"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 19 czerwca 2014

Cyrk Motyli


„Jednego dnia, mały motyl zaczął wykluwać się z kokonu; mężczyzna usiadł i przyglądał się jak motyl przeciska swoje ciało przez ten malutki otwór.
I wtedy motyl jakby się zatrzymał.Tak jakby zaszedł tak daleko jak mógł i dalej już nie miał sił.
Więc mężczyzna postanowił mu pomóc: wziął nożyczki i rozciął kokon.Motyl wyszedł dalej bez problemu.
Miał za to wątłe ciało i bardzo pomarszczone skrzydła.
Mężczyzna kontynuował obserwacje,ponieważ spodziewał się, że każdej chwili skrzydła motyle zaczyna grubieć, powiększać się dzięki czemu motyl będzie mógł odlecieć i zacząć żyć.
Tak się nie stało!
Motyl spędził resztę życia czołgając się po ziemi z mizernym  ciałem i pomarszczonymi skrzydłami. Do końca życia nie był w stanie latać.
Człowiek w całej  swej życzliwości i dobroci nie wiedział, że walka motyla z kokonem była bodźcem dla jego skrzydeł i dzięki
temu motyl był w stanie latać, gdy tylko pokona opór kokonu."

Czasem walka to to, czego nam w życiu potrzeba.



Modlitwa Nieznanego Żołnierza Konfederacji
Prosiłem Boga o siłę, aby triumfować;
On dał mi słabość, abym nauczył się smaku rzeczy małych.
Prosiłem o zdrowie, aby robić rzeczy duże;
On zesłał mi chorobę, abym robił rzeczy lepsze.
Prosiłem Go o bogactwa, aby być szczęśliwym;
On dał mi ubóstwo, abym był wrażliwym i mądrym.
Prosiłem o władzę, aby ludzie liczyli na mnie;
Dał mi słabość, żebym potrzebował tylko Boga.
Prosiłem Go o towarzysza, aby nie żyć samemu;
On dał mi serce, zdolne kochać wszystkich braci.
Prosiłem o wszystko, aby cieszyć się życiem;
On dał mi życie po to, abym mógł cieszyć się wszystkim.
Nie dostałem niczego, o co prosiłem;
Ale mam wszystko, czego mogłem oczekiwać
Chociaż mówiłem coś przeciwnego, Bóg mnie wysłuchał
I jestem najszczęśliwszym z ludzi.

  

Motyle kojarzą mi się zawsze 
z dwoma bardzo ważnymi w moim życiu słowami 
PRZYJAŹŃ i  WOLNOŚĆ

"Jeżeli coś kochasz, daj mu wol­ność. Jeżeli wróci do Ciebie, jest Two­je. Jeżeli nie wróci, oz­nacza to, że nig­dy od początku Two­je nie było."

O ile z przyjaźnią nie ma problemu 
to wolność dla każdego oznacza coś innego
Wolność to stan umysłu!!

Film zainspirował mnie do zrobienia kartki 
Kartki, która jest  moim manifestem wolności ;-)))
Każdy z nas toczy walkę 
mniejszą większą niewidoczną...
Walkę o życie, walkę o przyszłość, walkę o duszę..
walkę o marzenia

Ponieważ sama właśnie zmagam się z życiem 
walczę... o wolność i własne marzenia 
więc te kolorowe motyle
wolne, delikatne i ulotne 
jak chwila, która właśnie mija 
są takimi skrawkami mojej duszy przyklejonymi do papieru ;-)))


Kartkę zgłaszam na 



 Życzę Wam 
abyście zaznali prawdziwej wolności 
wiary we własne siły i piękno własnych marzeń 

Najtrudniejszy jest zawsze pierwszy krok 
ale uwierzcie, że gdy już go postawicie 
świat stanie dla was otworem

Nikt nie jest doskonały 
ale to właśnie nasze niedoskonałości czynią nas WYJĄTKOWYMI

 

" Co jest pieczęcią osiągniętej wol­ności? 
Przes­tać wstydzić się sa­mego siebie"

22 komentarze:

  1. skąd u Ciebie Kasiu tyle mądrości?? i tak pięknie piszesz, niezmiennie podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu... miałam dobrego nauczyciela - samo Życie mnie uczyło...

      Usuń
  2. Nie wiem co u Ciebie piękniejsze te wszystkie mądrości życiowe czy karteczki:)
    zawsze na Twoim blogu spędzam najwięcej czasu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      Basiu... ehh... aż ciepło robi się na serduchu od takich słów

      Usuń
  3. Dla mnie miarą tej wolności jest uzyskany SPOKÓJ...

    moc uscisków Kasiu:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne motyle, karteczka, mądre słowa nt. wolności. Niech ten Nauczyciel-Życie będzie dla Ciebie łaskawy:)

      Usuń
    2. M.Arto... oby zapanował i trwał jak najdłużej
      Buziaki

      Usuń
  4. Bruijto :) zapraszam do nas, bo Nasze Kociki maja cos dla Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezeli zgadzasz sie na odebranie nagrody wyslij mi adres gdzie wyslac paczke: naszekociki@gmail.com pozdrawiamy serdecznie

      Usuń
    2. Kocim języczkom... nigdy nie odmawiamy ;-)))
      mal już wysłany

      Usuń
  5. Pięknie napisałaś o motylach, bardzo pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami mi się uda coś ładnego i mądrego napisać - przez przypadek ;-)))

      Usuń
  6. Twoja praca jest jak piękny letni dzień w ogrodzie- z domową lemoniadą,hamakiem i zapachem róż : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      dziękuję - takie słowa sprawiają, że chce się tworzyć ;-)))
      Dusza do nieba wzlata ;-)))

      Usuń
  7. Piękny ten Twój ogród, słoneczny i pogodny.Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Motyle mogłyby być symbolem wolnosci .... szkoda że tak krótko zyją.

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne!!!! cudowny ogrod :) dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  10. urocza kartka :))) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki mądry wpis... I urocza kartka! Dziękuje za udział w zabawie Scrappo! I z ate wszystkie madre słowa w notce...

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny ogródek, motyle pasjami uwielbiam,

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń