"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 16 lipca 2014

...


Wędrowiec szedł sobie drogą zachwycając się krajobrazem i ciesząc się życiem. Nagle zobaczył człowieka, który zgięty wpół dźwigał coś niewyobrażalnie ciężkiego.
- Po co się skazujesz na te męki? – zapytał wędrowiec.
- Haruję i cierpię po to, by moje dzieci i wnuki były szczęśliwe, - odparł człowiek. – Mój pradziad harował i cierpiał przez całe życie, aby mój dziadek był szczęśliwy. Dziadek cierpiał dla ojca, ojciec dla mnie, a ja będę pokutował przez całe swoje życie, by moje dzieci i wnuki zaznały szczęścia.
- A czy był ktoś szczęśliwy w twojej rodzinie? – spytał wędrowiec ostrożnie.
- Nie, ale moje dzieci i wnuki na pewno będą! – odpowiedział nieszczęśliwy człowiek.
- Analfabeta nie nauczy nikogo czytać, a kret nie wychowa orła! – powiedział wędrowiec, - naucz się najpierw sam być szczęśliwy, wówczas zrozumiesz jak uczynić szczęśliwymi swoje dzieci i wnuki. Będzie to najcenniejsze, co możesz im dać.


 Ooo jak ja się za Wami stęskniłam...
Jak mi brakowało Waszej tutaj obecności i wieści od Was
Wiem, wiem - moja wina ;-)))
ale ostatnie dni u mnie zabiegane, zapracowane...


Kocia rodzina, dwa śluby, warsztaty craftowe we Wrocławiu,
przygotowania do ślubu brata
no i przekonywanie Venus, że wciąż jedyna, najukochańsza i i najważniejsza jest ;-)))

Wrocław odwiedziłam tylko  w piątek...
Planowałam jeszcze w niedzielę lecz niestety koty zagospodarowały mi ten czas...
Mimo, że tylko jeden wieczór to spędziłam go bardzo owocnie ;-)))

Na spotkaniu z Blue Niki wykonałam swoje pierwsze ATC
Forma dotychczas mi nieznana
ale bardzo mi się spodobała 


Tag z cudownych papierków Rapakivi 
wykonałam na pokazie Make& Take
To mój kolejny "pierwszy raz"


Obie małe formy tak bardzo mi się spodobały, 
iż myślę, że dużo częściej będzie  je można tutaj oglądać 


To, że uwielbiam motyle wiecie już od dawna 
więc nikogo zapewne nie dziwi, że królują na moich pracach ;-)))


A już następnego dnia powstał bukiecik ślubny ;-))) 


Tydzień później - kolejny
 i kolejna ślubna karteczka 


Mój młodszy brat zdecydował,
że po kilku latach "docierania się"
czas złożyć przysięgę  "na dobre i na złe"

Poza kartką młodzi dostaną ode mnie album
Ale album wciąż się tworzy - znaczy czeka na zdjęcia ;-)))
Już niedługo i nim się Wam pochwalę 
a póki co - podzielę się z Wami szczęściem mojego brata 


 Powoli szaleństwo wokół mnie się uspokaja
Postaram się nadrobić blogowe zaległości 
kartkowe, kotowe, wyjazdowe...


Venus też tęskni do "normalności" i wspólnego robótkowania
Tęskni do bycia tą jedyną i najważniejszą ;-)))
i wszystko wskazuje na to, że jej marzenie już niedługo się spełni 
ale o tym i o innych nowinkach 
opowiem już w kolejnym poście 


Po FB krąży teraz taka gra - zabawa:
 Codziennie przez 7 dni spisz 3 miłe rzeczy, które Cię spotkały i zaproś 2 nowe osoby.
Stop narzekaniom!!

Może warto każdego dnia zastanowić się nad tym ile dobrego nas spotyka ;-)))

W małych gestach, 
w codziennych czynnościach.
w pracy, w domu 
od znajomych i obcych ludzi 
Słonecznej, radosnej i słodkiej
środy Wam życzę


"Pewien stary człowiek siedział wraz ze swoim 25-letnim synem w pociągu. Pociąg ma niebawem ruszyć, wszyscy pasażerowie zajmują już swoje miejsca. Kiedy pociąg odjechał, młody chłopak był pełen radości i ciekawości. Siedział tuż przy oknie. Wystawił rękę przez okno i czując powiew powietrza krzyknął: - „Tato zobacz, wszystkie drzewa zostają za nami”. Stary człowiek uśmiechnąło się. Naprzeciwko nich, siedziała młoda para, która widząc to wszystko zaczęła patrzeć z politowaniem na 25-letniego chłopaka, który zachowywał się jak małe dziecko. Nagle, chłopak krzyknął znowu: - „Tat zobacz, chmury podążają razem z nami! Widzisz ten staw i zwierzęta?” Para spoglądała na chłopaka z zażenowaniem. Zaczęło padać i krople deszczu musnęły jego rękę. Ten, pełen radości zamknął swoje oczy. Po chwili znowu krzyknął: - „Tato zaczęło padać, mam kroplę wody na dłoni, zobacz tato!”. Tym razem para już nie wytrzymała i odezwała się do ojca: - „Dlaczego nie zabierze Pan swojego syna do dobrego lekarza?” Stary człowiek uśmiechnął się i powiedział: „Już to zrobiłem – właśnie wracamy ze szpitala. Mój syn odzyskał dzisiaj wzrok – widzi po raz pierwszy w swoim życiu.” 

Zanim ocenisz człowieka i go zaszufladkujesz, powinieneś najpierw poznać jego historię."
kakakakPewien stary człowiek siedział wraz ze swoim 25-letnim synem w pociągu. Pociąg ma niebawem ruszyć, wszyscy pasażerowie zajmują już swoje miejsca. Kiedy pociąg odjechał, młody chłopak był pełen radości i ciekawości. Siedział tuż przy oknie. Wystawił rękę przez okno i czując powiew powietrza krzyknął: - „Tato zobacz, wszystkie drzewa zostają za nami”. Stary człowiek uśmiechnął się. Naprzeciwko nich, siedziała młoda para, która widząc to wszystko zaczęła patrzeć z politowaniem na 25-letniego chłopaka, który zachowywał się jak małe dziecko. Nagle, chłopak krzyknął znowu: - „Tato zobacz, chmury podążają razem z nami! Widzisz ten staw i zwierzęta?” Para spoglądała na chłopaka z zażenowaniem. Zaczęło padać i krople deszczu musnęły jego rękę. Ten, pełen radości zamknął swoje oczy. Po chwili znowu krzyknął: - „Tato zaczęło padać, mam kroplę wody na dłoni, zobacz tato!”. Tym razem para już nie wytrzymała i odezwała się do ojca: - „Dlaczego nie zabierze Pan swojego syna do dobrego lekarza?” Stary człowiek uśmiechnął się i powiedział: „Już to zrobiłem – właśnie wracamy ze szpitala. Mój syn odzyskał dzisiaj wzrok – widzi po raz pierwszy w swoim życiu.” Zanim ocenisz człowieka i go zaszufladkujesz, powinieneś najpierw poznać jego historię.

Czytaj dalej na: http://www.popularnie.pl/w-pociagu/

6 komentarzy:

  1. Ależ dużo wokół Ciebie się dzieje...
    Masz gorące lato :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki i bukiety. Zaglądałam wcześniej, czas zostawić ślad.
    Też mam słabość do pięknych papierów i motyli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy Brujitko, ale Venus najpiękna ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty wszystko co robisz czy po raz pierwszy czy kolejny jest wspaniałe piękne i solidnie wykonane:)
    Gratulacje dla Brata piękne to Jego Szczęście:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń