"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 11 maja 2014

Powroty



Witam słonecznie ;-)))
Sło-ne-cznie!!
Jak to pięknie brzmi ;-)))
Co spojrzę w okno uwierzyć nie mogę...
Słonce ;-)))


Wiem, wiem... dziwnie brzmi 
ale daję słowo, że całkiem trzeźwa jestem
tyle tylko, że Holandia chyba mnie nie polubiła
Deszcz i wiatr, wiatr i deszcz
i zimno
prawie przez cały czas...


Chwile kiedy słonko przedzierało się przez chmury  należały naprawdę do rzadkości
Zdjęcia i wiedza - porządkują się
Dziś za to pokażę Wam coś co robiłam...
dziś w nocy :D :D :D 


Tak tak...
Po powrocie...
rozpakowałam się 
ale zamiast rozpakować podróżną torbę 
ja rozpakowałam papierki ;-)))


i w ten sposób powstały 
4 podziękowania 
dla dziadków i rodziców chrzestnych pewnego młodzieńca,
który właśnie dziś przyjął 1szą Komunię Świętą ;-)))


Wszystkie 4 karteczki zamówiła jedna osoba
więc starałam się utrzymać w podobnej tonacji 
co do stylu to na pewno mi się to nie udało ;-)))


Bardzo, bardzo dziękuję Dobrosławie
która pomogła gdy wena się skończyła 
oraz...

no właśnie...
i to jest chyba najlepsze miejsce i czas aby
Wam kogoś przedstawić ;-)))
Wciąż czekam na odpowiednią okazję 
czekam i czekam więc...
chyba już czas ;-)))


uwaga, uwaga...
Przedstawiam Wam 
czyli scrapującą Wałbrzyszankę ;-)))
 drugą... 
scrapującą Wałbrzyszankę ;-)))


 Marudziłam, że jestem jedyną "coś-robiącą"
osobą w Wałbrzychu
Musiałam pojechać aż do Wrocławia, żeby tam Dobrusia 
(i tu kolejny ukłon w jej stronę)
przedstawiła mi koleżankę z mojego własnego miasta ;-)))

Teraz spotykamy się conajmniej raz w tygodniu 
i wspólnie tworzymy ;-)))


Dobrze mieć taką koleżankę ;-)))
w razie awarii zawsze można liczyć,że o 22
dowiezie napisy na kartki ;-)))


My już w domku ;-)))
Venus odpoczywa...
baaaardzo się zmęczyła
najpierw drogą, później nadzorując pracę do późnych godzin nocnych 
w końcu rano dokonując inspekcji ;-)))


słonko wciąż świeci...
więc a się chyba wybiorę pooddychać wiosną 
do czego i Was zachęcam


Pęknięty dzban 

"Pewna stara kobieta miała dwa wielkie dzbany na wodę 
i nosiła je na drążkach powieszonych na ramionach. 
Jeden z dzbanów miał pęknięcie, natomiast drugi był bez wady i zawsze utrzymał pełną porcję wody. 
Po długiej drodze od rzeki do domu starej kobiety jeden z dzbanów był zawsze do połowy pusty. 
To trwało całe dwa lata a stara kobieta przynosiła do domu zawsze tylko jeden dzban pełen wody.
Dobry dzban był oczywiście zawsze dumny ze swojego wyczynu. 
Biedny pęknięty dzban za swoją wadę bardzo się wstydził i bardzo go to trapiło, 
że potrafił wykonać tylko połowę tego, do czego był przeznaczony.
Po dwu latach, które wydawały mu się straszne, rzekł do kobiety:
„Bardzo się wstydzę za swoje pęknięcie, gdyż z niego wycieka woda po całej drodze do twojego domu“.
Stara kobieta uśmiechnęła się. 
„Nie zauważyłeś, że na twojej stronie drogi kiwną kwiaty a na drugiej stronie nie?
Zasiałam na twojej stronie nasionka, gdyż wiedziałam o twoim pęknięciu
 i w ten sposób za każdym razem, gdy wracamy do domu, podlewałeś je. 
Przez całe dwa lata mogłam zrywać te piękne kwiaty i przyozdabiać nimi stół. 
 Gdybyś nie był takim, to piękno by nie istniało i nie zdobiło naszego domu”.

Każdy z nas ma swoje wady, każdy ma jakieś "pęknięcia"których się wstydzi 
 ale to właśnie one czynią nasze życie interesującym i wartościowym. 
Powinniśmy każdego człowieka przyjmować takim, jakim jest
 i akceptować go w pełnej jego istocie, z jego “wadami” i “zaletami”. 
Przyjmijmy nasze własne życie z całym jego bogactwem 
z miłością do siebie, z cierpliwością i dobrocią...
ps... nie zapomnijcie do mnie wrócić jak już odwiedzicie moje koleżanki ;-)))

14 komentarzy:

  1. No i świetnie.
    A tych spotkań z Moniką to wam zazdroszczę, ale fajnie, że się poznałyście i razem tworzycie.
    Miło, że ja się do tego niechcący przyczyniłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. takie spotkania są super :-)
    piękne kwiaty!

    buźki

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jest mieć koleżankę, która robi to samo :-)
    U nas deszczowo bardzo...
    Piękne bzy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie,że masz koleżankę z którą możesz twórczo popracować.A kartki są śliczne.Ja dziś mało twórczo spędziłam dzień,byłam z córką na zakupach ciuchowych.Uprosiła mnie,choć nie cierpię tak spędzać wolnego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. https://www.youtube.com/watch?v=zPWYm9RmBRA
    Znalazłam Ci wersję z żaglowcami - też lubię EKT. Zdjęcia bzu zachwycające, podziękowania piękne, fajnie mieć taką koleżankę i Venus też:) Dzięki, że będziesz pamiętać o drożdżówce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koleżanka z Wałbrzych wita! :) i już się cieszę na najbliższe spotkanie! ;-)

    P.s. Ja Tobie napisy, Ty mi bs... damy radę! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. W Bielsku leje. Piękne prace :) i dobrze jest poznać bratnią duszę i z nią dzielić pasje :)...
    Venus jak zawsze naj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te podziękowania i czekam na meila,buziaki Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  9. słoneczko przesyłam bo u mnie raz deszcz raz słonko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a kartki są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kartki sa cudowne, co jedna to śliczniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna opowieść i piękna znajomość :-)
    oby więcej takich blogowych znajomości się zawiązywało
    a może będzie jakaś nadzieja dla tego świata

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń