"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 29 maja 2014

zielono mi ;-)))

„Maj zieleni łąki, drzewa, już i ptaszek w polu śpiewa”

 

 Nareszcie...
Wiosna to takie magiczne słowo ;-)))
niesie  w sobie obietnicę, niesie nadzieję ;-)))
Wiosna to początek...


Dla nas ta wiosna też jest początkiem...
Venusisko poznaje świat i tym razem nie z okiennego parapetu ale 
spacerując po ogródkowych grządkach 


We mnie też zmiany i... nadzieja ;-)))
Cierpliwość nigdy nie była moją zaletą a zmiany...
to plan długoterminowy ;-)))
Oczywiście ja chciałabym już i natychmiast ;-)))


Na pewno w grafiku zmian nie ma miejsca na zaprzestanie karteczkowania
wręcz przeciwnie wraz z wiosną w głowie kiełkują też nowe pomysły 
i rozmnażają się bez pytania - 
w zastraszającym tempie ;-)))


A gdy zobaczę wyzwanie takie jak 
Majowe wyzwanie w Digital Paper
dłonie same tworzą ;-)))
a efekt widać powyżej ;-)))


A że wszystko prawie w tej kartce na moich ukochanych kosteczkach -
jedno na drugim czyli tak jakby warstwowo 
to na Diabelski Młyn - w sam raz ;-)))


Podobnie było z wyzwaniem, które dziś znalazłam na Pomorskie Craftuje
Zanim zdążyłam doczytać do końca
Już stała gotowa kartka ;-)))


Zieleń i motyle
wiosna i słońce ;-)))
 Radość w sercu ;-)))

 
 A co zrobi ten motyl, który zwykł siadać na mojej lewej stopie, kiedy zmęczona odpoczywałam przy wąskiej ścieżce leśnej obok jeziora. O las się nie troszczę ani o wodę, bo ona wiecznie żywa, ruchliwa, rozkołysana, mieszkają w niej ryby i chrabąszcze, czasem przebiega wiatr. Ale osamotniony motyl? Motyl, któremu nikt więcej nie powie: jesteś piękny, w pluszowych skrzydłach zamknąłeś małe niebieskookie słońce, bez którego byłoby ciemno w tej części lasu przy tej ścieżce, dokładnie w tym miejscu, w którym znajdują się moje stopy i ręce, i uśmiech. Mój uśmiech - tak jestem pewna - zgasłby, gdyby ciebie nie było, i boję się, lękam się ogromnie, że może związek nasz jest tak ścisły, że i ty nie potrafisz istnieć bez mojego uśmiechu.
                                                                                                                                Halina Poświatowska

Zgłaszam ją również do 
u mnie to zielony, pomarańczowy i żółty


Chwil łapanie

Otulona trzepotem ich skrzydeł,
wachlowana czułością twych rzęs,
zniewolona kochania bezwstydem,
odnajduję... ulotności sens...

Zmysłowością przecudnych motyli,
których bytność tak krótko trwa,
czarem niedopowiedzianej chwili,
wpadnę w otchłań - własnego ja...

I zrozumiem jak piękne jest życie,
jedwabiste szczęściem jak mgła...

Nim się całkiem rozpłynę w niebycie,
złapię chwilę jak motyl...

Jak ćma...

                                                                                                        JoAnna Idzikowska-Kęsik, 

  Kotowa łapie każdą chwilkę...
Oczywiście jako bardzo odważny tygrys sama wychodzi...
zaledwie za próg ;-)))
Trzeba ją eskortować - dwa piętra w dół i obowiązkowo stać na warcie 
coby się jakieś potworne potwory na nią nie rzuciły ;-)))


A po dniu pełnym przygód i ciężkiej pracy...
czas na zasłużony odpoczynek ;-)))



"Ludzie żyją coraz dłużej , niestety , coraz bardziej nieszczęśliwie . Pracują , aby żyć , a w końcu zapominają jak żyć . Wciąż jeszcze niczego się nie nauczyli . Ciągle sądzą że życie człowieka polega na tym : dużo pracować , wiele zarabiać , mieć sporo wolnego czasu i różnego rodzaju przyjemności , dobrze jeść i długo żyć. Nie jesteś maszyną , skonstruowaną do pewnych celów . W życiu nie powinno się dla ciebie liczyć stanowisko , zawód i praca lecz przede wszystkim rodzina i przyjaciele. Jesteśmy ludźmi stworzonymi , po to aby żyć , radować się i kochać.
 Być człowiekiem - oto najważniejsze Twoje zadanie na tym świecie . "


12 komentarzy:

  1. A u nas jest zimno i wcale nie czuć wiosny brrrr...
    Venus ma cudne oczy :-)
    Głaski dużo głasków dla koteczki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowe karteczki cudnie wykonane,w kolorze nadziei, w kolorze wiosny, w zieleni. Cudne!!!Pozdrawiam Was:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna Ci inspiruje cudownie, piękne pomysły Ci zakwitły:):)
    A ten leniuch to jak małe dziecko, śpi otulona taka:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne karteczki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki z niej słodziak śliczny :)...

    OdpowiedzUsuń
  6. pod tym co napisałaś na końcu podpisuję się obiema rękami ... niestety tak jest niedługo nie będziemy mieli czasu żyć ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki :) a kicia jak słodko śpi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki cudowne są:)
    Ostatnie słowa, bardzo prawdziwe...
    A kocio jest rozkoszny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Venus jak zwykle cudowna :) Mnóstwo głasków dla niej!
    Kartki również fenomenalne, zawsze Ci to mówię i podziwiam talent. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! Dziękujemy za udział w majowym wyzwaniu Digital Paper :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki kociak! co za oczy :d i fantastyczna prace :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Radosna i nieco tajemnicza karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń