"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 23 lipca 2014

papierowo bez kotów ;-)))

Pierwsza w nocy...
cisza za oknem...


Jest tak spokojnie... 
Czas zwolnił...
Obudziły się marzenia...


Pierwsza w nocy...
Właśnie za to kocham noc...
za ten spokój i ciszę
za ten zwolniony czas
za te myśli, które słychać głośniej

Dziś nie będzie o kotach
Ani słowa o kotach ;-)))

wiem, wiem, że czekacie na wieści
a tych wieści sporo i wszystkie dobre i radosne
ale to przecież blog o karteczkach 
to przecież mój blog ;-)))

Najpierw Szare Futro zaczęła się przemycać 
że niby to tylko karteczek dogląda ;-)))
Teraz gdzie nie spojrzę...
koty ;-)))

Więc będzie o karteczkach...
Kilka ich powstało w międzyczasie
ale tyle się zadziało, że niektórych nie zdążyłam nawet obfotografować 
a już znikły z mego domu  ;-)))


Ten piękny bukiecik 
powstał daaaawno temu na wyzwanie Skarbnicy Pomysłów i...
biedaczek nie doczekał się publikacji 
;-)))
Ale ktoś mi ostatno obiecał, że będzie dostrzegał moje kartki
więc...
uwaga...
"to jest ten czas żeby się zachwycać" ;-)))


Kolejna karteczka to Swierzynka
powstała dopiero co ;-)))
I jest to jeden z moich ślubnych tworków 
a tych jeszcze kilka w najbliższym czasie ujrzycie 
 W całości prezentuje się tak:


Nie jest to z całą pewnością klasyczna kolorystyka ślubna 
ale im dłużej się jej przyglądam tym bardziej
mnie się podoba ;-)))


coraz częściej przytrafia mi się tworzyć albumy 

Mój debiut albumowy był dla Małej Damy 
Niedługo jednak będę mogła pochwalić się Wam 
Ślubnym albumem i albumem na roczek pewnego przystojniaka ;-)))


My tu gadu-gadu 
a z pierwszej zrobiła się druga ;-)))
Oczka się mnie zamykają, Venus śpi w najlepsze

Na koniec...
tekst, wart chwili uwagi - 
tak myślę ;-)))

 Dzisiaj mamy większe domy, ale mniejsze rodziny
Więcej możliwości, ale mniej czasu
Mamy więcej tytułów, ale mniej zdrowego rozsądku
Więcej wiadomości, ale mniej trafnych osądów
Mamy więcej specjalistów, ale i więcej problemów
Więcej służby zdrowia, ale mniej opieki
Więcej medycyny, ale mniej zdrowia

Pomnożyliśmy nasze majątki, ale okroiliśmy nasze wartości
Mówimy za dużo, kochamy za mało, a kłamiemy zbyt często
Uczymy się jak zarabiać na życie, ale nie jak żyć
Wydłużyliśmy okres życia, ale mamy mniej życia w życiu
Mamy stabilne budowle, ale kruche charaktery
Szersze autostrady, ale węższe poglądy
Więcej posiadamy, ale mniej używamy
Więcej kupujemy, ale mniej mamy satysfakcji

Podróżujemy na księżyc i z powrotem, ale mamy problem przejść przez ulicę i
odwiedzić naszych sąsiadów
Zdobywamy wszechświat, ale nie swoje wnętrze
Rozbiliśmy atom, ale nie nasze stereotypy
Piszemy więcej, uczymy się mniej
Więcej planujemy, a mniej realizujemy
Nauczyliśmy się spieszyć, ale nie czekać,
Mamy wyższe wynagrodzenie, ale niższą moralność
Zbudowaliśmy więcej komputerów, by pomieścić więcej informacji, ale mamy problemy ze wzajemną komunikacją.
Mamy większą ilość, ale gorszą jakość

To czas potężnych ludzi i małych charakterów
Większej ilości wolnego czasu, a mniejszej ilości zabawy...
Większej ilości rodzajów pożywienia... ale mniej ilości substancji odżywczych
Dużo jedzenia, mało prawdziwych obiadów
Podwójne wypłaty, ale potrójne wydatki...


Dnia małych zwykłych cudów Wam życzę
Dnia spokoju, dnia zatrzymania się w biegu
Dnia dostrzeżenia piękna. które nas otacza 
Życzę Wam...
Dobrego dnia ;-))) 


12 komentarzy:

  1. Nie jestem pewna czy swiat mnie kocha, Ktos tak, ale caly swiat zdecydowanie NIE!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Brujito :) Koty Ci widocznie są pisane ;) I równowaga na blogu musi być - nie tylko karteczki i karteczki, ale koteczki, czy koteczka domaga się swoich praw ;)
    Przepiękne są Twoje kartki i albumy i nic dziwnego, że znikają tak szybko ;)
    Tekst bardzo trafny - nic dodać, nic ująć, tak rzeczywistość w większości wygląda, ale z drugiej strony ....
    Dobrego dnia Tobie również życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jacie!!! Jakie piękne karteczki!!!
    I album księżniczki :) - gdybym taki dostała czułabym się księżniczką bez dwóch zdań :)!.
    Karteczki urocze - te kwiatuszki, misterna robota, wyjątkowe są bardzo!
    A ta ślubna...! To jest dopiero cudo! :)...! Te gołąbki i wstążeczki! Ach! :)!

    No..., to chyba dobrze napisałam, nie?
    (ps. czy są kartki na rozwód? poproszę taką, piękną, najpiękniejszą zawierającą talizmany na nowe życie w osobności, w byciu samą, w wolności, w niezależności, w szczęśliwości najszczęśliwszej, w samorealizacji itd...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Abi... przeszłaś samą siebie ;-))))
      Uśmiałam się prawie do łez przy wylewie Twej słodkości ale przyznaję... miłe to - miłe niezmiernie...
      Kartkę... się zrobi...
      Najpiękniejszą - na szczęście ;-)))

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję :). Nie mogę się doczekać!

      Usuń
  4. Piękne karteczki i tekst bardzo prawdziwy (niestety).

    OdpowiedzUsuń
  5. A wiesz,właśnie postanowiłąm,że po powrocie będę robić albumy!!!Zgłoszę się do Ciebie po poradę,jak będę miałą dylemat:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki sa przepiękne, na wiesci o kotach cierpliwie poczekam, a tekst, ktory opublikowalaś... nic dodac, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne kartki :) Najbardziej podoba mi sie kartka slubna

    OdpowiedzUsuń
  8. Obecnie jest pełna dowolność, tak więc taka kolorystyka kartki ślubnej jak najbardziej pasuje. Nie może być zbyt monotonnie przecież:):) a ponieważ czerwony kolor to mój ulubiony to tak pięknie zestawiony z bielą bardzo mi się podoba. Kwiatowa karteczka również. A album po prostu mistrzostwo! Jaka wyszukana forma! Tekst rzeczywiście wart uwagi, choć nie ze wszystkim się zgodzę. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, piękne kartki!
    A czerwień czyż nie jest kolorem miłości? A ślub to przyrzeczenie uczucia do końca dni...
    Czerwień jak najbardziej pasuje i dobrze byłoby aby ten kolor pozostał na zawsze w każdym związku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nocne zdjęcia przepiękne, karteczki - też. A tekst... aż "boli", taki prawdziwy....

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń