"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Zechciej Panie dać mi...

 Wesoły dzień nam dziś nastał w którym 
Chrystus Zmartwychwstał
Alleluja!! Alleluja!!



"Wszystko można zacząć od nowa!!!
W każdym momencie życia, szczególnie teraz, na wiosnę. Nieważne co było.

Rozejrzyj się dookoła – gdyby forsycja dręczyła się wyrzutami sumienia, że jesienią zrzuciła wszystkie liście, to nie mogłaby teraz cudownie obsypać się słonecznie żółtymi kwiatami.

Gdyby tulipan wiecznie rozpamiętywał dawne cebulki, z których zdarzyło mu się rozkwitać, wciąż wyglądałby jak bulwa. Zamiast rozwijać płatki jako kwiat.

Gdyby jabłoń wiecznie załamywała gałęzie i płakała, że wszystkie owoce od niej odeszły, to nie miałaby czasu ani siły zakwitnąć znów cała na biało.

Wszystko można zacząć od nowa. Nieważne co było."
Beata Pawlikowska


Dziś gdy Pan Zmartwychwstał 
życzę Wam aby w Waszych sercach i w Waszych domach 
na nowo zmartwychwstały
radość, miłość, nadzieja, pokój i odwaga...
Niech dokona się cud - w naszych sercach
otwartych na drugiego człowieka
w naszych dłoniach 
gotowych do pomocy
w naszych ustach
zamieniających narzekanie w hymn pochwalny
w nas...
Obudzonych ze snu do ŻYCIA 


św. Tomasz More, Modlitwa o humor

Zechciej mi dać zdrowy żołądek, Panie, a także nieco do jedzenia.
Zechciej mi dać zdrowie ciała i umiejętność zachowania go.
Zechciej mi dać świętą duszę, Panie, duszę, która ma stale na oku to, co jest dobre i czyste, ażeby w obliczu grzechu nie wpadała w strach, ale umiała znaleźć sposób przywrócenia wszystkim rzeczom należnego porządku.
Zechciej mi dać duszę, której obca jest nuda, która nie zna szemrania, wzdychań i użaleń, i nie pozwól, ażebym kłopotał się zbyt wiele wokół tego panoszącego się czegoś, które nazywa się "ja".
Panie obdarz mnie zmysłem humoru. Daj mi łaskę rozumienia się na żartach, ażebym zaznał w życiu trochę szczęścia , a i innych mógł nim obdarzyć. 
Amen.

9 komentarzy:

  1. Tak mi dopomóż Bóg.
    Najlepszego Brujitko, nie tylko na święta.
    Besos!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet kiedy zaczyna się od nowa, czyli myśli się, planuje i spogląda w przyszłość, to jednak czerpie się z zasobów przeszłości (na poczet naszego "nowego") i w tym sensie jest ona istotna. Rozpamiętywać jej nie warto, czerpać z niej - owszem.

    Poza tym jaką ładną masz narzutę:-) myślałem że to dywan i dlatego usunąłem wcześniejszy tekst

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeszłość nas stworzyła, ukształtowała... nie da się o niej zapomnieć... ale rozpamiętywanie jej, zatapianie się w smutkach i żalach, zastanawianie się co by było gdyby... nigdzie nie prowadzi... niczego dobrego nie daje...
      Należy zrzucić stare liście aby nowe mogły zakwitnąć ;-)))

      Poza tym... to jest dywan ;-)))

      Usuń
    2. U mnie na razie średnio idzie to "wypuszczanie kwiatowych pączków" ;-P

      "Kotowa siedzi na paczce. Paczka ustawiona jest na dywanie." - poprawnie rozumuję?

      Usuń
  3. Pięknie dziękuję za wszystkie mądre słowa i życzenia:) Wszystkiego najlepszego:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe szczęście ,że wszytsko można zacząć od nowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze u Ciebie wzruszająco i mądrze....piękne słowa!!!Dziękuję Ci za nie....i bardzo bardzo mocno Cię ściskam,życząc wszystkiego dobrego...najlepszego.Bo tylko na najlepsze zasługujesz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Kasiu pokazujesz co to naprawdę znaczy Wielkanoc.

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń