"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 19 maja 2014

kartki trzy i leniwiec ;-)))

Witam nocą późną ;-)))


Moje przydługie podróżowanie chyba jednak jest mało atrakcyjne ;-)))
albo usypiacie w połowie albo nawet do połowy nie udaje Wam się dotrwać 
aaaalbo....
wolicie pisać nic niż napisać co myślicie o moich marnych wypocinach ;-)))


Dla tych, którzy podróżować NIE lubią 
dobra wiadomość:
dziś będzie krócej i o karteczkach


Dla tych, którzy jednak zwiedzają razem ze mną...
w następny post znów będziemy odkrywać ;-)))

Ponieważ za moim oknem niebo płacze deszczem 
i tak było przez cały weekend więc my z Venus cały weekend spędziłyśmy 
pod kocykiem ale...
z nożyczkami i klejem w rękach...
lub wstążeczkami w łapkach ;-)))


Dziś pokażę Wam 3 z powstałych karteczek...
Na 3 różne okazje, 
W 3 różnych stylach, 


Tagowa karteczka na Dzień Taty 
"My Dear Watson"- kolekcja UKH
to pierwsza nagroda jaką wygrałam w wyzwaniach -  na samym początku blogowania 
I dopiero do tej karteczki zostały pocięte po raz pierwszy ;-)))
Choć na UKH jest właśnie tagowe wyzwanie
to ja swoją karteczkę zgłoszę na
-KafeScrapoMama


Kolejna karteczka jest urodzinowa ;-)))

Powstała do mapki, podczas jednego z naszych wałbrzyskich spotkań scrapowych z Scilą
w całości prezentuje się tak:

Zgłaszam ją na wyzwanie


 I ostatnia na dziś już karteczka, której tworzenie zajęło mi całe dzisiejsze popołudnie 


Po raz pierwszy robiłam kartkę na bierzmowanie...
Młoda Osóbka, która przystąpi do tego sakramentu 
jest mi bardzo bliska dlatego włożyłam w tę kartkę całe serducho


Ponieważ jednak quilling jest dziedziną, którą dopiero zgłębiam
gotowa jestem na wszelką krytykę 

Zdradzę Wam, że na macie leżą już kolejne paski, do których miętę poczułyśmy obie 
i Venus i ja...
tylko...co do ich przeznaczenia mamy odmienne zdanie ;-)))

Dziś jest już jutro ;-)))
życzę Wam dnia przede wszystkim słonecznego i radosnego 
i
tygodnia, w którym spełni się przynajmniej jedno Wasze marzenie -choćby malutkie

zdjęcie znalezione w sieci
 Zamiast bajki...
dziś ogłoszenie ;-)))

Ponieważ mój blog stał się miejscem kotowym, bajkowym, zdjęciowym...
jest w nim praktycznie o wszystkim a najmniej o kartkach...
założyłam drugi...
Tam będą tylko kartki i baaaardzo, krótkie notatki...
Gdyby ktoś ze stałych bywalców miał chęć
(w ramach kampanii reklamowej)
zajrzeć, być może polubić a może nawet pomimo braku czasu od czasu naskrobać ze dwa słowa
TUTAJ można to zrobić

Tym, którzy zabłądzą tu jeszcze tej nocy...

Kolorowych snów życzę ;-)))

18 komentarzy:

  1. Dobrego dnia Brujitko :)... :)... Piękne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne masz zdjęciu na banerku, ąz pachnie wiosną :)) U mnie tymczasem szaro i ponuro... :(
    Miłego dnia Brujitko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka dla taty - piękna !!! Karteczka na pamiątkę bierzmowania - niezwykła i dostojna. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Urzeklas mnie wiankiem z mleczy na Twojej glowie...
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie mlecze..., ale wianek na takiej glowie robi swoje...
    J.

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie Ci wychodzą karteczki :) ,a ja lubię Twoje podróże :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha prosze dodać tez dodawanie blogów a nie google + bo tam nie mam konta i nie moge dodać bloga Twego ;p

      Usuń
  7. Wracam i zostawiam slad.Milo byc u Ciebie i ogladać dziela. Ja lubie i ogladac i czytac piekne posty o podrozach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kota cudna :) no ale jak to kota ;)
    karteczki bardzo fajne, ta dla taty bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za udział w wyzwaniu DM.

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka na bierzmowanie robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. leniwiec uroczy - sama mam dwa koty ... a karteczek nie wiedzieć czemu nie widzę :( Ki DT Galeria Rae

    OdpowiedzUsuń
  12. o tak , tatowa karteczka urzeka klimatem :-)
    fotel+fajka+skrzypce i Sherlock Holmes jak żywy :-)

    bierzmująca ma swoisty klimat,
    chociaż ja wolę mniej oczywistą retorykę i raczej preferuję symbolizm
    ale i temat trudny...

    Aha, i znam ten ból :-)
    nasza ruda futrzata złodziejka tez ciągle mi kradnie scrapki ze stołu, utrapienie...

    i ta kawa tak sie do mnie uśmiecha :-)
    :-)
    :-)
    :-)
    :-)
    nie, nie dam się 2 dziennie wystarczą :-(

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja myslalam ze tylko moje kocisko takie artystyczne ;D Ciekawe co koty tak ciagnie do papieru ??? Mojego psa nie rusza moja "jama" a kot uwielbia ze mna siedziec i co sie biedak na opowiada przy okazji...

    OdpowiedzUsuń
  14. urocze koty...i karteczki też ;-)
    dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii Rae

    OdpowiedzUsuń
  15. It's so inspiring job! Thank you for joining us in the job! Kafe Scrapo-Mama

    OdpowiedzUsuń
  16. Спасибо за участие в задании блога Кафе Скрапо-Мама!

    OdpowiedzUsuń
  17. Какие у вас разные и интересные и красивые работы))) Спасибо за участие в задании блога Кафе Скрапо мама)))))

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń