"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 1 marca 2014

z szynką czy z różą??


Było sobie pudełeczko... 
było i było...
aż pojawiło się wyzwanie RECYKLINGOWE
w Projekcie Wagi Ciężkiej
Wyzwanie też sobie było i było...
Co prawda od pierwszego dnia kiedy odkryłam wyzwanie 
myślałam o pudełeczku...
ale na myśleniu ostatnio się u mnie kończy...
a czasami nawet i ten proces nie zachodzi ;-)))
alee...
wracając do pudełeczka


nie wiem skąd je miałam bo serka z szynką nie lubię ;-)))
ale najwidoczniej pudełeczko miało swoją misję ;-)))
Ubrałam je w biały, fioletowy i zielony filc
wstążeczki, kwiatki i kokardki 
i wymyśliłam sobie że poślę je w świat 


dopieszczone w najmniejszym detalu 


gotowe aby skrywać skarby Małej Kobietki 

Niestety - robione na ostatnią chwilę 
sesje fotograficzną miało w sztucznym świetle...
a tak naprawdę kolory ma żywe i ciepłe...

Nikt nie domyśliłby się, że to małe cacuszko skrywa 
TAKĄ przeszłość 
dlatego też myślę, że na wyzwanie w AltairArt
nadaje się idealnie ;-)))


na Scrapowym Pasie Startowym


i jeszcze wyzwanie 
Kwiaty w Digi - Scrap



Sprytny Osioł

Było to daleko stąd na pewnej farmie. Któregoś dnia osioł farmera wpadł do głębokiej studni. Zwierzę krzyczało żałośnie godzinami, podczas gdy farmer zastanawiał się, co zrobić. W końcu farmer zdecydował. Zwierzę było stare a studnię i tak trzeba było zasypać. Nie warto było wyciągać z niej osła. Zwołał wszystkich swoich sąsiadów do pomocy. Wzięli łopaty i zaczęli zasypywać studnię śmieciami i ziemię. Z początku osioł zorientował się, co się dzieje i zaczął krzyczeć przerażony.
Nagle, ku zdumieniu wszystkich, osioł uspokoił się. Kilka łopat później farmer zajrzał do studni. Zdumiał się tym, co zobaczył. Za każdym razem, gdy kolejna porcja śmieci spadała na ośli grzbiet, ten robił coś niesamowitego. Otrząsał się i wspinał o krok ku górze.
W miarę, jak sąsiedzi farmera sypali śmieci i ziemię na zwierzę, ono otrzepywało się i wspinało o kolejny krok. Niebawem wszyscy ze zdumieniem zobaczyli, jak osioł przeskakuje krawędź studni i szczęśliwy, oddala się truchtem!
Życie będzie zasypywać cię śmieciami, każdym rodzajem brudów. Sposób, aby wydostać się z dołka, to otrząsnąć się i zrobić krok w górę. Każdy z naszych kłopotów to jeden stopień ku wolności... 

Jutro wybieram się w górki moje - wałbrzyskie
poszukać wiosny ;-)))
 Ciekawe czy znajdę...
Wam życzę słonecznej ciepłej i radosnej 
niedzieli 
a na codzień...
SPRYTU ;-)))
.

24 komentarze:

  1. Piękne pudełeczko i piękna historia z osłem. Czasem myślę, że mam z nim wiele wspólnego.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w "wyzwaniach".

    OdpowiedzUsuń
  2. Do głowy by mi nie przyszło, że można takie cudeńka robić z pudełeczka po serku - powodzenia w wyzwaniach:) Dzięki za przypowiastkę i miłego szukania wiosny życzę (proszę o relację fotograficzną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I takie cudo mozna zrobic ze zwyklego pudelka po serkach?
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto by pomyślał, że zwykle pudełeczko od szynki można przerobić na pudełeczko z różą :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kliknęłam za szybko :-)))
    Świetne opowiadanie o ośle i jakie życiowe przesłanie...
    Cudna opowieść...
    Mogę ją pożyczyć przy okazji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie Krysiu - pozyczaj...
      Niech sie przyda ludziom - na zdrowie ;-)))
      Buziaki niedzielne

      Usuń
  6. Powodzenia we wyzwaniach,piękne pudełko.a historia o ośle bardzo mądra.Mam nadzieję Kasiu,że u Was wszystko ok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie udekorowane pudełeczko. Rewelacja :)
    Dziękujemy za udział w w kwiatowym wyzwaniu na digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne pudełeczko :)
    powodzenia
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie ubrałaś to pudełeczko! Właścicielka na pewno się nie domyśli jakie było jego zastosowanie:-)))
    Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie podzielę się z Tobą swoją wiedzą na temat początków w decoupeg'u, tylko mam prośbę - wolę pisać e-maile (bo jak się napiszę i komputerowi coś strzeli, to zapisuje w roboczych, komentarze potrafią znikać, podobnie jak posty:)))) Tak więc proszę o kontakt na cudartenka@wp.pl:)))
    Od razu zapraszam w tym tygodniu na kurs haftu matematycznego - powinien pojawić się w środę:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne pudełeczko :)...
    :) i opowieść o osiołku :D.
    Napisz, czy znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś prawdziwą czarodziejką!!!Polecam Ci stronkę:Isnpirello-http://www.inspirello.pl/filmy/405-decoupage-krok-po-kroku-szkatulka-w-blekitnie-rozyczki.html.Sporo się tam nauczysz.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale "ubrałaś" to pudełeczko :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Wystroiłaś pudełeczko nieziemsko:):)

    OdpowiedzUsuń
  15. super! tak ubrane pudeleczko nie wyglada absolutnie na szynkow-serkowe...ahahah :))
    dzieki za udzial w naszej zabawie na blogu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznaję Ci tytuł Najkreatywniejszej Kobiety minionego weekendu. :)
    PS. Tylko czy to pudełko pomieści wszystkie niekategoryzowane przydasie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo udana metamorfoza pudełeczka a przy tym cudowna historia z osłem, warta zapamiętania:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję kreatywności :) Urocza praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na digi-scrap.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, super zalternowałaś pudełko

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kwieciste pudełeczko :) Uwielbiam kompozycje kwiatowe. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne ,kwiatowe pudełko ,dziękujemy za udział w wyzwaniu digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy pomysł, dziękujemy za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń