"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 28 marca 2014

ten dzień...

Przyjmij, co ci ten dzień przyniesie:
światło, powietrze i życie, uśmiech, płacz i zabawę.
Cały cud tego dnia!!!

2 lata...
minęły ;-)))
właśnie zaczynamy nasz 3-ci roczek...
28 marca 2012  napisałam pierwszy post...

Nie wiedziałam wtedy ani co to blog ani po co się go prowadzi...
nie wiedziałam co mam pisać, jaki nadać temu kształt... 
Nie wiedziałam, że istnieje takie słowo jak scrapbooking
 i wiele innych równie magicznych słów


Choć wtedy tego jeszcze nie wiedziałam
to blog...
zmienił moje życie ;-)))
Poszerzył moje słownictwo - to na pewno ;-)))
ale...
to właśnie blog dał mi 
WAS ;-)))


Ciepłe słowa, budujące słowa, słowa zachęty...
Inspiracje, wsparcie i potrzebę tworzenia...
Długie maile, lub krótkie komentarze
spotkania przy kawie lub telefoniczną wymianę myśli...
 Od chwili gdy założyłam bloga mój świat stał się bogatszy
bogatszy o najpiękniejszy dar
Waszą obecność


Po każdym opublikowanym poście czekam na Wasze odwiedziny...
na te kilka słów, które rozlewają ciepło w serduchu...
Uśmiecham się gdy widzę "znajomą twarz"
cieszę gdy zajrzy ktoś "nowy"
ale każdy KAŻDY komentarz jest darem, który niezwykle cenię...


Dziękuję za to, że nadaliście sens istnienia tego bloga,
za wyjaśnienie tych magicznych pojęć,
za pokazanie jak, gdzie i po co


Aby być szczęśliwym, nie jest ważne, by wiele posiadać.
Istotnym jest, by mniej pożądać.
Wielu myśli inaczej. Są niezadowoleni z tym co posiadają.
Dlatego kupują kolejne rzeczy.
Rzeczy, których tak naprawdę wcale nie potrzebują.
Nie czyń tego!!
Będziesz miał jedynie coraz to więcej niepotrzebnych
przedmiotów i wcześniej czy później zauważysz,

że to wszystko nie uczyniło cię jednak szczęśliwym.
Bogaty i szczęśliwy nie jesteś wtedy, kiedy wiele
posiadasz,
lecz wyłącznie wówczas,
gdy potrafisz obejść się bez wielu rzeczy.


Szczęścia nie można kupić.
Miłości doznaje się bezpłatnie.
Bardziej niż pieniędzy potrzebujemy miłości,
bo dzięki niej można być szczęśliwym.

 

Mam takie marzenie - życzenie urodzinowe
aby każdy kto tutaj gości zostawił dziś po sobie ślad...
Zdanie, słowo lub tylko uśmiech  
Niektórych z Was nie znam
i bardzo chciałabym to zmienić ;-)))
Bądźcie z nami przez kolejny rok ;-)))

znalezione w sieci
 

13 komentarzy:

  1. Wróciłam z podróży i jesteś number one. Pozdrawiam bardzo, bardzo, bardzo ciepło :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie gratulacje za trzy lata blogowania. Cieszę się, że trafiłam przypadkiem na Ciebie (pamiętam, że była to piękna opowieść - jakich tu wiele:) o puszystym i puchatym - 23 września 2013 r. I za tę opowieść i Twoją obecność baaardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzy lata to mnóstwo czasu Kasiu,gratuluję Ci pięknych chwil,wspaniałych ludzi,których poznałaś i wszystkiego tego co się wydarzyło przez ten okres.A dziś życzę Ci aby każdy kolejny dzień stawał się dniem piękniejszym od poprzedniego,aby grono Twoich przyjaciół wciąż się powiększało i abyś nigdy nie zapominała po co tu jesteś:))))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urodzinowo, rocznicowo, słonecznie i z uśmiechem zostawiam dziś wpis okraszony masą dobrych życzeń i pozytywnej energii. :) Uścisków moc Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego dobrego i kolejnych miłych lat w blogosferze , życzę by grono Twoich przyjaciół blogowych nadal się powiększało i owocowało . pozdr

    OdpowiedzUsuń
  6. 28/03/2011 napisałaś: "Na początku było marzenie. No i stało się... Oto w dniu moich urodzin podarowałam sobie w prezencie bloga ;-)))" - a więc mamy tu podwójne urodziny :) Samego najlepszego i dla Ciebie Kasiu, i dla drugiego Jubilata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj! naj! lepszego :D.... :)! I dla bloga i dla Ciebie :)... Czarodziejko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego naj na najbliżesze lata !
    Jak Ty potrafisz pięknie pisać :-)
    Ja tak nie umiem :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluję trzeciej rocznicy i życzę Ci Kasiu kolejnych owocnych lat blogowania i żeby grono Twoich blogowych przyjaciół stale się powiększało.
    A z okazji Twoich urodzin życzę Ci wszystkiego co w życiu najlepsze i najpiękniejsze, niech spełnią się Twoje nawet najskrytsze marzenia i niech wena Cię nie opuszcza.
    Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana Gratuluję i życzę nastepnych kreatywnych i z nami lat :)
    Bardzo sie cieszę ,że sie poznałyśmy i lubie do Ciebie zagladać
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się! Blog wnosi wiele fajnego do życia. :) Kasiu, spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko pogratulować Kasiu takiego stażu. Mój niestety jest o połowę skromniejszy, ale widzę tu u Ciebie moich znajomych, choć może jest odwrotnie i te wszystkie miłe słowa.
    do miłego spotkania

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Brujitko!!! I życze kolejnych, owocnych lat blogowania i w zdrowiu:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń