"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Zagadka i rozwiązanie

Dzień dobry poniedziałkowo  ;-)))

Błogo i leniwie


Jedni się lenią inni od rana tną i kleją ;-)))
ale dziś nie będzie papierków 
dziś będą koty ;-)))


Pamiętacie zagadkę z poprzedniego posta??

 

Fakt... 
matematyka nigdy nie była moją mocną stroną 
ale...
ostatnio do kiepskich zdolności matematycznych dochodzą jeszcze...
halucynacje ;-)))
A może jednak nie??


No to jeszcze  raz...
Były 4 koty + 1 (Venus)
domek znalazło 3 koty..
ile kotów zostało??
Mi wciąż i niezmiennie wychodzi 3 ;-)))

A było to tak ...
Kiedy pojechałam odebrać Myszkę po sterylizacji 
(i nie śmiejemy się, że kota nazywa się Myszka ;-)))
Kotowej imię się podoba a co więcej reaguje na nie)



Więc kiedy pojechałam po Myszkę
Nieopatrznie weszłam do sali gdzie kotka dochodziła do siebie po zabiegu
Sterylna sala a w niej 6 albo 8 metalowych katek
wielkości metr na metr a może mniejszych :( 


A z jednej z tych klatek coś szarego wyciągnęło do mnie łapkę...
 i zamiauczało żałośnie...


Miałam ze sobą tylko jeden kontenerek no i...
przecież przyjechałam po nie-mojego-kota,
któremu zamierzałam znaleźć dom
a w domu czekała na nas jeszcze gromada kociaków...


Jednak ta łapka, ta straszna klatka nie pozwoliły mi spać ;-)))
Dokładnie dzień po tym jak ostatni z maluchów zamieszkał w nowym domku 
do naszego przybyła...
ONA 


Już wiem, że to była druga najgorsza decyzja w moim życiu
Pierwsza była wtedy gdy przygarnęłam spod własnych drzwi 
Małe Wrzeszczące Biało-Szare Futerko ;-)))


Nie było oswajania i przygotowywania...
Zaledwie 2 minutki na "poniuchanie się" ;-)))
Wyszłam z założenia, że będzie dobrze ;-)))


Skłamałabym gdybym napisała, że Venus była zachwycona...
ale Nela okazała się taką spokojną a równocześnie odważną i przebojową dziewczynką,
że po prostu...
zignorowała Venus i jej posykiwania 


Historia Neli jest bardzo smutna...
Koteczka trafiła do przychodni  przed ok 2 miesiącami potrącona przez auto
nie chodziła...
Dziś już nawet biega choć raczej nie skacze 


Nela uwielbia być głaskana, szuka człowieka aby się do niego przytulić
zamiast drapać - liże, zamiast miauczeć - ćwierka
Jest chudziutka i bardzo delikatna


Dziewczyny się ze sobą dogadują a ja...
ja myślę...
i myślę...
i myślę...


i coś mi się wydaje, że jest już nas 3 ;-)))
+Myszka, która wciąż szuka domu
a co najzabawniejsze...
tutaj rozstawia wszystkich po kontach ;-)))


Ja wracam do moich papierków
a Wam życzę
radosnego dnia i radosnego tygodnia 
Oczywiście dopiero po tym gdy...
usłużycie swoim kotom ;-)))



Mam do Was jeszcze prośbę...
Myszka szuka domu - takiego na stałe... z dobrymi Człowiekami...
Udostępnijcie proszę - gdzie się da

13 komentarzy:

  1. No to wszystko jasne.
    A słodkie są wszystkie😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Myszka jako kot wolnożyjący musiała umieć walczyć o swoje, więc nic dziwnego, że rządzi ;) Venus już zaakceptowała Nelę, czy dalej syczy?

    OdpowiedzUsuń
  3. To Nela wybrała Ciebie , a Ty ją :-)) Poszczęściło się kici ! Mam nadzieję że się zaprzyjaźnią z Wenus .
    Nasz Mikeszek też ćwierka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. :D dziękuję za ten obrazek! Uśmiałam się!
    I bardzo się cieszę, że Nela znalazła Ciebie, a Ty ją.
    Idę wołać moje "pokrowce na pchły"!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kotki :)! Gratuluję :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. alez one maja u ciebie raj, ta konstrukcja jest imponujaca! :-)
    a Nela, cóż, mnie tez by urzekła...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kociaki, masz dobre serduszko, a kociak wspaniałą panią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie jest ciut żal, że taki potencjalny dom tymczasowy zakaca się i pewnie straci możliwości...
    Oczywiście, rozumiem, Nela śliczna i potrzebująca ukradła ci serce. Niech wam się układa, dziewczyny. Venus będzie szczęśliwa mając towarzystwo. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ Ty masz dobre serce!!!Uwielbiam Cię:)Kasiu proszę daj znać,czy jesteś w polsce,bo chyba tak...buziaki kocia mamusiu!!!!Wielkie buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. To dobra decyzja, dwa koty to zawsze lepiej niz jeden kot. Nela odplaci szczera milością, a Venus będzie mieć kocią przyjaciółkę. :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. To dobrze policzyłam; widziałam trzy i są trzy :) Komiks super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dwom jest lepiej niż jednemu:))))))))))))) ja właśnie usłużyłam swoim kotom:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre serce, a Venus ma towarzystwo.Super komiks!

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń