"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 16 czerwca 2014

Venus przypomina

Tak szybciutko - na chwilunię 
do WSZYSTKICH, którzy tutaj zaglądają
przypominamy, że dziś 
zaczyna się głosowanie 
na koci portret


w Klub Kota Jasna 8
Venus znajdziecie pod nr 22
znajduje się sonda...

Będzie nam miło jeśli oddacie głos na Venus 
ale zdaję sobie sprawę, że konkurencja jest poważna -
poważnie piękna ;-)))

znalezione w necie
Pozdrawiam wszystkich życząc radosnego, słonecznego poniedziałku 
i cudownego tygodnia
 

8 komentarzy:

  1. Przepraszam za pytanie - czy o godz. 4.30 to Ty jeszcze czy już nie śpisz???? Dobrze, że przypomniałaś o konkursie - "lecę" zagłosować:)) Miłego dnia:)
    A o wpływie czereśni na kobiety czytałaś u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Głos oddany, życzę powodzenia;)a swoją drogą...Venus na 3cim miejscu . Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki dziewczyny ;)
    Moze sie uda ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. A zajrzałam :-)
    Piękna ta kawa, piękna :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oddany głosik na najpiękniejszego kociątko:) Venus

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na pewno oddam.Już lecę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. głosowałam, moje typy w czołówce, a Venus obecnie pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń