"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 1 kwietnia 2014

kolorowe kredki...

Na wstępie mojego listu...
;-)))


Pamiętacie jeszcze taki zwrot??
Pamiętacie białe koperty ze znaczkiem??
Wyczekiwanie, które zaczynało się już w momencie wrzucenia listu do skrzynki??
Tą ekscytację i niecierpliwość w czasie otwierania koperty??
:-)))
Ja pamiętam ;-)))
Napisałam tonę listów...
Wędrowały po całej Polsce a nawet świecie...
i choć mocno doceniam zalety inetrnetu łatwość i szybkość z jaką można zadać pytanie i otrzymać odpowiedź to... tęsknię za białymi kopertami 


Namiastką dawnych listów są kartki...
Pewnie dlatego tak lubię je tworzyć...
Pewnie dlatego w każdą wkładam kawałek siebie 
i to jest też pewnie powodem, że nie zrobiłam jeszcze dwóch takich samych


Bardzo lubię robić kartki dla kogoś...
takie przy których tworzeniu towarzyszą ciepłe myśli 
o sobie, która będzie się nimi (mam nadzieję) cieszyć
Takie kartki tworzą się same 


Tak właśnie powstała "niekończąca się kartka"
na 5 urodziny Zuzi ;-)))


Mój ulubiony kapuśniaczek, 
naklejki, które czekały "na specjalną" okazję
kosteczki i perełki...


i kolory...
żywe i energetyczne 
(czego niestety nie udało mi się uchwycić na zdjęciach) 

Nosiłam ją w sobie dłuugo
i gdy w końcu zdecydowałam się
"ponaklejać" moje myśli 
wyszło nawet lepiej niż w wyobraźni ;-)))


Z Kapuśniaczka powstała jeszcze jedna kartka
inspiracją było wyzwanie w Art - Piaskownicy -
Kolorowe Kredki 


Karteczka na urodziny dla kogoś kto swoimi zdolnościami 
wzbudza moją zazdrość ;-)))


ale ponieważ lubię tę osóbkę to i szczerze podziwiam jej zdolności ;-)))


 tutaj uchwycenie kolorów też  było prawie niemożliwe :-(


Tak naprawdę zasiadłam dziś przed  kompikiem aby pokazać Wam dwie całkiem inne karteczki,
które zrobiły się na urodzinowe wyzwanie w Digi-Scrap i lift w Diabelskim Młynie 
ale wspomnienia listowe naszły mnie same i...
jakoś tak poszło...
Czekają też na Was karteczki Wielkanocne, 
które wciąż się tworzą...
no ale skoro czekają...
to znaczy, że w kwietniu będzie o czym pisać ;-)))


Nasze życie jest jak uciekający pociąg,
zawsze się gdzieś śpieszy
i zawsze jest gdzieś spóźnione.
Czasem mija małe stacyjki, te najpiękniejsze,
nie dostrzega drobnych rzeczy które sprawiają, że nasze życie jest takie piękne.
Czasem na dużych stacjach oglądamy przez szybę tłok ludzi, którzy przychodzą i odchodzą.
Łzy z powodu rozstań i uśmiechy przy powrotach.
Na różnych stacjach splatają się nasze tory życia.
 Czasem mocno plączą się by istnieć w jedności
i już do końca zostać razem,
a czasem niestety nadchodzi rozdroże.
Piękne pociągi naszych dążeń i marzeń, naszej wiary i nadziei.
Sprawmy by w naszych rękach zawsze były zwrotnice naszego losu.
Byśmy sami naszymi dążeniami otaczali się ciepłem
i uczuciem i nigdy nie czuli,
że stoimy samotni na jakiejś stacyjce.


Dziś 1szy kwietnia
Prima Aprilis
Dzień żartów 
nie dajcie się nabrać ale...
śmiejcie się, żartujcie...
Niech kwiecień będzie radosny!!!

15 komentarzy:

  1. :) a ja nadal piszę listy, i nie jest to żart
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne porównanie do uciekającego pociągu, chyba tak właśnie jest w naszych życiach :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. "kredki" super :) niekończąca się kartka śliczna! ja również jeszcze pare lat tem produkowalam mnustwo listów i to takich po 60stron :) z przyjaciółką tak sobie pisałyśmy :) także jak coś to ja zawsze chętna na listy tylko "niestety" uwielbiam te wszytski śliczne kolorowe koperty więc białych nie posiadam w swych papeteriach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach i zapomniałam "zwrotnice losu" żeby tak pamiętać że je trzymamy i czasem nie bać się ich użyć

      Usuń
  4. ja tez pisałam mnóstwo listów :))
    ostatnie foto cudne
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ta kredkowa karteczka ... dziękuję za udział w muzyczno-urodzinowym wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
  6. normalnie przy każdej następnej odsłonie kartki dla Zuzi szczęka mi coraz bardziej opadała i śmiałam się w głos! a to niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne karteczki sobie wymarzyłaś, wykonanie super! Wcale nie żartowałam ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha to mi pomysł podsunęłaś :) , buziaki !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne i widać, że wkładasz w ich tworzenie całe serce... :)... Dobrego kwietnia i Tobie :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne rzeczy tworzysz:)
    pozwolę sobie tu wpadać :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki i fotografie. Ja nadal piszę listy, tylko z czytelnością mojego pisma coraz gorzej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile tu kolorów, wspaniałe prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Na sam najpierw.....a pamietasz taki zwrot?,hehe :-)
    A tak na powaznie....
    Ja podobnie jak Ty uwielbialam dostawac listy, ale lubilam tez je bardzo pisac :-) Spedzilam jakies 20 lat w harcerstwie, bylam na bardzo wielu obozach, na ktorych ooznalam maaase ludzi, nie tylki z Polski,ale i zagranicy. Czasem dostawalam nawet 5-6 listow jednego dnia - i tyle samo wysylalam.
    przed wyjazdem z Polski liczylam te listy, mialam ch dwa wielkie kartony, obled po prostu.
    Oj na wspominki mnie wzielo, ja podobnie jak Ty tesknie wlasnie za tymi listami,,, teraz jedynie rachunki poczta przychodza,,,albo co gorsza upomnienia :-)
    Prace oczywiscie cudne:-)
    kochana zerknij na wiadomosci na Twojej fanpage na facebooku, wisi tam od kilku dni wiadomosc ode mnie .
    Dziekuje za przecudne komentarze na moim blogu i mam nadieje do sklikania na fb :-)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń