"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 16 kwietnia 2014

Złe dni także miną.

"Humor i cierpliwość to wielbłądy,
które mogą Cię przewieźć przez każdą pustynię" 
 ;-)))


Ze słowami mi dzisiaj jakoś nie po drodze...
Po południu zakończyłam produkcję wielkanocnych karteczek...
Zrobiłam sobie kolejną kawę
chwyciłam w dłoń długopis z zamiarem wypisania życzeń wielkanocnych 
i..
no właśnie... i nic ;-)))
W głowie pustka - czarna dziura - nawet echo zasnęło...

A miało być tak pięknie...
Miałam "się nie spóźnić" 
Kartki miały dojść PRZED a nie tydzień po świętach ;-)))

Może jeszcze się uda...
ale powoli zaczyna dopadać mnie...
"świąteczny szał" ;-)))
Moje nawoływanie do spokoju w tym czasie ma się tak do rzeczywistości
że całkiem spokojne oddałam się karteczkowaniu
i w czasie kiedy wszyscy normalni  ludzie robili bądź robią porządki
ja powiększałam...
twórczy nieład ;-)))
Cieszyłam się z padającego deszczu bo
przecież nie można myć okien w deszcz
robić zakupów i wychodzić w ogóle z domu też się nie powinno ;-)))
 I tak oto w radosnym amoku dotarłam do środy
(bo pisanie posta uskuteczniam od wczoraj)
aby stwierdzić, że zegar tyka
tik tak
tik tak -tik tak
tik-tak-tik-tak-tik-tak
;-)))


Art - Piaskownica  




 digital paper - jajko czy kura 



AltairArt - bingo 
(wstazka - motyle -własnrecznie zrobione kwiaty)




digi-scrap "z jajem" 
 craftMania - kwiecień -plecień

Scrap Shop - wiosna ach to Ty 




AltairArt - Wielkanocnie bez jajek

 


Kwiat dolnośląski - naturalna Wielkanoc 


Na Strychu - Wielkanocne wyzwanie



Na koniec pokaże Wam jeszcze mały przerywnik od karteczkowania
moje pierwsze...
w bólu palców powstałe...


karczochowe jajeczko ;-)))


powstały już nawet dwa kolejne ale oba
"wyszły" zanim choćby zdążyłam pomyśleć o zrobieniu zdjęcia
Może pokuszę się o więcej ;-)))

Na dziś tyle...
Bo w końcu ileż można oglądać karteczki ;-)))
Może uda mi się jednak je wypisać i wysłać i nie spóźnić się
Choć...
właśnie przed chwilą odkryłam fakt zaginięcia mojego adresownika ;-)))
....
i cały świat przeciwko mnie ;-)))

Jeśli znaleźliście się w tym miejscu czyli dzielnie dobrnęliście
do końca...
to zdecydowanie należy Wam się nagroda ;-)))



Phil Bosmans – BYĆ CIERPLIWYM 

Złe dni! Ty także wiesz, co to jest.
Dni, w które wszystko wygląda czarno,
w które nic się nie udaje. Czujesz się przegrany.
Gorzej już być nie może.
I co najgorsze: Myślisz, że już tak zostanie.
Złe dni trwają tak długo. Są to najdłuższe dni.

Każdy człowiek ma złe dni. Cóż wtedy można zrobić?
Być cierpliwym! Cierpliwość, wiem, jest rzadką cnotą.
Cnoty to dobre cechy, które długo się ćwiczy
i które mogą sporo pomóc w trudnych sytuacjach.
Cierpliwość to cnota, której dziś pilnie potrzebujemy.
Bo w dzisiejszych czasach wszystko musi dziać się bardzo
szybko.
Wszystkie życzenia trzeba spełniać od razu,
jak za naciśnięciem guzika.
W przypadku najmniejszego bólu – natychmiastowa ulga.
Brak cierpliwości jeszcze bardziej wzmaga rozdrażnienie,
a złe dni tylko się przeciągają.

Podczas takich dni trzeba mieć dużo cierpliwości
Cierpliwość jest wielką cnotą 
trzeba całego życia, by się w niej ćwiczyć.
Tymczasem dzisiaj wszystko odbywa się w niesamowitym tempie.
chcesz nawet aby Twoje życzenia i pragnienia spełniały się bezzwłocznie,
jakby za naciśnięciem guzika.
A przecież życie nie jest maszyną produkującą tylko dobre dni.

Bywają dobre i złe dni.
Dobre dni przemijają zbyt szybko i to Cię preraża.
Ale i złe dni cas przecież pochłania!
Dlaczego o tym nie myślisz 
i dlaczego to Cię nie pociesza??


Złe dni także miną.

17 komentarzy:

  1. śliczne karteczki życze szybkiego odnalezienia adresownika ,a jaj cudne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne, bardzo róznorodne karteczki.Widzę, ze Twoja glowa Kasiu jest pełna pomysłow.Niech ten adresownik sie znajdzie ibdaruj tych bliskich, którzy czekają na te cuda.Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne karteczki ale ta pierwsza jest cudna przesliczna i w ogóle ah! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie ostatnio zabrakło cierpliwośći :-(
    Cudowne te karczochowe jajejczko, przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Życie nie jest maszyną produkującą tylko dobre dni" - trafne to. Coś podobnego miał na myśli też Cyceron (gdy parafrazował słynne hasło Terencjusza): humana humane ferenda :-)

    karczochowe jajo - przebojowe, efektowne:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka! A na żywo to dopiero robią wrażenie!
    Tworzenie karczochowego jaja z Tobą i dziewczynami to była czysta przyjność, oczywiście pomijając bolące palce. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna twórczość, jak zawsze powtarzam - ja kompletnie nie mam daru do takich cudnych dzieł, więc innych podziwiam za nie podwójnie.
    Głowa do góry, idą trzy dni świętowania. :)

    Pozdrawiam,
    http://www.jak-pies-z-kotami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteluchy piękne, ale ślinka mi poleciała na widok nagrody.
    Radosnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  9. ja umyłam okna przed deszczem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ kolorowo i jak radośnie na tych Twoich kartkach ;) świetne! A jajka - fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesolych i slonecznych swiat Wielkiej Nocy Ci zycze Kasiu . Ja tez kiedys probowalam zrobic takie jajo i nic mi nie wyszlo. Chyba nie jestem zbyt zdolna i cierpliwa. A Twoje piekne, i kartki sliczne. Pozdrawiam ANia

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego na święta:) Karteczki przepiękne, a opowieść - tak jakby specjalnie dla mnie:) Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ależ wysyp karteczek :) dziękuję za udział w muzyczno-urodzinowym wyzwaniu AP ..

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kartki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny pomysł na plecionkę w tle :) Niestety, prace zgłoszone na wyzwania CraftManii mogą brać udział jeszcze w dwóch innych wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie dziękujemy za wzięcie udziału w wyzwaniu Digital Paper!

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń