"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 19 maja 2014

kartka na Dzień Mamy i kartka na Dzień Taty

 "Dzieci bardziej niż inni potrzebują mieć zupełną pewność, że są kochane przez tych, którzy mówią, że je kochają."

znalezione w sieci

 Miało być wyjazdowo...
będzie kartkowo ;-)))

Chciałam Wam dziś pokazać 2 karteczki, 
które już w świat powędrowały ale tak bardzo mnie samej się podobają, że 
z niecierpliwości aby się Wam pochwalić 
wytrzymać nie mogłam ;-)))



"Czego dziecko nie dostanie, rzadko umie potem dać innym ludziom."

Kartka sztalugowa na Dzień Ojca ze zdjęciem ;-)))
będzie można na nocnej szafce postawić i każdego ranka 
oczy i serce cieszyć ;-)))


Dla wszystkich tych, którym połączenie słowa "męska kartka" 
z kwiatkami i motylkami wydaje się niewłaściwe 
informuję, że karteczkę zamawiała 5ciolatka
a o ile dobrze pamiętam  dziewczynki w tym wieku 
serduszka, kwiatki i motylki wszędzie rysują ;-)))


i piękne słowa...


"Wychowanie. 
Jeżeli dałeś komuś życie, daj mu również instrukcję użytkowania."


"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska."

Powstała też druga karteczka - dla mamy ;-)))
Sztalugowa w ciepłych fioletach, z różami

Także tutaj słowa...
słowa miłości i wdzięczności

Kartkę dla mamy zgłaszam na wyzwania w:



 (kwiaty, wykrojnik,zielony
kółko, wykrojnik, napis)













Na koniec jeszcze raz obie - razem;-)))
Jakoś tak..
fajnie - miło i przyjemnie mi się je robiło
i zadowolona z nich jestem nieskromnie a bardzo nawet 

Na koniec opowiadanie, które jakiś czas temu krążyło po sieci...
Warto je przypomnieć 
Warto o nim pamiętać

 Syn: "Tato, czy mogę Tobie zadać pytanie?"
Ojciec: "Tak, oczywiście, a o co chodzi?"
Syn: "Tato… ile zarabiasz na godzinę?"
Ojciec: " To nie jest twoja sprawa, a w ogóle dlaczego pytasz o takie rzeczy"
Syn: ". Ja tylko chciałem wiedzieć, ile zarabiasz na godzinę…nie gniewaj się"
Ojciec: "Jeśli musisz to wiedzieć, zarabiam 250 zł na godzinę."
Syn: "Ohhh”… spuścił wzrok i ze smutkiem zapytał...
"Tato, czy mógłbym od Ciebie pożyczyć 50 złotych?"
Ojciec był wściekły.
„Synu jeśli tylko dlatego pytasz, że chcesz pożyczyć pieniądze aby kupić głupią zabawkę lub inne bzdury, to w tej chwili maszeruj prosto do swojego pokoju i wskakuj do łóżka. Pomyśl o tym, dlaczego jesteś taki samolubny. Ja ciężko pracuje każdego dnia dla… takiego dziecinnego i egoistycznego zachowania jak Twoje?!
Chłopiec cicho odszedł do swojego pokoju i zamknął drzwi.
Mężczyzna usiadł i zaczął się jeszcze bardziej nakręcać myśląc o pytaniach małego chłopca . Jak on śmie pytać żeby tylko wyciągnąć pieniądze?
Minęła godzina, emocje opadły i mężczyzna zaczął się zastanawiać:
„Może mały rzeczywiście potrzebował tych 50 zł na coś niezwykle ważnego.. przecież do tej pory nie za często prosił o pieniądze ”. Wstał , ruszył spokojnym krokiem w stronę pokoju synka i otworzył drzwi..
"Synu, śpisz?"- zapytał.
"Nie tato, nie śpię".
"Pomyślałem, że trochę za ostro zareagowałem na Twoje wcześniejsze pytania …
Wiesz, że ciężko pracuje a to był szczególnie męczący i długi dzień… Wyjął banknot . ”Oto 50 złotych o które prosiłeś..."
Chłopiec usiadł prosto i uśmiechnął się. "Och, dziękuję tatusiu!"
Następnie, sięgając pod poduszkę swoją małą rączką, wyciągnął kilka zgniecionych banknotów i pokazał je ojcu. Mężczyzna zobaczył, że chłopak miał już pieniądze i złość ponownie zaczęła powracać .
Chłopiec powoli liczył swoje pieniądze, a potem spojrzał na ojca z wyrazem radości na twarzy.
"Dlaczego chcesz mieć więcej pieniędzy, jeśli już jakieś masz "? zapytał ojciec.
"Ponieważ nie miałem dość, ale teraz już mam” odpowiedział ucieszony chłopiec.
"Tatusiu, uzbierałem już 250 złotych.
CZY MOGĘ TERAZ KUPIĆ GODZINĘ TWOJEGO CZASU?
Proszę wróć jutro wcześniej do domu żebym mógł z tobą zjeść wspólną kolację…”

Ojciec został na swoim miejscu jak rażony piorunem. Minęła długa chwila po której objął małego synka i zaczął błagać o przebaczenie…

Zapraszam też na mój drugi blog
Tutaj
zdjęcia te same - treści mniej
;-)))

15 komentarzy:

  1. śliczne karteczki, mnie sie podoba zwłaszcza ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie tam się wszystkie podobają :) co jedna to ładniejsza! ciężko byłoby wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe karteczki, podobają mi się obie i nie umiałabym wybrać tej najpiękniejszej. Smakowity deser!!Miło jest wrócić po przerwie i pooglądac takie cuda. Super.Pozdrawiam cię!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe karteczki, a i opowieść niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne karteczki, mi również baaardzo się podobają. I wzruszające sentencje na nich :):)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Kochanie odezwij się do mnie na @ bo ja ślepota nie widzę Twojego @ tutaj! :D

      Usuń
  8. Wspaniałe obie:) a deserek mniam, mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne obie kartki, nic dziwnego, że jesteś z nich dumna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozdrawiam i dziękuję za udział w naszym wyzwaniu Urocze prace! ps. w regulaminie Scrap pasji : Praca nie może być nigdzie wcześniej publikowana oraz nie może brać udziału w innych wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prace! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna praca, pozdrawiam, Karmeleiro, DT Scrap Pasja

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie kartki są piękne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń