"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 13 maja 2014

samba czy walc??


"Przetańczyć z tobą chcę całą noc
I nie opuszczę cię już na krok
Czekałam jak we śnie, abyś ty objął mnie
Więc teraz już wszystko wiesz"


 
"Przetańczyć z tobą chcę całą noc
Niech na nas gapią się, no i co?
Już każdy o tym wie, że ty też kochasz mnie
Więc wszystkim na złość przetańczmy tę noc
Bo życie tak krótkie jest
"


 
"Przetańczyć z tobą chcę całą noc
Wirować jak twój cień cały rok
Niech inni idą spać, a my tak razem w takt
Wraz z nocą odchodźmy w świat"


Ehh... kocham tańczyć ;-)))
Mogłabym całą noc i cały dzień

Okazuje się, że nie tylko ja jedna ;-)))
Pewien Pan też lubił pląsać 
a pląsając poznał pewną panią 
i teraz postanowili, że pląsać już będą zawsze 
zawsze razem ;-)))

Właśnie z takiej okazji powstała karteczka
3D -na kosteczkach 
prosta i skromna 
ale wyraża wszystko ;-)))

Karteczka w pląsach powędruje do 123srapuj Ty na 

A ja pochwalę się Wam co przywitało mnie po powrocie do domu 
Pamiętacie herbacianą karteczkę??
ooo tę:


poczyniłam ją do zabawy 


i o dziwo... udało mi się wygrać ;-)))
Gdy wróciłam z wojażowania czekała już na mnie przesyłka ;-)))
Piękna herbaciarka i podkładki 
które kolorystycznie idealnie wpasowały się do mojej kuchni ;-)))


a gdy otworzyłam skrzyneczkę...


ehhh jak zapachniało ;-)))
a smakowało... 
niczym nektar bogom od ust odjęty ;-)))
DZIĘKUJĘ Mru
za docenienie mojej pracy i za tak miłe powitanie w domu.
Słowo "powrót" nabrało nowego smaku ;-)))


A jeszcze przed wyjazdem poczyniłam urodzinową karteczkę
dla podróżnika
Podobnie jak ja ma duszę włóczykija
więc prosta kartka z prostym przekazem wydawała się najbardziej odpowiednia


może i za wysoko mierzę aleee...
zgłaszam ją na wyzwania do:


Obdarowanemu się podobała
a i ja jestem z niej całkiem zadowolona ;-))) 


Dwa tygodnie na karteczkowym odwyku i...
ręce zaczęły mnie się trząść ;-)))
Dlatego odkąd przyjechałam
tnę, drę, kleję, tuszuję i...
piłuję ;-)))
Obiecuję jednak, że w następnym poście zabiorę Was...
na wycieczkę ;-)))



i żeby nikt nie miał wątpliwości...
Podział obowiązków w naszym domu jest...
demokratyczny i...
sprawiedliwy ;-)))

Przesyłamy uścisków pełne garście i łapki 
życząc Wszystkim radosnego i słonecznego tygodnia

17 komentarzy:

  1. Karteczki piękne, ta z samolotem szczególnie mi się podoba:) Powodzenia w wyzwaniach. Koteczka widzę nadal odpoczywa po wojażach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koteczka - gadzina jedna - wiecznie odpoczywa... tylko miejscówki zmienia... najchętniej na kolankach ale kocykiem też nie pogardzi ;-)))
    uściski zasyłam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. roztańczona para zachwyciła mnie, uwielbiam takie postacie na kostkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękności :D

    p.s. dotarł @?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam raz jeszcze doszło???
      ta moja poczta.... grrrrr :*

      Usuń
  5. Kiedy Oscar Wild po raz pierwszy przyjechał do Ameryki celnik zapytał go co przewozi, a on na to:
    - Nic oprócz mojego talentu.
    Podziwiam Twój talent, który i Ty wozisz ze sobą :)))*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te kartki tworzysz ,buziaki Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje za wygraną !
    Dużo głasków dla Wenus,
    rzeczywiście podział obowiązków jest sprawiedliwy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki są naprawdę przecudowne, bardzo podziwiam Twój talent i kreatywność :)
    Tytułowe pytania Samba czy walc? Zdecydowanie samba!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej! :) I do zobaczenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne są :) najbardziej podoba mi się kartka podróżnika i Venus :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać że tworzysz z pasją :) Kartki są bardzo wymowne i śliczne. Dziekuję za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace, tańcząca para jest cuudna:) Dziękuję za zabawę z 123scrapuj Ty.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie zinterpretowałaś naszą mapkę ... dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz nucę przez Ciebie ;) Pomysłowa i urocza karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Your work is fabulous!!
    hugs,
    Erum
    Sentimental Sundays DT

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń