"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 9 sierpnia 2014

Czekoladowy torcik - komu kawałek?


Niektórzy zauważyli, że pomimo obietnic i zapewnień 
wciąż mnie mało a w sumie to coraz mniej na blogu...
Ano mam ostatnio jakiś taki "klawiaturowstręt"


Myśli mnie się gdzieś rozbiegają gdy tylko palce na klawiaturze położę...
a jak zwieją to przez kilka dni wrócić nie chcą ;-)))
I tak "sę żyję" w błogim stanie bezmyślności ;-)))

 
i tylko od czasu do czasu jakaś myśl się o mnie obije - 
to ją wtedy od razu na kartkę zamieniam ;-)))


Czasami tych myśli przybiegnie stado całe i wtedy...
Wtedy się dzieje ;-)))

Wtedy jest płacz i zgrzytanie zębami ;-)))
Dlaczego zapytacie zapewne...
ano dlatego, że jak już myślę to uświadamiam sobie, 
że rację mieli jednak Ci 
co to lata świetlne temu wmawiali mi,
 że matematyka się w życiu przydaje ;-)))


Choćby po to żeby narysować trójkąt, 
którego długość boku będzie połową średnicy okręgu
wewnątrz którego zmieści się jeszcze 7 podobnych trójkątów ;-)))

papierowy tort, ciekawy prezent ślubny, na 18ste urodziny, pomysł na prezent,

ileż ja się nakombinowałam
ile papieru nacięłam
ile niecenzuralnych myśli i słów przełknęłam 
coby nimi po uszach biednych koteczków nie rzucać...
w końcu...
Udało się !!!!
papierowy tort, ciekawy prezent ślubny, na 18ste urodziny, pomysł na prezent,

Udało się znaleźć wzorową uczennicę, która 
nie dość, że się zna na matematyce to jeszcze posiada w domu odpowiednie przyrządy:
cyrkiel,
kątomierz,
ekierkę ;-)))

papierowy tort, ciekawy prezent ślubny, na 18ste urodziny, pomysł na prezent,
Venus nie mogła się zdecydować, który torcik bardziej jej się podoba...
ale zdecydowanie zadowolona była z zakończenia projektu
Nareszcie - choć na chwilę w domu zapanował spokój 
a ona odzyskała swoją poduszkę 


Cała trwająca 3 dni akcja 
miała jednak  dobre zakończenie ;-)))
Dostałam prezent

Nowiutki, nie używany, tylko mój...


No to wymówek nie ma 
Czas zabierać się za kolejnego torcika 
Ktoś chętny na kawałeczek??

papierowy tort, ciekawy prezent ślubny, na 18ste urodziny, pomysł na prezent,

a może jednak z motylkami??


Częstujcie się - gwarantuję, że dla każdego starczy ;-)))
My wracamy do bardzo męczących weekendowych zajęć

piątkowo-wieczornych:


sobotnio - porannych:


i sobotnio - popołudniowych:


uff... aż strach myśleć jak wyczerpująca może być niedziela ;-)))

Miłego weekendu 
w górach, na plaży, na działce i tym co w domku zostają ;-)))

A ja moją karteczkę


zgłaszam do 





A czekoladowego torcika 
posyłam Magnoliowym Polkom do zabawy monochromatycznie 


26 komentarzy:

  1. torcik przecudowny, ale się nakleiłaś moja mila. ja by pewnie zwariowała przy takiej ilości :))
    i kartka też super, a te zapracowane koty wywalone kołami do góry to i u mnie codzienny widok od kota 1 po 14-go :))
    buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też o mało nie zwariowałam ;-))) ale za to jaka satysfakcja po ukończeniu dzieła ;-)))
      14ście... ja z trójką wariuję większej liczby nawet sobie nie wyobrażam ;-)))

      Usuń
  2. Ależ smakowity torcik :) Koty też ciężko zapracowane :) Moje wyglądają podobnie, tylko są w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh koty koty
      z nimi źle ale bez nich... żyć się nie da ;-)))

      Usuń
  3. Ach, ten torcik to prawdziwe cudo! Ja chcę kawałeczek, choć nie wiem, czy nie wywoła on lawiny apetytu na co nieco słodkiego :)
    Kocie panny wspaniale się spisują. Widać, że im dobrze i bezpiecznie. Teraz niech do pracy idą jeszcze na kromkę karmy zarobić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anko...Myszka to nie tylko zarabia ale wręcz jedzenie do domku przynosi ;-)))
      Wczoraj przyniosła ptaszka - niestety biedak już nie żył :(
      A na torcika albo inne słodkie coś zapraszam do mnie ;-)))

      Usuń
  4. Karteczka śliczna i torcik! Przepiękny, przesmaczny, bardzo pomysłowy i w ogóle. Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ani słowa o Venus??
      Abi!!
      Abi czy to aby na pewno Ty??
      ;-)))

      Usuń
  5. Wypracowany ten Twój torcik, ale czego nie ma bez pracy?
    Efekt piękny!!!!!!
    Buziaki, Kasińko!

    OdpowiedzUsuń
  6. coraz trudniejsze zadania sobie stawiasz, coraz bardziej czasochłonne! jak zwykle jestem pełna podziwu! co do futer, to cos czuję, że tak już zostanie, chyba że Myszkę wywieziesz daleko! ale to jej tereny "łowne", czy będzie jej dobrze na obcej ziemi??

    OdpowiedzUsuń
  7. Noooo, jeszcze takiego cudnego torcika nie widziałam! Piękny i baaardzo apetyczny:))) Trud się opłacał:) Karteczka również śliczna,a myśl na niej piękna, tylko mam takie wrażenie, że dziś takie piękne myśli ludzie mają kolo nosa:((( Kotki słodziaki!!! Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny torcik, warto było się pomęczyć. Kocie pyszczki przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alez czekoladowo , hahha matematyka to podstawa wszystkiego!!! Jakby sie wydawac moglo po co sie jej uczyc a jednak :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłaś mi tego wczesniej powiedziec?! ;-))) teraz juz wiem - to Twoja wina ;-)))

      Usuń
    2. Moja? Przeciez jestes starsza ode mnie ?:P Szybciej edukacje zakonczylas hihi

      Usuń
  10. Ja się już ślinię na jego widok :) Perfekcyjny torcik :) A kociaki przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny ten torcik!! Wygląda bardzo smakowicie :)
    Też miałam długi czas, że myśli w głowie ulatywały wszędzie, tylko nie na klawiaturę :)
    Na szczęście minął :) Życzę Ci weny :)
    Ahhhhh, ten tort .... <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedys moze taki dla Twoich kropelek zrobie ;-)))
    Oby ten czas szybko minął ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Super torcik i na dodatek wyjątkowo niskokaloryczny :) A koty cudownie pracują!
    Ps. Piękny album w poprzednim poście.

    OdpowiedzUsuń
  14. Perfekcyjna praca-bardzo, bardzo gratuluję, bo tort wyszedł super.I bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Torciki cudne!
    A i widzę, że w domu Twoim panują wspolnie trzy Damy ;-)
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale dopracowany torcik i jaki smakowity :)))
    dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu Magnoliowe Polki :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna myśl!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna praca!
    dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń