"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 14 czerwca 2014

Nie miała baba kłopotu...


Witam weekendowo ;-)))


Przepraszam Was za haniebne zaniedbanie  którego dopuszczam się w ostatnim czasie 
ale mój kompik marzy już o przejściu na emeryturę 
a ja choć cierpliwa jestem ogromnie 
sił na walkę z nim nie mam już kompletnie...


To się dziad zawiesi, to zeżre pół tekstu, 
to w ogóle odpalić się nie chce...
albo zdjęcia wgrywa 2 godziny 
Słów brak - sił tym bardziej 


Dziś jednak w dużej mierze z tęsknoty 
ale też i dlatego, że podzielić się z Wami chciałam 
"radosną nowiną" 
 

Nazbierało się tych nowin nawet całkiem sporo ;-)))
i nie wiem od czego zacząć ;-)))

może więc od tego, że nasza rodzina powiększyła się 
o 4 nowe... 
istoty ;-)))


Dziś prawie cały dzień spędziłam 
w piwnicy ;-)))
taaa... mało romantyczne a do tego mocno brudne miejsce


Szczególnie gdy się jest wystarczająca stukniętym aby przeciskać się pomiędzy sufitem 
a polanami z wystającymi gwoździami aby uratować 3 kociaki i ich matkę 
Pewnie nie muszę Wam mówić, że gdy w końcu udało mi się powrócić do domu 
kąpiel była pierwszą rzeczą, którą zrobiłam 

mama
Jednak warto było!!
Pomimo otarć, dziury w spodniach, wielu zadrapań - 
warto było ;-)))


Venus ma co prawda na ten temat całkiem inne zdanie 
więc nowa kocia rodzinka mieszka póki co na strychu 
Mają sucho, ciepło, miękko 
do tego jeść i pić...

ja byłem najbardziej odważny i dałem się złapać jako pierwszy
jako pierwszy wylazłem też z kartonu i uznałem, że "ludzka dłoń" jest po to żeby miziać
Kotka wcześniej już przychodziła do mnie "dojadać"
i właśnie to, że od wczoraj nic nie zjadła mocno mnie zaniepokoiło
Obawiając się pomysłowości moich sąsiadów w "usuwaniu problemów"
rozpoczęłam akcję "Kociak"


Konsultując co parę chwil sytuację z...
Anką Wrocławianką rzecz jasna ;-)))
Kociaki wciąż jeszcze piją mleczko od mamusi, 
w poniedziałek odwiedzi nas pani weterynarz i myślę, że jeszcze z miesiąc
pobędziemy razem 
 ale już można "zaklepywać kotecka" ;-)))


Obiecałam na kolanach, że znajdę im dom i że nikt inny 
pod kołderką miejsca Kotowej nie zajmie
a uwierzcie mi - nie tak łatwo przebłagać Księżniczkę 


A gdy o Księżniczkach mówimy...
Jedna taka bierze właśnie udział w konkursie...


konkurencję ma ogromną
ale gdybyście uznali
(zgodnie z prawdą rzecz jasna)
że jest najpiękniejszą kotową na świecie
to już w poniedziałek zapraszam 
aby zagłosować na koci portret 


Oczywiście jeszcze się Wam przypomnimy ;-)))


Na dziś starczy - tak podpowiada uparte czarne pudełko 
zwane przez niektórych laptopem...przeze mnie... złomem ;-)))

Jak "technika" pozwoli to w kolejnym poście pochwalę się Wam 
karteczkami, które robią się - robią cały czas ;-)))


Słonecznej, radosnej, spokojnej i kolorowej niedzieli 
życzymy wszystkim 
My i znajdy ;-)))


11 komentarzy:

  1. Przeinstaluj system...

    Kociaczki śliczne :)! Cieszę się, że je uratowałaś :D...Teraz kciuki za domki dla nich :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę -Venus ciut mniej ;-)))
      Już brykają i psocą
      MUSZĄ znaleźć swój szczęśliwy dom

      Usuń
  2. Zrób reinstal systemu i komp.powinien lepiej chodzić. A co do kociaków słodkie, zwłaszcza ten pierwszy. Pozdrawiam i miło, że zagościłaś w blogowe strony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. reinstal przy "xp" to już chyba niewiele da... a jakoś smutno mi się z nim rozstać... No i nie ukrywam... 10 000000 zdjęć też wcale nie ułatwia złomkowi pracy

      Usuń
  3. następne cudaczki :)) z Gosią wspólną akcję adopcyjną będziecie musiały rozkręcić, są wszak w podobnym wieku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że to nie jedyne kociaki, które domu będą szukać w kolejnych tygodniach...:(
      Ludzka bezmyślność i nieodpowiedzialność jest zatrważająca

      Usuń
  4. niedzieli słonecznej i kolorowej i Tobie :) a zdjęcie konkursowe Venus przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, jesteś bardzo kochana, że spędziłaś ten dzień w piwnicy, że dałaś im dach nad głową i odmieniłaś ich los. Kociaki są zabójczo piękne, więc znajdą domki raz dwa. :) Zanim to się stanie zdążysz się jeszcze nimi nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak to bywa....
    Ja niestety też mam ostatnio za dużo kłopotów wrrrr...
    Ale o tym innym razem...
    Mimow wszystko u Ciebie kolorowo i słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. no toz medal Ci sie nalezy za uratownie kociatek :)
    głos na Madam Venus oddany :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń