"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 10 lipca 2014

Kocia familia

Witam  ;-)))
Zamierzałam napisać post o karteczkach, warsztatach,  przesyłkach...
ale pewna kocia rodzinka nalega aby się Wam pokazać
 
fot by Monika Małek

Co więcej rozkoszne kociaki tęsknią już za swoim własnym "ludziem"
za swoim domkiem i fotelem, na którym mogłyby się ułożyć ;-)))

fot by Monika Małek

Widzicie jak Pirat ładnie prosi??
A właśnie... 
Chłopcy wybrali sobie imiona... 
dziewczynki wciąż nie mogą się zdecydować


Szaraczek, który na początku miał problem z oczkiem
został nazwany pirat ;-)))


Jego brat, wszędobylski maluch o wilczym apetycie, który 
wszędzie próbuje wejść nazywa się Sherlock 
a poniżej zdjęcie potwierdzające, że imię do niego idealnie pasuje ;-)))


Nasza Mała Dziewczynka...

fot by Monika Małek

niejadek, szaleniec i akrobatka 
w ostatni weekend próbowała doprowadzić mnie do zawału


Malutka spadła ze schodów...
z drugiego piętra na sam dół...


Wmurowało mnie i przez ten czas który zajęło mi zbiegnięcie na dół
serce i układ oddechowy przestały współpracować...
....
...


Oczywiście od razu zadzwoniłyśmy do naszej Ukochanej Wetki,
która przyjechała pomimo, że to weekend
obmacała, zbadała i... rzekła, że 
nic się nie stało!!! 


 Dzisiaj rodzinnie odwiedziłyśmy gabinet
Maluszki (chłopcy) zostały wyleczone z kociego kataru
Oczko Pirata choć czasami łzawi jest już zdrowe


Maluchy zostały odrobaczone 
a ich uszka wyleczone ze świerzbu 


Tylko Mama wciąż leczy zapalenie uszu 
ale już na początku przyszłego tygodnia będzie wysterylizowana 
Jest opiekuńcza, bardzo greczna
łasi się do człowieka, reaguje na mój głos, przychodzi na zawołanie...

fot by Monika Małek

Na OLX już pojawiło się ogłoszenie w sprawie Kociej Adopcji 
Proszę Was o udostępnienie 
To trudny czas dla kociaków...
Wszędzie pełno dużych i małych
wyrzuconych i dzikich...
ale TYLKO Z WASZĄ POMOCĄ 
uda nam się znaleźć dla nich dom

fot by Monika Małek
 TUTAJ ogłoszenie do udostępnienia 

fot by Monika Małek

Wierzę w Was...
Venus też wierzy ;-)))
i bardziej niż ja pragnie nowego domu dla kociej rodziny ;-)))


W weekend będę się weselić szczęściem brata 
ale postaram się znaleźć chwilkę aby pochwalić się Wam 
małymi i dużymi dziełami, które powstają u mnie w ostatnim czasie

a teraz...
Słodkiego Weekendu życzę ;-)))




11 komentarzy:

  1. prześliczne maluszki :) udanej zabawy w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna rodzinka.
    Miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne maluszki :) Post udostępniłam na moim fb. Może ktoś się znajdzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkiego Brujitko :). Maluszki śliczne i zdjęcia piękne :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. W moim domu rodzinnym i własnym zawsze były koty, ale od jakiegoś czasu szarogęsi się u nas pies myśliwski i nie toleruje towarzystwa kociego, chociaż ostatni nasz kot był jego przyjacielem, a każdy nowy może byś potraktowany tylko jako wróg i szybko zakończyć żywot. Może kiedyś adoptujemy jakiegoś, teraz to niemożliwe. Ale zachęcam innych, to naprawdę słodkie istotki.
    Buziaki dla Ciebie Kasiu :))))*

    OdpowiedzUsuń
  6. te zdjęcie Pirata "w pionie" rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. coraz sliczniejsze te kociaki :) a minka Venus - bezcenna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne foty i koteczki , łącznie z mamusią ;))
    Udostępniam i kciuki trzymam za domki :-)

    Baw się dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za kocia rodzinke.Tez wrzocilam ,na G+.
    Zawsze jak czytam takie posty i slysze o takich ludziach jak Ty ,to odzyskuje wiare w czlowieka:)
    Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. udostępniłam na fb. powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń