"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 25 kwietnia 2014

W kruszynie chleba Panie jesteś...


"W kruszynie chleba, Panie, jesteś
schowany Ty, wielki Pan.
Przychodzisz do nas już przez wieki,
by ofiarować siebie nam"


Święta minęły... 
u nas jeszcze kolorowo,
(rzeżuszka dopiero teraz zechciała wyrosnąć)
dojadamy świąteczne smakołyki ;-)))


zielonymi krokami, kaskadą kolorów 
zbliża się maj ;-)))
a wraz z majem czas 1szych Komunii


My z Venus maj witać będziemy w kraju 
wiatraków i tulipanów 
ale...
przed wyjazdem - właśnie dziś poczyniłyśmy 
komunijnego exploding boxa dla dziewczynki
Box jest duży 
10 x 10 cm
z kieszonką na finansowy wkład i z błękitnookim aniołkiem ;-)))

Choć box zabrał mi pół nocy
to bardzo przyjemnie się go robiło
Spodobał się osobie zamawiającej - więc...
 warto było ;-)))


Zamierzałam Wam jeszcze pokazać pozostałe karteczki Wielkanocne,
których nie publikowałam ale... 
nie chcę się już nad Wami znęcać ;-)))

Jedynie na szczęście licząc
pudełeczko do Galerii RAE poślę
oraz do pastelowego wyzwania
w Shabby Tea Room


Był kiedyś człowiek, który siedział na skraju oazy u wejścia do pewnego miasta na Bliskim Wschodzie. Jakiś młodzieniec zbliżył się do niego i zapytał:
- Nigdy nie byłem w tych stronach. Jacy są mieszkańcy tego miasta?
Starzec odpowiedział mu pytaniem:
- A jacy byli mieszkańcy miasta, z którego przybywasz?
- Egoistyczni i źli. Dlatego chętnie stamtąd wyjechałem.
- Tacy są też mieszkańcy tego miasta – odpowiedział spokojnie starzec.
Wkrótce potem inny młodzieniec zbliżył się do mężczyzny i zadał podobne pytanie.
- Dopiero przybyłem do tego kraju. Jacy są mieszkańcy tego miasta?
Starzec znów odpowiedział tym samym pytaniem:
- A jacy byli mieszkańcy miasta, z którego przybywasz?
- Byli dobrzy, szlachetni, gościnni i uczciwi. Miałem wielu przyjaciół i trudno mi było ich pozostawić.
- Również mieszkańcy tego miasta są tacy – odpowiedział starzec.
Kupiec, który przyprowadził swoje wielbłądy do wodopoju, słyszał te rozmowy i kiedy drugi młodzieniec oddalił się, zwrócił się do starca z wyrzutem:
- Jak możesz dawać dwie zupełnie różne odpowiedzi na to samo pytanie postawione przez dwie osoby?
- Synu mój – odpowiedział starzec – każdy nosi swój świat w sercu. Ten, kto nie znalazł nic dobrego w przeszłości, nie znajdzie też nic dobrego tutaj. Natomiast ten, kto posiadał przyjaciół w innym mieście, znajdzie również tutaj lojalnych i wiernych przyjaciół. Osoby bowiem są takie, jakimi my je znajdujemy.
Człowiek znajduje zawsze to, czego szuka.


Wiosna pachnie cudownie
świeżą trawą, kwitnącymi kwiatami, wiosennym deszczem
Nie spędzajcie weekendu w domu...
wyjdźcie na spacer, posłuchajcie
jak świat budzi się na nowo do życia
Naładujcie bateryjki przed kolejnym tygodniem ;-)))

20 komentarzy:

  1. ale śliczności :) a na długo do tej Holandii wyjeżdżacie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne, cukiereczkowe pudełko! Ja właśnie robię dla chłopca... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze uda mi sie zobaczyc przed wyjazdem ;-)))

      Usuń
  3. Śliczne to pudełeczko! Piękne opowiadanie, coś w tym jest!
    Pozdrowionka:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę Beatko, ze jest w nim więcej praedy niż chcielibyśmy aby było...
      Buziaki

      Usuń
  4. Tak jest :)!. Piękne pamiątki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Box przepiękny! Aniołek chwyta za serce i z pewnością uszczęśliwi adresatkę :) Jest słodko, pastelowo, uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znęcałabyś się, chętnie oglądam Twoje kartki i inne pamiątki, są cudne... Po prostu piękne!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny, kolorowy, boxik :)) widzę że masz pomocnika :))) moja kocica równie chętnie kradnie taśmy :) i wykałaczki, którymy się wspomagam przy wyjmowaniu wycinanek z wykrojników :) Zwierzaki są obłędnymi pomocnikami scraperek :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje posty....Twoje opowiadania!!!Mogłabyś pisać codziennie:)Widzę,że znowu w drodze....jesteś niesamowita.A pudełko pierwsza klasa,bardzo mi sie taka forma prezentu lub opakowania bardzo się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasieńko droga, serdeczne dzieki za piękną katrke z równie pięknymi słowami:))*
    Znwu sie pakujesz...
    Masz dar wyszukiwania wspaniałych, godnych przemyśleń,przypowieści...Wiele z umieszczonych w Twoich postach, wspominam do dzisiaj:-)
    Prezencik będzie na pewno miłą pamiątką, to wzruszajace, kiedy ktoś poświęca swój czas i zamiast iść do sklepu i po prostu KUPIĆ coś, sam to robi!
    Piękny boxik !
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze pudełeczko ... dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii Rae :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, dzieki za odwiedziny mojego bloga.Pytalas o stemple, to bylo kilka wygranych i juz odbitych, nie mam prawdziwych stempli, niestety.Może kiedyś.Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ cudna pamiątka :) Na pewno uszczęśliwi małą Księżniczkę, której jest ona przeznaczona :)
    Życzę Wam miłej wyprawy :))

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń