"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 19 lipca 2014

Modelka Venus

 
 
 Niemal założyć się jestem gotów,
bo wątpliwości moich to nie budzi,
że gdzie jest dom szczęśliwych kotów,
tam jest i dom szczęśliwych ludzi.
 Franciszek Klimek 


Oto specjalny post dla wszystkich fanów Venus 
tak Abigail - dla Ciebie ;-)))


ehh... już dawno pogodziłam się z faktem,
 że ja i moje karteczki to tak na doczepkę 
tak przy okazji 


Kotowa już dawno panowanie przejęła...
nie tylko nad mieszkaniem, moim snem i wydatkami 
ale też nad blogiem ;-)))


Ostatnio odwiedziła nas Pani Fotograf
i choć to ja jestem modelką 
to wrażenie miałam, że wręcz im przeszkadzam...


Jedna z aparatem...
na podłodze, pod stołem, leży jak komandos w okopach
a druga...
pręży się, mruczy, to z lewego profila to może an face


Hmm... nie pozostało mi nic innego jak...
pójść smażyć naleśniki ;-)))


przyjechała z Wrocławia, spędziła z nami całe popołudnie 
zrobiła cudowne zdjęcia Venus 
i jeszcze kilka naszej strychowej Czwórce


Monika jest wolontariuszką 
robi zdjęcia dla Fundacji Ebra Koci zakątek 
oraz w ramach akcji społecznej 


Mój kot ma dom 
to akcja, której celem jest promowanie odpowiedzialnych adopcji zwierząt. 
i właśnie w ramach tej akcji 
powstał wpis na blogu 
TUTAJ  


który opowiada o tym jak to się stało, że
moje spokojne życie wolnego szczęśliwego człowieka
zmieniło się w życie...
kociego personelu ;-)))


Wiem niewiele, lecz powiem, co wiem,
choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem,
jest mruczenie szczęśliwego kota.
 Franciszek Klimek


Jeśli chcecie poznać naszą historię -
zajrzyjcie na bloga
a jeśli marzycie o pięknych zdjęciach Waszych pupili 
napiszcie do Moniki 


Bo koty są dobre na wszystko. Na wszystko, co życie nam niesie.
Bo koty, to czułość i bliskość na wiosnę, na lato, na jesień.
A zimą – gdy dzień już zbyt krótki i chłodnym ogarnia nas cieniem,
to kot – Twój przyjaciel malutki otuli Cię ciepłym mruczeniem…
Franciszek Klimek


Dziś było o Venus
w następnym poście napiszę Wam o tym 
jak koty łączą...
także ludzi ;-)))

Do dzisiejszego posta wykorzystałam  
wiersze Franciszka Klimka  


Słonecznego, radosnego, spokojnego weekendu 
życzymy 
My czyli Brujita i Venus  ;-)))

22 komentarze:

  1. Cudo !
    Piekna z niej modelka i widać ,że aparat ją lubi :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, bo piękna modelka (modelki) :) U mnie w domu grasują trzy kotki, a mój małż karmi i dogląda jeszcze kilka kotek na ogrodzie, które w ramach wdzięczności podrzuciły mu wszystkie swoje kociaki (nie wiem ile, ale dużo) i teraz robi za babysitter :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak... dać im palec... ;-)))
      ale kocia wdzięczność i kocia miłość są bezcenne ;-)))
      warto - zawsze warto ;-)))

      Usuń
  3. Twoja Wenus jest podobna do naszego kocurka. :)) Jest najukochańszy. :) A moje i nie tylko moje dłonie najczęściej są za nim stęsknione. :)
    Właśnie leży sobie na stoliku a ja na kolanie mam klawiaturę. :) Co w nich jest takiego że tylko są i nic więcej i to wystarczy. Na blogu mało o nim pisze ale są zdjęcia na przykład w samochodzie razem z piskiem taka historyjka.
    Napisz o kotkach na strychu czy są chętni na te cuda piękne? Z blogu GosiankiAnki zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam - widziałam historykę samochodową ;-))) Bosko razem wyglądają
      Historia strychowa będzie lada dzień - jest się czym pochwalić ;-)))

      Usuń
  4. No :)! Czuję się dopieszczona zdjęciami Venus... (może nawet przy kolejnym wpisie zauważę jakąś karteczkę? ;P... :D)... Całusy przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ufff... nareszcie się udało ;-)))
      Ściskam serdecznie :*

      Usuń
  5. Laleczka :) i zawodowa modelka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. konkurencja znaczy się ;-)))
      Moja najpiękniejsza ;-)))

      Usuń
  6. Wenus jest cudowną modelką ale koty tak mają upodabniają się do swoich Pań:):)
    Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :* ale po kim ona taka rozpieszczona??

      Usuń
  7. ślicznota i urodzona modelka :) ale przecież "jaki pan taki kram" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pies ma właścicieli. Kot ma personel pomocniczy (który opłaca niewymuszaną i nienarzucającą się miłością. :) Uściski serdeczne dla Was Dwóch.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia, akcja fantastyczna! Moja kicia właśnie położyła się obok mnie i mruczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasia! czytam, że wszystkim kociakom już znalazłaś dom, z jednym nawet do Wrocławia jeździłaś, a tu co?? gdzie opowieści?? tyle się dzieje, opowiadaj!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielką moc przytulasów serdecznych ślę:-) Jak dobrze znowu do Ciebie, kobiety wielkiej fantazji i wielkiego serca, trafić. I oczywiście do Venus!
    ps. Nie da się ukryć, że każda pani i każdy pan, zawsze przegrają z urokiem własnego kota. Nawet tylko na zdjęciach. Taki los właściciela kociego:-) A Wasze zdjęcie z Venus do góry nogami po prostu BOSKIE!
    Przytulam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna Kicia, obie modelki urocze i profesjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sesja fotograficzna, najbardziej podoba mi się Venus ziewająca:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń