"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 7 sierpnia 2014

Album chłopięcy na roczek

" Wydaje się nam, że dzieci są częścią nas samych, a one, dorastając, wyprowadzają nas z błędu."


Dzień dobry bardzo popołudnowo ;-)))
Dziś siadłam przed kompikiem aby się...
chwalić...


Chwalić i puszyć z dumy niczym paw w porze godowej ;-)))
I od razu uprzedzam...
będzie baaardzo dużo zdjęć 


i pewnie zanudzę Was okrutnie ale cóż... 
To mój pierwszy album dziecięcy 
a podobał mi się tak bardzo, że aż oddawać nie chciałam ;-)))


O zrobienie albumu poprosiła koleżanka 
a solenizanta nie raz i nie dwa sama na rękach nosiłam więc...
wynalazłam w pudełkach skarby chowane od dawna,
unikaty zdobyczne ;-)))


Długo się do niego zabierałam...
Nie wiedziałam jak zacząć


Podglądałam... Podpytywałam 
Tym trudniej było, że nie miałam zdjęć, 
nie wiedziałam jakie zdjęcia mają rodzice...
a chciałam, żeby było...
idealnie ;-)))


Chłopiec czyli NIE róż...
tyle wiedziałam na początek...


Powyciągałam wszystko co miałam w domu i co choć trochę kojarzyło się, ze słowem
CHŁOPIEC ;-)))


Przyznaję...
bałam się tego wyzwania ;-)))
Jednak po pierwszej stronie...
kolejne robiły się szybko i bardzo przyjemnie ;-)))


Album ma 10 kart
ale ponieważ sama jestem maniaczką zdjęciową i 
nigdy nie mam dość zdjęć 
więc chciałam aby i Wojtuś mógł mieć ich w swoim albumie jak najwięcej 

 

Dlatego niektóre karty skrywają otwierane niespodzianki ;-)))
Między innymi karta - pamiątka chrztu świętego...
Rozkładana pomieści co najmniej 4 zdjęcia ;-)))

 

Ja jak to ja...
Wszędzie gdzie tylko mogłam przemyciłam aforyzmy i wierszyki ;-)))


 Mój ukochany Kapuśniaczek i Lekcja Miłości
oraz papiery Be Optimistic Just a Not ze ScrapKivi 
zdecydowanie dominowały


Dużą pomocą była też najnowsza kolekcja 
Mali Odkrywcy - Magicznej Kartki ;-)))



W planach są już 2 kolejne albumy 
O dziwo mam przed nimi dokładnie taką samą tremę jak przed
albumem na roczek Wojtusia ;-)))


Czy wyobrażacie sobie dzieciństwo 
(i dorosłość też)
bez Kubusia Puchatka??
 
Ja nie potrafię ;-)))

"Kubusiu, jak się pisze MIŁOŚĆ?
Prosiaczku, MIŁOŚĆ się nie pisze, MIŁOŚĆ się czuje."


Chciałabym bardzo podziękować Paulinie - Wiśni
za rady i wskazówki ;-)))
Oczywiście mojemu dziełu daleko jeszcze do albumów, które tworzy Paulina 
aleee....
i tak jestem z niego dumna ;-)))


Album został:
- obwąchany
- "obleżony"
- okradziony 
i ostatecznie zaakceptowany 
przez Kontrolę Jakości Najwyższej Kociej Instancji  ;-))))


Co prawda Venus uznała, że wstążeczek  jest w nim zdecydowanie za wiele
ale ostatecznie udało mi się kilka przemycić ;-)))

Dawno nie brałam udziału w żadnym wyzwaniu więc...
album zgłaszam do Just Us Girl 

 

oraz na Kolorowe wyzwanie w Art Piaskownicy



"Śmiać się często i mocno kochać; Zdobyć szacunek ludzi inteligentnych i przywiązanie dzieci; Zasłużyć na uznanie uczciwych krytyków i znieść zdradę fałszywych przyjaciół; Cieszyć się pięknem; Znajdować w innych to, co najlepsze; Dawać siebie, nie oczekując nawet przez chwilę zapłaty; Uczynić świat trochę lepszym, zostawiając po sobie zdrowe dziecko, uratowaną duszę, kawałek wyplewionego ogrodu czy poprawę warunków społecznych; Bawić się oraz śmiać z entuzjazmem i śpiewać z zachwytu przez całe życie; Wiedzieć, że choć jeden człowiek mógł zaczerpnąć głębszego oddechu, bo żyliśmy. 
To znaczy odnieść sukces."

Życzę Wam wszystkim SUKCESU ;-)))
Niech Wasza praca, Wasza pasja przynosi Wam taką radość 
jaką mi przyniosło zrobienie tego albumu...
A w tak upalny dzień jak dziś...
Zapraszam na...
LODY ;-)))


20 komentarzy:

  1. piękny album :) ja chce mieć roczek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roczku juz miec nie bedziesz ale... polecam sie do albumow slubnych no i... dla Twojego bobaska wykonam album z najwiekszą przyjemnoscią

      Usuń
  2. Kasiu, jest faaaaajny! Taki wesoły i taki dzidziusiowy! Superaśny!
    A jakie loooody, mniam-mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy je wspólnie w końcu zjeść przy kawuni ;-)))

      Usuń
  3. Widze ze album za albumem :) Nabierasz wprawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kroczek za kroczkiem... do przodu ;-)))

      Usuń
  4. wspaniale wyszedł albumik Tobie,
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW...what a lot of love went into this book! Really glad you took the time to show us each page! Thanks for sharing this with us at Just Us Girls this week and we hope to see more of your work! Beautiful cover photo too!

    OdpowiedzUsuń
  6. What a wonderful album! Thanks for joining us at Just us Girls!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny po prostu brak mi słów :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny album, możesz z czystym sumieniem być z siebie dumna ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, to prawdziwe arcydzieło! Piękny! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-)))
      Rosnę od takich pochwał ;-)))

      Usuń
  10. Album jest fantastyczny!!!! Bajka!!! Cudo!!!:)
    Kocia kontrola musi być;)
    I jeszcze lody, mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takiego sukcesu warto życzyć każdemu :) A w album widać, że włożyłaś mnóstwo serca :) Super!

    PS. Świetne zdjęcie u góry bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam, że z takim opóźnieniem, ale ostatnio mam taki problem z internetem, że nawet teraz ciężko mi jest zostawic komentarz ;)
    Propo twojego pytania - tak adres jest nadal aktualny.

    Ps. To prawda że internet ledwo pozwolił mi by tu wejśc, ale musze przyznac że zdjęcie masz cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O ranyści, jakie to ładne!!! Jesteś mistrzynią :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wykonałaś kawał dobrej roboty-album jest przepiękny.Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  15. swietna praca, swietnie dobrane kolory i papiery :) podoba mi sie! :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń