"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 11 września 2014

Gdzie jest szczęście ??

Na łące o świcie

Za oknem pada deszcz... 
jest jakoś tak szaro... nostalgicznie i smutno 
Przed paroma minutami Nela wcisnęła mi się na kolana
teraz zagląda mi w oczy i mruczy...
Antonina Krzysztoń śpiewa właśnie, 
w gałęziach starego kasztanowca trwa jakaś ptasia narada 

Zamek Moszna
Ja od rana robię wszystko żeby tylko nie robić tego co zrobić powinnam aby oddalić od siebie moment kiedy będę musiała przyznać, że
nie wiem co to stopa procentowa a o indeksie giełdowym w ogóle nie mam pojęcia


Miałam się uczyć, w sumie to miałam wyjść z domu pozałatwiać urzędowe sprawy ;-)))
skoro pada a mnie przeciekają buty to...
Antonina zatrzymała mnie w pół kroku...
pod powiekami drżą nostalgiczne łezki...
w sercu pojawiają się obrazy innych jesieni, innych zim...


Na mnie spoglądają Anioły...
Jest mi smutno - tęsknię za czymś
za czymś nienazwanym, nieuchwytnym

Anioły od Beatki ze Smak Życia

Chciałabym...
i to i tamto i jeszcze tego spróbować...
i niecierpliwość moja mnie pogania
i...
I myślę sobie ile ja mam szczęścia 
jak bardzo jestem bogata 
w tych przemakających butach i z tym listem przynaglającym do zapłaty rachunku...
Jestem bogata i... szczęśliwa ;-)))
Kartki od CudArteńka i Palmette

Ten post noszę w serduchu już od dawna... 
Miał mieć inną formę, inną treść
ale... wyszło jak wyszło...
;-)))

Falko od Roszpunki i Anioł Stróż od Smak Życia

Już kiedyś pisałam o tym, że zakładając bloga nie wiedziałam co to za stwór
ale to właśnie ten stwór przyczynił się do mojego bogactwa...
To Wy w deszczowe dni sprawiacie, że zamiast zakopać się pod kocem
składam myśli w sensowne słowa,
To drobne gesty Waszej przyjaźni sprawiają, że co wieczór uśmiecham się przed zaśnięciem

Uśmiech od Edyty z Kubkiem Kawy

Wirtualny świat już dawno stał się integralną częścią mojego życia...
Niektóre z Was mogłam poznać, ucisnąć...
Z niektórymi przegadałam godziny przez telefon, jeszcze inne znam tylko z
wystukanych na klawiaturze słów...

Kicia od Scili z Papier i wstążka

Najzabawniejsze jest to, że dopiero obcując z wirtualnym uświadomiłam sobie w pełni 
jak wielki skarb otrzymałam w życiu...
że od tylu lat otaczają mnie przyjaciele, 
którzy są i zawsze byli, 
którzy wspierają słowem i czynem każdego dnia...


 Kubek gorącej kawy i miska zupy, 
która czekają latem i zimą, w słońce i deszcz
rano i wieczorem...

Telefon, który dzwoni zawsze wtedy gdy świat się wali
głos, który zamiast się użalać najpierw rozbawia do łez a później stawia do pionu...

 Cierpliwość, która znosi moje stroje - nastroje, 
nie rozpływa się w zachwytach nad moimi pasjami 
ale do późnych godzin pomaga mi wycinać znienawidzone scrapki...


 Można mieć wszystko i nie mieć nic 
można nie mieć nic i mieć wszystko ;-)))


Gdzie jest szczęście??
Szczęście jest we mnie... szczęście jest wokół mnie...
Szczęście jest w kubku gorącej kawy, 
Szczęście jest na górskim szlaku,
Szczęście jest w promieniach zachodzącego słońca,
Szczęście jest w ufnym spojrzeniu Myszki,
Szczęście jest w nowych doświadczeniach,
Szczęście jest w ludziach, którzy mnie otaczają,


Są smutki i smuteczki 
zachciewajki i potrzeby 
tęsknoty i marzenia 
ale gdybym mogła cofnąć czas, podjąć inne decyzje, wybrać inne ścieżki życia...
wybrałabym tę samą drogę...


Bo co by było gdybym idąc inną drogą nie spotkała kogoś z Was??
Wtedy...
byłabym bardzo, bardzo ubogim człowiekiem ;-)))


Dziękuję 
Beacie ze Smak Życia za anioły, które do mnie przyfrunęły ;-)))
Palmette z  Atelier Palmette za paczuchę rozpoczynającą moją nową przygodę ;-)))
CudArteńka - za rady, pamięć i piękne kartki ręcznie wyszywane - tą pokazaną i tą którą dopiero będę się chwalić ;-)))
Edycie ze Strzępy i Okruchy za bogactwo przydasi, którymi każdorazowo mnie obdarza
Scili z Papier i Wstążka za to, że stała się częścią mojej codzienności

ale przede wszystkim dziękuję 
Dorocie, Zbigniewowi i Marcinowi 
za każdy dzień w którym 
okazujecie mi swoją miłość, przyjaźń, cierpliwość, wyrozumiałość, wsparcie
za to, że jesteście i czynicie moje życie barwnym i bogatym 
a mnie...
szczęśliwą ;-)))



34 komentarze:

  1. Przytulam Cię ciepło, serdecznie. Ten post i mi się przydał, bo i ja dziś potrzebowałam kilku słów wsparcia i przypomnienia, jak wiele szczęścia w życiu jest na wyciągnięcie ręki. :) Uściski ogromne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze do usług ;-)))
      Jak to mówią... nic nie dzieje się przez przypadek ;-)))

      Usuń
  2. Czy to Twojego autorstwa ta pierwsza fotka rosy? Bardzo mi się podoba ;)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie zdjęcia poza ostatnim są mojego autorstwa
      A rosa na pajęczynie fascynuje mnie od dawna ;-)))

      Usuń
  3. Człowiek nie może żyć sam :-)
    Zawsze komuś trzeba pomóc albo ktoś nam pomaga i to jest chyba szczęście :-)
    Dużo szczęścia Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również Tobie Krysiu - dobra energia krąży ;-))) a nam kociarą szczęście dają nasze znajdki przecież ;-)))

      Usuń
  4. Szczęście jest na górskim szlaku? :) No to zapraszam na Jesienne Candy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już je widziałam, już się nad nim rozmarzyłam ;-)))

      Usuń
    2. Nie ma co marzyć, trzeba to napisać i wygrać, i pojechać;)

      Usuń
  5. Gdy tylko przeczytałam tytuł "Gdzie jest szczęście" - pomyślałam - "jest w Tobie" - i to by się zgadzało;) Pamiętam o @ - się wytłumaczę. Śliczne to pierwsze zdjęcie i miło mi, że karteczka z kwiatkiem spodobała się;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo - obie ;-)))
      Nie musisz się tłumaczyć... ale na @ czekam niecierpliwie bo... lubię Twoje słowa ;-)))

      Usuń
    2. Przepraszam, ale... czasami muszę odczekać, aby w słowach było.. to lepsze:)

      Usuń
  6. Piękna jest ta pani w białej sukni z czerwonym szalem:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i szczęśliwa Pani na parapecie okna i w białej sukience...
    jak ja Cię lubię czytać,
    jak dobrze że ja znalazłam Twojego bloga i zostałam tutaj,
    dzisiaj też ma ten dzień kiedy potrzebowałam właśnie takich słów i Antoniny...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko... właśnie dla takich słów, dzięki takim słowom... piszę
      Cieszę się, że wracasz, cieszę się, że dane mi było Ciebie poznać :*

      Usuń
  8. szczęście jest tam gdzie jest kot :)

    mi również dzień mina pod znakiem szarości deszczu i minionych jesieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "szczęście jest tam gdzie jest kot :)"
      to ja mam tego szczęścia aż w nadmiarze ;-)))

      Usuń
    2. Szczęścia nigdy za wiele:)

      Usuń
  9. Na ostatniej fotografii widzę szczęście:) zdjęcie jest przepiękne. Wygląda jak obraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;-)))
      spontaniczna niedzielna sesja ;-)))

      Usuń
  10. Piękny post! My polacy jesteśmy takim narodem wiecznie narzekajacym niestety :-\ Nie doceniamy tego co mamy, tylko wciąż szukamy dziury w całym. Ja staram się znajdować te dobre małe rzeczy, które nam się przytrafiają i się z nich cieszyć! Tak jak piszesz kochana szczęście jest wokół nas tylko trzeba je umieć zauważyć i docenić :-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze mieć przyjaciół...na dobre i na złe...Uśmiechu i szczęścia życzę...

    OdpowiedzUsuń
  12. Sympatyczny wpis,warto pamiętać co jest najważniejsze w życiu. I cieszyć się już dziś nie czekając na jakąś specjalną okazję. Urocza dama na ostatnim zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, ja tak z innej beczki. Kiedyś brałaś udział w wymiance misiowej i dla mnie podarowałaś wydzierganego misia. Pytanie - czy jak go wypiorę w pralce to cos mu się stanie ?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego szczęścia na co dzień, by łatwo było je znaleźć nawet w najbardziej pochmurne dni, Ci życzę :)
    Promyka słońca, przebijającego przez chmury, mrrruczenia przy uchu, byś zawsze wiedziała, że nie jesteś sama :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny post, Kasiu. Mozna przy nim zapomnieć o wszystkich złych rzeczach na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooooooch... Tak i trochę nostalgicznie, smutnie, a na koniec radośnie:-), a może raczej szczęśliwie:-)
    Jak zawsze u Ciebie tyle się dzieje. I na zewnątrz i wewnątrz:-)
    Moc wielkich serdeczności ślę, serdeczności jesiennych, tych wypowiedzianych i tych wymruczanych, czyli ode mnie i od Tygrysy:-)
    ps. Nie wiem czym sobie zasłużyłam na Twoje wyjątkowe podziękowania. Serio serio!

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęście jest w nas samych i tylko od nas zależy ile jego procent ujrzy światło dzienne.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu szczęście jest w nas tylko czasem sie gdzies zgubi ale fajnie ze je odnajdujesz
    szczęścia i uśmiechu :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń