Czasochłonny
ale efekt jak dla mnie bomba ;-)))
A co Wy o tym myślicie??



a torcika posyłam na wyzwanie do Paper Passion - Bingo
(u mnie to kolor brązowy - kwiatki - perełki)


Myślicie, że to już koniec??
nieeee nic z tego ;-)))


W jesiennych kolorach i jesiennych klimatach powstała jeszcze kartka ślubna
Dużo ich ostatnio u mnie powstaje ;-)))

to pewnie dlatego, że tworzenie ich sprawia mi tyle przyjemności ;-)))
Tę chciałabym zgłosić do Magicznej Kartki 


Jeszcze tyyyle zostało do pokazania...


ale moje pomocnice wzywają...
domagają się zapłaty za ciężką i pracę ;-)))


No dobrze, dobrze...
już Was nie męczę ;-)))
Zapraszam jedynie do... spotkania ze mną ;-)))
 

28go września będzie można mnie spotkać na konferencji ślubnej 
organizowanej przez Eve Weddings 
z którą właśnie nawiązałam współpracę ;-)))

ZAPRASZAMY ;-))))


Słodkiej, kolorowej, romantycznej, ciepłej i słonecznej jesieni 
Wam życzę
i... do zobaczenia ;-)))

21 komentarzy:

  1. Ja lubie jesień, wiec jesienny wieniec dla mnie jest doskonaly !!!!! Masz to, czego Ci szczerze zazdroszczę - wyobraźnię. Tworzysz cuda, cuda, cuda. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-)))
      w końcu na coś nadało się moje ciągłe błądzenie w chmurach ;-)))

      Usuń
  2. Jak Ty robisz te cudeńka w obecności kotów??? U mnie nawet rysowanie jest trudne, bo MUSZĄ wygrzewać się akurat pod TĄ lampą! I kredki fajnie się turlają:)))
    Torcik jak żywy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha... nie jest łatwo Haniu... nie jest łatwo
      przy Venus nauczyłam się pracować jedną ręką ;-))) a przy Neli...kupować podwójnie materiały do pracy ;-)))
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Masz rację Brujitko, jak tu nie kochać jesieni? :) Śliczne jesienne barwy u Ciebie panują.
    I ta brama.... magiczna ;-)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjedź w końcu... pójdziemy tam na spacer ;-)))

      Usuń
  4. Tez mam pomocnika przy tworzeniu. Moj najczesciej spi na kolanach. Zycze powodzenia na konferencji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Torcik mnie zaskoczył, coś pięknego!:) ogromny masz talent! Karteczki piękne, wręcz zachwycają:) prawdziwa złota polska jesień u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka ślubna i zdjęcie kota super! Ale sztuczny tort.... tortura dla łasucha, skucha!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny, apetyczny torcik :) dziękujemy za udział w wyzwaniu paper Passion, a koteczki słodkie, zazdraszczam bo moja kotka na kolana nie pójdzie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uuuuwielbiam jesień! Właśnie taką, ja na Twojej karteczce :) Jest bobastyczna! (tak się mówi w ogóle?). A torcik - jak dla mnie mistrzostwo. Sama w życiu bym nie zrobiła czegoś wymagającego takiej precyzji.
    Pozdrawiam ciepło, babioletnio i jesiennie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię jesieni , ładnie wygląda tylko na zdjęciach. Na mnie działa depresyjnie. Szybko robi się ciemno , pada deszcz , zimno.
    Venus pięknie zadumana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozdrawiam ciepło, z uśmiechem i pozytywnym nastawieniem do nowej szaty w przyrodzie. :) Uściski serdeczne PS. A kartki jak zwykle rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne karteczki, cudowny torcik - wszystko w tych wspaniałych kolorach jesieni :) a kot na kolanch podczas pracy...kiedys tez tak miałam ale móc czarek się rozrósł amoje kolana jakoś skurczyły :P i już chyba nie jestem dla niego wygodna :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj... czyli z kubkowego na brujitowy: przytkało mnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ten tort!!!!!!!, te kartki!!!!!, tyle jesieni!!!!!, budka ze schodkami dla kota!!!!!, pracowitość kotów!!!!!!, Twoja pracowitość!!!!!! Twój znaczek Brujitowy na plakacie!!!!!!! Och i ach i ech... POWODZENIA!!!!!!!!!!
    Ugłaski dla Pomocników:-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślczny jesienny nastrój stworzyłaśś na swojej karteczc. Ogólnie pięknie u Ciebie Brujito(z hiszpańskiego chyba czarownica ) Pięknie czarujesz:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest cudnie:) Ale nastrój wprowadziłaś... Pięknie. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful card, beautiful projects, beautiful post!! (Cute fur babies, too)....Thank you for joining us at "The Shabby Tea Room" for our "Autumn Bliss" challenge!!
    Diane TSTR DT

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie kontrasty! Super klimat! Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne prace!!! Głaski dla kota ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion. Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń