"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 25 maja 2014

I przyrzekam Ci...

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów, a miłości bym nie miał, stałbym się jak miedź brzęcząca albo cymbał brzmiący.
Gdybym też miał dar prorokowania i znał wszystkie tajemnice, i posiadał wszelką wiedzę, i wszelką możliwą wiarę, tak iżbym góry przenosił, a miłości bym nie miał, byłbym niczym.
I gdybym rozdał na jałmużnę całą majętność moją, a ciało wystawił na spalenie, lecz miłości bym nie miał, nic bym nie zyskał.



Witam w ostatnich chwilach weekendu ;-)))
Dziś 2 karteczki 
obie stworzone na piękną okazję 
Ślub 


Miłość cierpliwa jest,
łaskawa jest.
Miłość nie zazdrości,
nie szuka poklasku,
nie unosi się pychą;
nie dopuszcza się bezwstydu,
nie szuka swego,
nie unosi się gniewem,
nie pamięta złego;
nie cieszy się z niesprawiedliwości,
lecz współweseli się z prawdą.
Wszystko znosi,
wszystkiemu wierzy,
we wszystkim pokłada nadzieję,
wszystko przetrzyma.
Miłość nigdy nie ustaje, 



Zawsze bardzo wzruszały mnie te słowa...
Szczególnie dziś w świecie cynizmu, materializmu 
w świecie gdzie wszystko można kupić, 
gdzie zepsute wymienia się na nowe bez sentymentów
gdzie słowa takie jak Przyjaźń i Miłość 
zatracają sens...
Szczególnie dziś należy przypominać sobie te słowa...

Tak więc trwają wiara, nadzieja, miłość - te trzy: z nich zaś największa jest miłość."


Kartkę posyłam do





Dla tych, którzy zaglądają tutaj tylko i wyłącznie ze względu na słodką biało-szarą koteczkę
donoszę...
Ten potwór o niewinnym spojrzeniu to prawdziwa terrorystka!!!
Codziennie rano zanim otworzę oczy obmyślam sposób na zamordowanie jej ;-)))
a ponieważ najczęściej dzieje się to w okolicach godziny 6...
tylko i wyłącznie dlatego, że jest to tak strasznie nieprzyzwoita godzina
Kotowa jeszcze żyje ;-)))


Zawładnęła moim łóżkiem, snem, śniadaniem
ale dziś przeszła samą siebie...
Uznała, że czuje się zaniedbywana a niedziela jest po to aby odpoczywać...
Oczywiście odpoczywanie w wydaniu Venus polega na tym, że ona odpoczywa...
służba mizia - po brzuszku najlepiej ;-)))

a jak zmusić służbę do odpoczywania??
Uniemożliwić jej pracę ;-)))

CudArteńka...
jak już zrobię rękawiczki z kociej skórki to obiecuję, że Ty dostaniesz breloczek do kluczy -
ogonek ;-)))


Dziś zamiast kawy - ciepłe mleczko
na dobry sen ;-)))

17 komentarzy:

  1. Oooo, jest i Venus:) Piękne karteczki z okazji przyrzekania:) Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popatrz jak ona ładnie na Ciebie patrzy:)

      Usuń
    2. taa... ładnie :/
      to spojrzenie mówi:
      "no co?? nie gap się tylko miziaj!! i wybij sobie z głowy, że dziś będziesz tu coś ciąć albo kleić"

      Usuń
    3. O breloczku doczytałam troszkę później, ale nie przywiązuję się zbytnio do tej myśli:))) Miłego dnia:)))) I zagraj w totka:)

      Usuń
    4. ;-))))
      może i masz rację...
      Jak trafię "6kę" pierwsza się o tym dowiesz ;-))

      Usuń
  2. Pięknie karteczki. A Venus, wywraca Twój świat do góry nogami..:)))Masz błąd w tytule....przyrzekam Ci.:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błąd?? Jaki błąd??!!
      ;-)))
      dzięki, że zwróciłaś mi uwagę - może w ten sposób nie wszyscy odkryją mój analfabetyzm wtórny ;-)))

      Usuń
    2. Na pewno nikt nie zobaczył:))Cieszę się, że mogłam pomóc:)

      Usuń
  3. Głaski dla Venus :-)
    Terrorystka to jesteś TY !!
    Biedny 'kotecek' :-)))
    Piękna karteczka, piękny wpis :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak... no tak....
      a ja głuuuupia łudziłam się, że mam blogowe koleżanki - to Venus je ma nie ja ;-)))
      Buziaki Krysiu - radosnego tygodnia

      Usuń
  4. Mnie też te słowa zawsze wzruszał i nadal w sumie t robią. :) Szkoda, że niektórzy nie potrafią do końca ich zrozumieć.
    Venus uniemożliwia pracę? Nie mów tego głośno! Na pewno myśli, że jej pomoc jest nieoceniona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ oczywiście, że ona tak myśli
      ba!! ona myśli wręcz, że bez niej to nic się nie zrobi... że jest jedyna i niezastąpiona i...
      w tym ostatnim ma rację ;-)))

      Usuń
  5. Niezwykłe karteczki:) piękne słowa...
    A kotki są właśnie od władania...i po to mają służących aby nimi władać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne karteczki, wspaniale to wszystko robisz ale jak się masz taką pomocnice to nic dziwnego:)
    Pozdrawiam Cię cieplutko i małe drapano za uszkiem dla Venus:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne kartki :)
    Dziękujemy za wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne prace - dziękujemy za udział w naszej zabawie

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń