"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 8 marca 2014

spóźniona...


Miałam pojawiać się częściej...
a jest mnie coraz mniej...
ahh....
nie mam wytłumaczenia
a to które mam...
wstyd się przyznać ;-)))
ale cóż... treść dzisiejszego posta też wywołuje rumieniec wstydu na mych licach więc...
wstydzę się 

Wstydzę się gdyż ten post powinien pojawić się 
daaaawno temu...
Maleńkim usprawiedliwieniem jest fakt, 
że gdy przyszła do mnie paczuszka od Madelieine
ja byłam na wygnaniu...
i jej zawartością mogłam się cieszyć dopiero po powrocie 
a to...
było długo PO
zakończeniu 
Wymianki z misiem w tle
którą zorganizowała Ania 


Prezent, który dostałam od Madeleine wywoł prawdziwy zachwyt
Misio dołączył do rodziny misiowatych...
a piękna broszka  podoba się wszystkim ;-)))


czyż nie jest słodki??


Nie lubię broszek ale tę noszę do wszystkiego
do czego tylko się da ;-)))
UWIELBIAM JĄ !!!


a znacie dwóch kocich przystojniaczków
Atoma i Antka ??
jeśli nie to...
wstydźcie się ;-)))
My z Venus znamy...
znamy i zaglądamy...
a czasami...
czasami dostajemy prezenty ;-)))


taaaakie prezenty, że po otwarciu
aż dech zapiera ;-)))
i teraz co wieczór gdy popijam gorącą herbatkę
myślę o tych przystojniaczkach

Zdradzę Wam w sekrecie, że
Atom i Antek znowu rozdają ;-)))


oczywiście jak zwykle
NIE polecam
bo sama mam chrapkę - na kocie foremki ;-)))


A taki obrazek ujrzałam już po powrocie ;-)))
Cuuudowny obrazek ;-)))
bo taki obrazek oznaczał, że tuż za im za dni kilka zapuka do mych drzwi
listonosz...
Zapukał ;-)))
Przyniósł pudełko...
a z pudełka wysypały się
prawdziwe skarby ;-)))


Oczywiście zanim ja mogłam obejrzeć zawartość pudełka 
najpierw dokładnie została ona sprawdzona 
przez..
wiadomo - Futro wszędzie musi nosa wcisnąć ;-)))


były kolczyki


kosmetyki 


przydasiowe bogactwo


piękna karteczka...

i wtedy...
moim oczom ukazał się MAKABRYCZNY WIDOK
no mówię Wam...
makabryczny 

 
 Biedna, malutka Lisa
została wciśnięta do kartonu 
i caaaałą drogę przebyła z nóżkami do głowy dociśniętymi...
czy nie oburza Was takie....
takie bestialstwo??!!
Jeśli oburza...
to winowajczynię znajdziecie TU
Nagadajcie jej...
nagadajcie - pod każdym kolejnym postem ;-)))
Ja oczywiście mam dobre serduszko 
i pozwoliłam biedaczce nóżki rozprostować ;-)))


a Venus umilała jej czas ;-)))


a tak wyglądała całość różowego pudełka, 
które przywędrowało do mnie 
u Petry ;-)))

Dzięki Wam dziewczyny powrót do domu 
był niezwykle radosny i mocno wyczekiwany ;-)))
DZIĘKUJĘ

Wszystkim życzę słonecznej, radosnej, pięknej soboty

11 komentarzy:

  1. Wow tyle prezentów, co za świąteczny wpis :-)
    Gratulacje za wygrane ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, ale skarbów macie. Piękne prezenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam zaraz makabryczny widok, lala po prostu jogę ćwiczyła i już była bliska osiągnięcia nirwany, gdy ją wyrwałaś z tego stanu :)
    Świetne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!
    Miłego, kobiecego weekendu Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Venus jaka ciekawska :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. No i już wiadomo, gdzie zniknęłaś - schowałaś się w kącie z tymi wszystkimi super prezentami i nacieszałaś się nimi do syta. Ale ponieważ i ja mam dobre serce, to Ci wybaczam. ;))) Uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  7. super wymianki i nagrody :) ja również ciesze się torbą i przypinkami od Atoma i Antka i również choć nie nosze przypinek to tą jedną przypięłam :D noi wiadomo Futro lubie rózne rzeczy zupełnie jak Futro umnie :p komisyjne sprawdzenie być musi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcie Venus i Lisy:) Wszystkiego dobrego z okazji Dnia Kobiet;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty :). Dobrego popołudnia

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne prezenty
    cudne foty
    serdeczności dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że Lisa dotarła, choć z opóźnieniem. Widzę, że teraz zadbasz o nią, jak się należy i już nigdy nie będzie torturowana w podobny sposób :)
    Pozdrawiam ciepluteńko!

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń