"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 17 czerwca 2014

Celebruj chwile


Witam wtorkowo ;-)))
Mój tydzień zaczął się radośnie - paczkowo ;-)))
Od wczoraj odbieram paczuszki
luuuubimy paczuszki ;-)))

ehhh... gdyby każdy dzień mógł tak się zaczynać ;-)))
;-)))
Jeśli ktoś odczuwa nieodpartą chęć i potrzebę przesłania nam paczuszki...
Przyjmiemy każdą ilość ;-)))




Próba naprawy stosunków "komputer - ludź"
zakończyła się tym, że a i owszem
komputer działa tak jakby szybciej, 
a i owszem nie zawiesza się częstotliwością 100/minutę ale...
żeby nie było pięknie i różowo 
Komputer a dokładniej system antywirusowy uznał, 
że BLOG to wirus ;-))) 
i nie pozwala otworzyć niczego co na blogspot.com się kończy 


Dlatego też mam wybór albo ochrona - albo blog...
Jak widać... wybrałam blog ;-)))
W międzyczasie przemycam zdjęcia kartek poczynionych 
w minionych dniach...
Powstawały na różne wyzwania ale nie bardzo na nie zdążyłam 
ot... pech ;-)))


powyższą zgłaszam do PWC 
Kiedy robiłam dziś zdjęcia kartkom padał deszcz...
ale wśród tych kropel, wśród deszczowych chmur uśmiechało się do mnie słonko 
a w radiu leciała jedna z moich ulubionych piosenek Dżemu 
"W życiu piękne są tylko chwile"

"Kiedy byłem mały,
zawsze chciałem dojść na koniec świata,
kiedy byłem mały,
pytałem gdzie i czy w ogóle kończy się ten świat...

W życiu piękne są tylko chwile,
w życiu piękne są tylko chwile

Kiedy byłem mały,
pytałem co to życie,
co to życie mamo,
widzisz życie to ja i Ty,
ten ptak, to drzewo i kwiat,
odpowiadała mi...

W życiu piękne są tylko chwile,
w życiu piękne są tylko chwile

Teraz jestem duży i wiem,
że w życiu piękne są tylko chwile,
dlatego czasem warto żyć,
dlatego czasem warto żyć...

W życiu piękne są tylko chwile,
w życiu piękne są tylko chwile,
w życiu piękne są tylko chwile,
w życiu piękne są tylko chwile,
tylko chwile"


Bardzo ciężko było to uchwycić na zdjęciu ale pomiędzy tymi chmurami
 niebo było prawdziwie błękitne ;-)))

Niektóre kartki wyzwań nie doczekały...
a innym się udało
Powyższą zgłaszam do wyzwania


Siłą rozpędu powstała kolejna kartka tym razem na wyzwanie w


oraz do czerwcowej edycji wyzwania 
a kolejna i już ostatnia kartka powstała 
na Słoneczne wyzwanie w Digi Scrap
gdzie UWAGA!! UWAGA!!
ostatnio udało mi się wygrać bon na zakupy w wysokości 15zł ;-)))


Poza słonecznymi słonecznikami w robieniu kartki pomagała mi mapka 
oraz pachworkowe wyzwanie w I-Kropce 


 

 Na macie już leży kolejna kartka ale...
nie będę Was zadręczać ;-)))
Za to kila migawek z życia strychowej rodzinki ;-)))


 Mama jest...
Czujnie obserwuje - szczególnie mnie ;-)))
nie podchodzi ale gdy tyko wyciągnę rękę aby ją pogłaskać 
zaczyna mruczeć


Dziabdziongi na przemian
śpią, jedzą, łobuzują


Dwóch panów trzyma się razem...
są raczej nieufni - dopiero uczą się człowieka 
i wcale nie są przekonani, że można mu zaufać 

 

Za to moja ulubienica od samego początku  uważa, że "ludź"
jest po to aby głaskać, 
że świat jest po to aby zwiedzać i odkrywać 
a małe łapki są po to aby brać to na co w danej chwili ma się chęć ;-)))

Pamiętajcie!!
Po burzy zawsze wychodzi słonce!!!

aaa... no i wciąż trwa konkurs rocznicowy u Jasnej
chyba nie pozwolicie Venus przegrać ;-)))


LICZYMY NA WAS!!!!!

24 komentarze:

  1. oj bogata Jesteś w te kartki różniaste :)
    powodzenia dla Venuski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tworzą się, rodzą się w duszy i sercu...
      Ja daję tylko zajęcie dłoniom

      Usuń
  2. Masz wspaniałe pomysły i dlatego Twoje karteczki sa tak urocze:)
    Kociaki słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy Twoich cudach raczej kiepsko wypadam - ale dziękuję ;-)))

      Usuń
  3. Śliczne kocimabry :D... :). Kartki też ujdą...
    A Ty zrobiłaś drobny błąd gramatyczny, przez który na chwilę zgłupiałam: robiłaś zdjęcia kartką? Zastanawiałam się w jaki sposób, czy to technika, o której nie wiedziałam :D... Ależ się uśmiałam, gdy dotarło do mnie, że robiłaś zdjęcia kartkom - w domyśle aparatem :)... Heh... :)...
    Całusy :*

    ps. Dzisiejszy Twój karteczkowy wpis spowodował, że nie wiem, czy Ci podziękowałam za przepiękną kartkę wielkanocną...! Bardzo dziękuję i przepraszam jeśli dopiero teraz! :)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze... coraz częściej mnie się takie literówki zdarzają - wstyd i hańba :( :( :(
      Ano nie - nie zdążyłaś nic napisać... Byłam pewna, że moje kartki nie doszły

      Usuń
    2. To przepraszam... I jeszcze raz dziękuję :)!

      Usuń
  4. Nie zgadzam się z tym co powyżej:))) Kartki nie tylko "ujdą":), ale są piękne, szczególnie ta z pomarańczowymi różami:) Piosenka z lat mojego studiowania:) Piękne zdjęcia chmur i nieba (widać, że jest błękitne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O gustach się nie dyskutuje - tak mówią ;-)))
      Dziękuję za miłe słowa - dopingują
      Dziś nadrobię zaległości u Ciebie - obiecuję (kawkę już mam)

      Usuń
  5. och przyznam ,że kocio skradła moje serce i na nią zagłosowałam....ach te oczyska:)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje- MY
      moje serce też skradła ;-)))

      Usuń
  6. Chyba mam coś z oczami, bo nie widzę liny do sondy z głosowaniem... :( Aaaale karteczki widzę i jak zwykle wgapiam się w nie z zachwytem. :))) Stryszkowe kociki są mniamuśne. :) Uścisków moc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może... jednego w paczuszkę zapakuję i pod Twój adres wyślę??
      A sonda... nr 22 to odnośnik do bloga Krysi a tam jest konkurs i TAM pod wszystkimi zdjęciami jest sonda ;-)))

      Usuń
  7. sliczne karteczki na Vensu głosy oddane :)
    a kociaki cudne i te niebieskie oczyska :) takie zostana ?
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha... dobre pytanie ;-))) - pojęcia nie mam ale wydaje mi się, że tak choć mama ma oczka żółte

      Usuń
    2. Jeżeli się nie mylę, wszystkie kociaki rodzą się z niebieskimi tęczówkami, a po 12 tygodniu życia kolor oczu zmienia się na ten docelowy. :)

      Usuń
  8. na ślicznotę zagłosowałam z 2 komputerów - w domu i w pracy, więcej nie mam jak ...
    kartki piękne jak zawsze, a maluchy słodziachne :) jeszcze trochę muszą pobyć z mamą więc uważaj na swoje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak delikatnie. Dziękuję za udział w kropkowym wyzwaniu ABC. =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby koteczki znalazły domek, jak przyjdzie czas ....

    OdpowiedzUsuń
  11. alez masz pomocnika do otwierania paczuszek! fantastyczny!! az sie zapatrzylam na niego i musze wrocic na poczatek posta, zeby zobaczyc karteczke, ahahahahahahahahah :)) dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  12. urocza kartka :))) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne słoneczniki na karteczce Twojej :) ... prawdziwie słoneczna praca :)))
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap.pl i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zabawę z Latarnią Morską. Piękne tło wyczarowałaś przy pomocy czarnego tuszu i stempla. Powodzenia w losowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kartki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń