"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 16 sierpnia 2014

kwiaty kwiatuszki

"Kwiaty są pięknymi słowami i hieroglifami natury, 
którymi daje nam ona poznać, jak bardzo nas kocha."


Witam Wieczornie ;-)))
z chęcią napisałabym leniwie ale... 
u nas od wczesnego ranka  praca wre ;-)))
Jedna po drugiej powstają karteczki ;-)))


Kwieciste, romantyczne...
Próbuję zamknąć  w nich ostatnie promienie lata 
Czy Wy też już czujecie, że lato odchodzi??
Pierwsza powstała gdy w Skarbnicy Pomysłów ogłoszono
Czyli wyzwanie bez użycia nożyczek


To było całkiem nowe ale dość zabawne doświadczenie
Bazę miałam gotową, kolejne jej warstwy zaś wydzierałam dokładając 
kilka kwiatków ręcznie robionych i serduszka z eco-deco

Tak bardzo spodobało mi się to przedzieranie, że chwilę później powstała kolejna 
mocno ukwiecona karteczka 
Zainspirowałam się kolorami słodkiego zdjęcia 
znowu w Skarbnicy Pomysłów


Ciepłe brązy i pomarańcze przywodzą na myśl letnie zachody słońca
a warstwy przekładane koronką mnie kojarzą się z falami przypływu
więc zgłaszam ją również na miesięczne wyzwanie w Rapakivi





A później było już tylko... gorzej ;-)))
Wpadłam w amok klarteczkowania 
zapomniałam się do tego stopnia, że...
zrobiłam 3 kartki bożonarodzeniowe
;-)))


 Jednak wyzwanie w Diabelskim Młynie szybko przywołało mnie z powrotem do lata ;-)))
Ze słońcem zawsze kojarzą mi się moje ulubione słoneczniki


Radosne, optymistyczne kwiaty, które zawsze patrzą w słońce
Ukręciłam sobie mój własny quillingowy słonecznik
a teraz zgłaszam je na wyzwanie ;-)))



Być może udałoby mi się ukręcić więcej kwiatków 
gdyby nie Venus
która postanowiła wesprzeć mnie w pracy i akurat miała 
pomysł na dzisiejszego posta


"Pamiętacie, kiedy byliście małymi dziećmi i wierzyliście w bajki, marzyliście o tym, jakie będzie wasze życie?
Biała sukienka, książę z bajki, który zaniesie was do zamku na wzgórzu. Leżeliście w nocy w łóżku, zamykaliście oczy i całkowicie, niezaprzeczalnie w to wierzyliście.
Święty Mikołaj, Zębowa Wróżka, książę z bajki - byli na wyciągnięcie ręki. Ostatecznie dorastacie. Pewnego dnia otwieracie oczy, a bajki znikają.
Większość ludzi zamienia je na rzeczy i ludzi, którym mogą ufać, ale rzecz w tym, że trudno całkowicie zrezygnować z bajek, bo prawie każdy nadal chowa w sobie iskierkę nadziei, któregoś dnia otworzy oczy i to wszystko stanie się prawdą. [...]
Pod koniec dnia, wiara to zabawna rzecz. Pojawia się, kiedy tak naprawdę tego nie oczekujesz. To tak, jakbyś pewnego dnia odkrył, że baśń może się nieco różnić od twoich wyobrażeń. Zamek, cóż, może nie być zamkiem. I nie jest ważne "długo i szczęśliwie", ale "szczęśliwie" teraz. Raz na jakiś czas, człowiek cię zaskoczy, i raz na jakiś czas człowiek może nawet zaprzeć ci dech w piersiach."
 Meredith Grey - Chirurdzy

 

A na dobranoc...
choć dla większości pewnie na dzień dobry
myśl znaleziona na FB...



11 komentarzy:

  1. Piękne karteczki, no i oczywiście pomoc Venus - bezcenna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki, szczególnie ta ze słonecznikiem przypadła mi do gustu :) Temat zabawy bardzo fajny i super go zrealizowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki i Venus :)! Słodko śpi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te karteczki również piękne. Bardzo trafne karteczkowe interpretacje tematów. Ta mocno kwiatowa to mój faworyt. Kolorystyka urzekająca:) a słonecznik wygląda na bardzo skomplikowany, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z karteczkami na najbliższe świata Bożego Narodzenia poczekaj jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne karteczki :) słonecznik przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem pod wrażeniem słonecznika...piękny i świetna wyszła kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń