"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 1 maja 2014

Pozdrowienia z...


Woda...
wszędzie woda...
Takie jest moje pierwsze skojarzenie z Holandią 
Rzeki, rzeczki, strumyki
oczka wodne, stawy, jeziora i... morze
No i z nieba też leci... woda ;-)))

Woda i parki ;-)))
Park przed domem,
park za domem,
park koło domu
i park w drodze do sklepu ;-)))
 


a w parkach place zabaw dla dzieci
a na placach i w parkach i nad wodą
zwierzęta



Tulipanów widziałam dotychczas niewiele...
wiatraki...
tylko w Parku Madurodam -
wiatrak miniaturę;-)))


słońce w tym kraju też mają w deficycie
za to mgły i chmur aż nadto
To czego w Holandii nie brakuje to...
rowery

 Słonko nie rozpieszcza,
rowerzyści już nie jeden raz próbowali przejechać
a mimo to
po 3 dniach zwiedzania wciąż mam chrapkę na więcej ;-)))

Dlatego teraz
wraz z zachodnim wiatrem
wysyłam garść buziaków i kosz uścisków
dla każdego po kolorowym bukiecie serdeczności
a sama zmykam na spoczynek
bo jutro dłuuugi dzień
długi i pełen wrażeń - mam nadzieję 


Pozdrowienia z...
Holandii ;-)))





15 komentarzy:

  1. Pozdrowienia przyjęte.
    Zwiedzaj, pisz, prezentuj zdjęcia...
    Buziaki :))))*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w tych kwiatach :-)
    Miłego odpoczynku !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypoczywaj i nabieraj sił,pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  4. baw się dobrze i wracaj zadowolona :) ściski (dla Kasi) i głaski (dla Venus)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię holenderskie krajobrazy. Jest tak inaczej jak u nas! Miłego pobytu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, jak dobrze, że tam jesteś:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie za dobrze Ci Kochana? Baw się, korzystaj z życia jeśli możesz i wracaj wypoczęta:-) Piękne zdjęcie na tle rododendronów:-)
    Buziaki:-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. o rany jak Ty tam masz fajnie :-)

    :*
    p.s. w sprawie niebieskości jak najbardziej jak coś to pisz @

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojoj ale masz fajnie!!!Ależ Ci zazdroszczę,zawsze chciałam zobaczyć Holandię i przywieźć kulę z tego kraju...bo nie mam:)Zdjęcia mnie powaliły!!!Cudnie masz w tej Holandii!!!Buziaki ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie :) baw się dobrze, wypoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego wypoczynku Kasiu! Piękne fotki szczególnie ta z rododendronami :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu miłego wypoczynku Ci życzę byłam w Holandii w zeszłym roku kupiłam sobie mnóstwo cebulek tulipanów:):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia! Wypoczywaj i do zobaczenia po powrocie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta sprawa z granicą jest niezwykle interesująca! Wiele osób może spełnić swoje marzenie i tak jak Ty, być równocześnie w dwóch miejscach :D
    Nie ma rzeczy niemożliwych! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach i jeżeli nie pomyliłam się, to widzę nowy wygląd bloga? Świetny! :)

      Usuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń