"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 30 lipca 2014

Album ślubny Moniki i Piotrka

 "Szczęśliwe małżeństwo to mieszanka herbaty, składająca się z miłości, przyjaźni, namiętności i szacunku."


Mój Malutki Braciszek ożenił się....
Straaaszne!!
Pomijając już fakt, że nie wiadomo kiedy wyrósł z pieluch i stał się mężczyzną
 (co jakoś umknęło mojej uwadze)
to jeszcze śmiał wziąć ślub...
przede mną ;-)))


Z drugiej strony... 
gdy wybranką serca jest taka kobieta
nic dziwnego, że Młodego strach obleciał, 
że jak się nie pośpieszy to ktoś mu ją odbije ;-)))


Młodzi... 
ehhh... młodzi ;-)))
Tak bardzo chcieli wszystko "siami", że oczywiście 
wesele okazało się 
kumulacją wpadek ;-)))


Jedną z nich był brak fotografa...
A może to nie była wpadka??
Może mój braciszek uwierzył w moje zdolności fotograficzne??


Nie wiem czy przez przypadek czy przeznaczenie 
ale stałam się "fotografem weselnym"
Z tym większą dumą prezentuję Wam 
pierwszy Album Ślubny 
mojego autorstwa ;-)))


Od pierwszego mignięcie migawki, 
do ostatniego naklejonego kawałka papieru
MOJE DZIEŁO ;-)))
raaanyyyy...
jaka jestem z siebie dumną ;-)))


No dobrze, dobrze 
nie będę się już nadymać ;-)))
tym bardziej, że mina Venus, która tradycyjnie 
inspekcji gotowej pracy dokonała 
cóż... mina Venus sprowadziła mnie szybko na ziemię ;-)))

"Tyle jest kluczy do szczęścia w małżeństwie,
 że przydałby się do nich breloczek. Z dużym kółkiem."

Album miał być "kompletem" do poczynionej wcześniej karteczki 
Róż połączony z szarością i czernią...
Żeby nie było zbyt słodko
Na każdej stronie aforyzmy - 
może Młodzi wyczytają z nich przesłanie dla siebie ;-)))


"Małżeństwo i wino mają jedną wspólną cechę: 
nabierają wartości dopiero po latach."

Wiecie jak to jest z młodszym rodzeństwem...
Chciałoby się je chronić przed wszelkim złem tego świata 
no i... zawsze wie się lepiej co dla nich dobre ;-)))


Wierzę jednak, że mój Malutki Braciszek 
dokonał dobrego wyboru...
Ma piękną i mądrą żonę
oby teraz stał się dobrym i odpowiedzialnym mężem 

 

"Młodzi wierzą, że miłość to kostka cukru uwięziona między prętami małżeńskiej klatki."

Po weselu nastała codzienność...
jeszcze czasami w rodzinnych dyskusjach 
z uśmiechem wspomina się "wpadki",
które w efekcie końcowym 
okazały cię ciekawymi i oryginalnymi "rozwiązaniami"
drażliwych tematów przygotowawczo - weselnych ;-)))


Kto chce, bym go kochała

Kto chce, bym go kochała, nie może być nigdy ponury
i musi potrafić mnie unieść na ręku wysoko do góry.
Kto chce, bym go kochała, musi umieć siedzieć na ławce
i przyglądać się bacznie robakom i każdej najmniejszej trawce.
I musi też umieć ziewać, kiedy pogrzeb przechodzi ulicą,
gdy na procesjach tłumy pobożne idą i krzyczą.
Lecz musi być za to wzruszony, gdy na przykład kukułka
kuka lub gdy dzięcioł kuje zawzięcie w srebrzystą powlokę buka.

https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t1.0-9/260455_408229299236747_592027795_n.jpg

Na koniec zapraszam tradycyjnie na małe słodkie co-nie-co
Torcik wykonany a zdjęcie podkradzione 
(przyznam w sekrecie, że jestem zakochana w jej pracach)

Życzę Wam Wszystkim dużo miłości 
i dużo szczęścia 
dużo słodyczy i niekończący się 
zasób cierpliwości 
do siebie i d świata ;-)))

8 komentarzy:

  1. No niezle, niezle i widze ze "któś" tu nawet zdjęcia poprzycinał pod swoje widzi mi się. Nie drżaly Ci ręce??? Co?? Co?? Tak zbeszcześcić piękne zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny album, sliczne zdjęcia i urocza młoda para :) a do tego na końcu wiersz Jasnorzewskiej który uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo... a wiesz, że dziś o Tobie myślałam ;-)))
      Ja też uwielbiam ten wiersz ;-)))

      Usuń
  3. Brrr pisałam, ze pikną przygotowałąs pamiątkę. I że tez zastanawiam się kiedy mój braciszek tak wyrósł, jeszcze niedawno przebierałam mu pieluchy, a teraz za dwa miesiące skonczy 18-tkę... Szok jak ten czas leci.
    Pozdrawiam Ciebie a młodej parze zyczę Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny album, gratuluję:)i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze życzenia dla Twojego Braciszka i jego pięknej Żony:) Tobie gratuluję tak wspaniałej sesji fotograficznej i ślicznego albumu:) A może dobry jest pomysł: "profesjonalna oprawa wesel: zaproszenia, winietki, podziękowania dla rodziców, sesja fotograficzna i albumy pamiątkowe, a także bukiety ślubne (to, jak już kurs florystyczny będzie za Tobą)":)

    OdpowiedzUsuń
  6. By ta droga była im długą i prostą. By zawsze prowadziła w jednym, najlepszym dla nich, kierunku. By każdy poranek i każdy zachód słońca witali z uśmiechem na ustach. Wszystkiego co najlepsze dla Twojego Brata i jego Żony :)

    Kochana! Cudne zdjęcia i album i kartka!! Super się wszystko razem skomponowało, a dobór aforyzmów do zdjęć - pierwsza klasa!!

    Na ciebie też przyjdzie pora ;) Każdy ma swój czas :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń