"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 16 sierpnia 2014

Dumna jak paw ;-)))

 Witam sobotnio z kubkiem gorącej kawy i 
pozytywną energią którą do Was rozsyłam ;-)))

znalezione w necie
To jest kontynuacja posta z wczoraj ;-)))
Chciałam Wam tak wiele pokazać, tyle opowiedzieć... 
Jednak zmęczenie materiału dało znać o sobie a w połączeniu z służbą - 
chwalebną rzecz jasna - służbą dla Jaśnie Panienek Kotowych... 

Nela szybko się uczy...
zwłaszcza tego gdzie śnią się najpiękniejsze sny
Usługiwanie jednej WCALE NIE ROZPIESZCZONEJ Futrzastej to nie lada wyzwanie ale 
służba dla dwóch + 1 temperamentnych Koteczek to już prawdziwa walka 
2 się lubią i bawią (Venus - Nela), 2 się akceptują (Nela - Myszka)
2 wykorzystują każdą okazję aby udowodnić sobie kto tu rządzi (Venus - Myszka)
Zwariować można ;-)))

No ale ale... 
Ja przecież o karteczkach - moich karteczkach ;-)))
Tak bardzo za Wami tęskniłam, że nie mogłam się powstrzymać aby opublikować wczoraj tego mocno wymęczonego posta... 
Dziś rano ze wstydem odkryłam ile w nim literówek, i niedociągnięć ;-)))
Ale brakowało mi już Waszej obecności, Waszych słów, Waszego wsparcia... 

Kartek do pokazania jest dużo 
gdyż (ciii - to sekret) przyznam się Wam iż przygotowuję się do mojego pierwszego jarmarku 
Są dni kiedy powstaje kartka za kartką i są takie kiedy nic z niczym nie chce pasować ;-)))

Dziś pokażę Wam dwie karteczki
na które paczam, paczam i chyba muszę przestać bo nadymam się jak paw z dumy ;-)))

Uwaga uwaga... 
oto pierwsza ;-)))

To jedna z tych Pozytywnych kartek z przesłaniem


"Natchło" mnie na nią gdy zobaczyłam wyzwanie w Magicznej Kartce 
 
Szybko chwyciłam za Zaczarowany Ogród oraz ich niesamowite dodatki 
Pożegnanie Lata i rzecz jasna za koronkę, którą dostałam kilka dni temu 
i stała się nieodłącznym elementem moich prac ;-)))


Stworzyłam namiastkę letniej łąki 
Maki, stokrotki, chabry, i róże, 
które sama zrobiłam do tego kilka listków, wstążką
i pozytywna kartka gotowa

 
Nie wiem czy w Was też wzbudza taki zachwyt... 
ale wiem, że ciężko mi będzie się nią rozstać ;-)))

Może spodoba się też DT z Pracowni SZOK



Kto zna moje kartki wie, że pastele pojawiają się u mnie niezwykle rzadko
Kocham kolory, mocne akcenty, warstwy...
Jednak od powrotu z Warsztatów Dolnośląskich 
chodziła za mną pastelowa karteczka 

 
Pastelowa bo przecież tego taga nie mogłam osadzić w ciężkich soczystych kolorach 
i jak to bywa najczęściej...Wena pojawiła się znikąd a pół godziny później 
kartka była już gotowa ;-)))

 
Tym razem w całości na papierkach Rapakivi
Be Optimistic i Lacy Sunset
To moja druga kartka z tagiem
Rzadko je robię bo tagi nie są moją specjalnością 
ale może się to wkrótce zmienić ;-)))

Napis po raz kolejny zrobiłam z makaronu ;-)))
Myślę, że karteczka może być przeznaczona zarówno na ślub jak i prezent dla bliskiej osoby
Warstwowa, szarpana i oczywiście... z motylkami ;-)))


 Zgłaszam ją na wyzwanie do 
- AltairArt - Bingo 
(u mnie to tag-sznurek-przedarcia)
- SZMEK - sznurek lub wstążka




 Na koniec chciałabym się z Wami podzielić smutną myślą, z którą zaczynałam pisać posta wczoraj...

Wczorajsze święto przez wielu nazywane 
Matki Bożej Zielnej uświadomiło mi coś bardzo smutnego...

W tym dniu w kościołach święci się bukiety kwiatów i ziół
Pamiętam, że jako dziecko każdego dnia znosiłam do domu bukiety"zielska" -
jak to nazywała moja babcia ;-)))
Dzwonki, rumianki, fiołki, koniczyna biała i fioletowa, drakiew,
osty, wierzbówki, łubin...
Białe, żółte, czerwone, fioletowe,
duże i małe pyszniły się na łąkach...
Nad kwiatami unosiły się roje pszczół, motyli, wieczorami słychać było świerszcze...

W czwartek próbowałam zrobić bukiet polnych kwiatów...
Na tych samych łąkach na których zbierałam je jako dziecko... 
efekt... 
malutki bukiecik uzbierany z trudem...


Zrobiło mi się bardzo przykro... 
Łąki znikają... rośliny znikają... pszczoły są na wyginięciu...
do czego doprowadzamy naszą Matkę Ziemię??!!
Oby nie do tego, że aby oglądać kwiaty będziemy musieli je sobie...
zrobić :(

 "Panie, nasz Boże, Ty sprawiasz, że na ziemi rosną trawy, zioła i zboża na pożywienie i lekarstwo dla ludzi i zwierząt. Od Ciebie pochodzi obfitość wody i promieni słońca, aby wszystko, co się zieleni i rozkwita, owocowało, gdy nadejdzie czas zbiorów.
Prosimy Cię, pobłogosław  przyniesione do Ciebie pierwociny zieleni tego roku, młode pędy zbóż, trawy, zioła i kwiaty. Zachowaj je od suszy, gradu, powodzi i wszelkiej szkody, aby wzrastały, radowały oczy, przynosiły jak najobfitszy plon i mogły służyć zdrowiu ludzi i zwierząt."

Słonecznego, radosnego i bogatego w piękne przeżycia weekendu życzę Wszystkim 
i oczywiście zapraszam do wczorajszego posta TUTAJ gdzie
kwiatków jest równie wiele a kartki całkiem inne ;-)))

28 komentarzy:

  1. Dokładnie kochana, to samo pomyślałam, skąd wziąć te kwiaty? Gdy byłam dzieckiem nie brakowało ich... a teraz.....na polu pusto tak.... To naprawdę przykre.
    PS. wyglądacie super w wyrku razem ;-)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne te kartki, w oko wpadła mi warstwowa, jest bardzo delikatna :)
    Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne karteczki, takie pozytywne, takie radosne.super. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę piękne karteczki i rzeczywiście jestem zachwycona. Sama nie wiem, którą bardziej:) wspaniale zrobiłaś te kwiatuszki:) gratuluję jarmarku, mnie od dawna się marzy:)
    Również jest mi bardzo przykro, gdy patrzę co się dzieje i do czego to wszystko zmierza:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc może czas się wybrać??
      Ja marzyłam marzyłam aż się odważyłam ;-)))
      Może się nawet gdzieś kiedyś spotkamy ;-)))

      Usuń
  5. Super piękne karteczki :) Odpoczynek w pełni zasłużony :) Trzymam kciuki za jarmark.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czajnik też tak ze mną śpi.
    I kartki prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nela wykorzystuje każdą sposobność aby być blisko... podpatruje Venus i gdy ta nie "pacza" wciska się na jej miejscówki...
      Dziękuję Haniu :*

      Usuń
  7. Urocze zdjęcie śpiących Królewien:) Cieszę się, że przygotowujesz się do jarmarku - powodzenia życzę, jak i w wyzwaniach. Najbardziej urzekła mnie karteczka z makami. Pocieszę Cię - na szczęście istnieją jeszcze takie łąki, pełne całych łanów kwiatów:) Trzeba tylko pojechać w biedniejsze rejony kraju:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bukiecik wyszedł Ci uroczy:) Też lubię polne kwiaty:)

      Usuń
    2. Oj, chyba jednak śpiących Królewn:) Żeby nie było problemu - śpiących Księżniczek:)

      Usuń
    3. Ta nadzieja, że gdzieś jeszcze istnieją trzyma mnie przy życiu... Bo marzę sobie, że kiedyś zamieszkam właśnie w takim rejonie, na zboczu jakiegoś pagórka i latem będę znosić do domu "zielsko" w dużej ilości

      księżniczki, królewny... leniwce po prostu ;-)))

      Usuń
  8. Bardzo ładne prace, dziekujemy za udział w wyzwaniu Craft Baru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki, cudnie ją ukwieciłaś :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne karteczki i uroczy bukiecik, który również przypomina mi o dzieciństwie:) A u mnie dzisiaj smutek - moja ukochana sunia odeszła na drugą stronę tęczy...
      P.S.
      Dziękuję serdecznie za wspaniały prezent - dotarł cały i zdrowy i milusiński:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Karteczki prześliczne! Ta pierwsza ma motto, które powinnam sobie powiesić na ścianie. Pięknych łąk faktycznie mamy coraz mniej:( Teraz zastępuje je ugorowe "zielsko":( Ale zauważyłam, że trawniki w Warszawie i rowy obsiewane są roślinami łąkowymi, króluje koniczyna:) Może to zapowiedź pozytywnych zmian. Dziękuję za piękne i ciepłe słowa w Zaciszu i pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Urzekł mnie ten polny bukiet...
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK:)

    OdpowiedzUsuń
  12. pamiętaj o urodzinowej dla Twojej imienniczki, córki Ewy

    OdpowiedzUsuń
  13. życzę byś jak najczęściej miała poczucie że to co robisz napawa Cię szczęściem :) piękna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczki śliczne !!! Pastelowa z motylkiem - to moje klimaty :) Bukiet z polnych kwiatów - piękny !!! Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepraszam, że dopiero teraz, ale wcześniej jak już wspominałam nie miałam dostępu do internetu ;) Dziękuję bardzo za paczuszkę^^ Miałam cudowną niespodziankę po pracy :D Książka mnie zaciekawiła więc mam już pomysł na wolne wieczory ;)
    Jeszcze raz dziękuję i życzę udanego blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczki rewelacyjne!!! bardzo spodobała mi się pastelowa kartka z tagiem, literki pomysłowe:)dziękujemy za udział w wyzwaniu u SZMEKa, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kartka, piękne maki- dziękuję za udział w wyzwaniu (jot.be.gie DT Magicznej Kartki)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna! :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie kartki cudowne! Ta polna kompozycja z makami super! Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne,oryginalne kartki z przesłaniem. Koci przyjaciele to skarb i energetyzator :) łąki pełne polnych kwiatów bezcenne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiu ja też pamiętam ile było ślicznych kwiatów na łąkach, dzisiaj jakieś resztki masz racje upleść wianek na święto jest ciężko z kwiatów na łąkach, pustki nie ma już takiej pięknej polskiej łąki:(
    a i w kościołach widzi się coraz mniej osób z wianuszkami:(
    Kasiu a karteczki Twoje są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie kartki sa piękne :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń