"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 25 marca 2014

Wiosna - ach to Ty



Marzec. Wracamy z parku. Wreszcie przeszła zima.
Spod stopniałego śniegu wyjrzały murawy.
Drzewa nagie, lecz pierwsze kiełkują już trawy,
Choć na stawie zielony, cienki lód się trzyma.

Z upojonymi wioą wracamy oczyma,
Krokiem lekkim, jak podczas tanecznej zabawy,
Ulicą po słonecznej stronie idziem prawej,
Za sobą ciepło słońca czujemy plecyma.

W rozpiętych płaszczach śpieszą ochoczo przechodnia.
Jacyś świeżsi, wesoło patrzą i pogodnie;
Niańki z dziećmi wychodzą z ciemnych domów sieni.

A my, pierwszą przechadzką dumnie upojeni,
Idziem w miasto po płytach suchych już chodników.
Z grudkami pulchnej ziemi na piętach trzewików.
Leopold Staff 

Wiosna !!!
W końcu wiosna  ;-)))
Słonko, ciepełko...
nawet powietrze już wiosną pachnie ;-)))


Co prawda w międzyczasie zdążył spaść śnieg
(bo zaczęłam pisać ten post w czwartek a chyba mamy już wtorek) 
ale dziś słonko znów wychyla się zza chmur 
dając nadzieję, że wiosna jednak przyszła ;-)))


A u nas w domu wiosna już od jakiegoś czasu gości 
 Ćwierka mi na stole i kica po kontach ;-)))


Kurczaczki i zająca wypatrzyłam 
To piękne dzieło wyszło spod rąk Aliny, która bloga niestety nie posiada
ale posiada wielkie serce i wspiera Aukcję Tymianków 
Gdybyście mieli chęć wesprzeć Ori w jej walce o dobre życie dla bezpańskich 
zwierząt zajrzyjcie do Pastelowego Kurnika ;-)))


aleee...
wiosna zagościła też na moich karteczkach...
ich liczba zwiększa się w zatrważającym tempie 
wprost proporcjonalnie wręcz do bałaganu jaki tworzy się na, pod i koło stołu ;-)))




Jedną z pierwszych karteczek jakie powstały 
było wielkanocne jajo...


Poszalałam trochę i zakwitła na nim cała wiosenna łąka 
a cała łąka chyba nadaje się aby zgłosić ją do 


A zaraz po pierwszej pojawiła się druga...


a kwiatki same na niej kwitną 
wiosnę przynosząc i radość w serce wlewając 


Karteczkę zgłaszam na wyzwanie 




Poooniosło mnie...
z jajek zaczęły wyskakiwać kurczaczki 


a tę na wiosenno - wielkanocną wyliczankę 
(wstążka, warstwy, perełki, napis)


Formy,  kształty i kolory
zadziwiają czasami nawet mnie ;-)))
Bo kartki powstają same...


to rzecz jasna nie wszystko...
Jak już wpadnę w amok to...
umiaru nie znam 
ale nie mogę Wam pokazać od razu wszystkiego ;-)))



Venus wszystkiemu przygląda się z bezpiecznej odległości 
czekając kiedy uda jej się coś upolować..
Najchętniej te ptaszki co zaglądają do nas przez okna
ale nie pogardzi także wstążeczką lub koralikiem ;-)))

Każdy drobny deszczyk poprawia zieleń trawy.
W podobny sposób nasze "wewnętrzne krajobrazy"
ożywają pod wpływem dobrych myśli.
Powodziłoby się nam dobrze,
gdybyśmy zawsze żyli chwilą obecną
i korzystali z każdej nadarzającej się okazji,
a nie tracili czasu
na odrabianie zlekceważonych możliwości
i jeszcze nazywali to spełnianiem swego obowiązku.
Błąkamy się po zimie,
tymczasem jest już wiosna.

Henry David Thoreau


Życzę Wam słońca i wiosny...
nie tylko za oknami 
przede wszystkim w Waszych sercach

30 komentarzy:

  1. Cudna, prawdziwa wiosna u Ciebie :-)
    Jednak żółty to słońce ...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      taak a to słonko sprawia, że chce się żyć ;-)))

      Usuń
  2. Bukiety wiosenne w Twoim wykonaniu są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, dziękuję o Pani ;-)))

      Usuń
  3. Piękne kartki :) Każdą mogłabym dostać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika!!
      cóż za niespodzianka - dawno Cię tu nie było... ;-)))
      Wybierz sobie jakąś i... podaj adres - z radością wyślę Wam odrobię słonka ;-)))

      Usuń
    2. Bywać to bywam Kochana :) Każdy post czytam :) Teraz mogłam napisać, bo mi dziecko zasnęło - zawsze niby mam to zrobić, ale jak się czymś zajmę z małym to potem skleroza mnie dopada :) Dostać taką karteczkę to czysta przyjemność :)

      Usuń
    3. Oprócz sklerozy mam też problemy ze wzrokiem, bo nie widzę maila do Ciebie - to zostawiam Ci swój :)
      mydreamwhitehome@gmail.com

      Usuń
  4. Wspaniale kartki wiosenne, szalejesz.Wiosna, wiosna ahhh to Ty:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;-)))
      Lubię gdy do mie zaglądasz - zawsze zostawiasz słowa, które wywołują uśmiech ;-)))

      Usuń
    2. Lubię do Ciebie zaglądać bo tu miło. Cieszę się,że moje wizyty nie zostają bez echa:)Pozdrawiam cię ciepło i serdecznie!:)

      Usuń
  5. Śliczności:) Ja się jeszcze odezwę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jak ja się ciesze z tej wiosny!!! :-)
    piękne karteczki poczyniłaś :)
    buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też tęskniłam za słońcem i wiosną ;-)))
      Dni będą dłuższe...będzie można znajomych odwiedzić ;-)))

      Usuń
  7. Ale śliczne zdjęcia.Najbardziej podoba mi się te z żonkilami i ptaszorkiem:).U mnie zajęcy jeszcze nie ma,ale jak zobaczyłam u Ciebe te cuda,zastanawiam się czy to już nie czas:)Widzę,że na niektórych działa marchewka a na niektórych marcheweczka:))))Widzę,że Cię zdyscyplinowałam:)Obiecuję,że marchewka też będzie,może juz na święta:)Wypatruj listonosza:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie wciąż jest przykro z powodu mojej gwiazdkowej paczuszki :(

      Usuń
  8. ale cudna ta wiosenno-świąteczna z kurczaczkiem wyskakującym z jajka! :) wszystkie zresztą świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehh...
      widzę, że lista życzeń się tworzy...
      będziemy je spełniać, będziemy ;-)))

      Usuń
  9. Mnie się podoba ta karteczka z łąką kwiatów. No i Venus oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak... Venus jest bezkonkurencyjna ;-)))

      Usuń
  10. Cudnie wiosenne kartki! Z przyjemnością czyta się Twoje posty.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Poszalałaś :) Kartki są śliczne i bardzo radosne :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - natchnieniem były Twoje prace ;-)))

      Usuń
  12. Jak kolorowo i wesoło się zrobiło! Wiosna jest naprawdę piękna :)
    Dziękuję za udział w scrapgangowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ tu pachnie wiosną i co za różnorodność w pracach. Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale kolorowo!
    dziękuję za udział w wyzwaniu PWC.

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń