"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 19 marca 2014

lemonadowe siostry



Dwie karteczki....
Bardo podobne ale całkiem inne...
Jedną już Wam pokazywałam...
Druga powstała  bo pierwsza się spodobała


Dwie siostry... 
Bardzo podobne a jednak całkiem odmienne 
Obie czekały na "Specjalną okazję"

Aż nadeszła...


Zabawne gdyż zrobienie tej karteczki spowodowały 
złe wieści jakie dostałam
ale zrobienie jej
"odblokowało" moją karteczkową niemoc ;-)))
Powstała wczoraj a zaraz po niej 
do dziś narodziło się 
10 nowych kartek ;-)))
Wielkanocnych...


Jutro będę Was zadręczać karteczkami Wielkanocnymi 
dziś 
Lemonadowa Panienka ;-)))

- Romantic melody 3 i 7
- at the seaside 5

to lemnadowe papierki, których użyłam
długo czekały...
bardzo długo bo to jedne z pierwszych papierków jakie zakupiłam
ale...
szkoda było mi je ciąć ;-)))


i jej siostra


a skoro wszystko jest w niej lemonadowe to
nieśmiało zgłaszam ją na 


i jeszcze do
(perełki, pomarańcz, wstążka, warstwy)





A czy Wy wiecie, że do wiosny zostało już tylko...
2 dni?? ;-)))

Wiosennych nastrojów życzę
Wszystkim i Każdemu 
a sama wracam zatracać się w karteczkowym szaleństwie ;-)))


19 komentarzy:

  1. Karteczki śliczne, piosenka też - dzięki za "wygrzebanie' z otchłani internetu:) Widziałam dziś 3 bociany - lecące:))) Jak Bieszczady?

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę,że u Ciebie zima odeszłą już i pojawiłą się Pani Wiosna:)A ja ci znowu pogrożę paluszkiem:))Wogóle do mnie nie wpadasz:)Jest mi bardzo,bardzo przykro:))))A ja piszę o kocie a Ciebie u mnie nie ma:)))))MAsz u mnie karniaka:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladna i jedna siora i druga siora, obie robia wrażenie, i obie mają jakas tajemnice.Powodzenia we wyzwaniach:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. i cudna oprawa wiosenna bloga :)

      Usuń
  5. Przepiękne. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Digi Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie Ci to wychodzi :) a wiosna nie pojutrze a teraz zaraz za chwilę ;) astronomiczna wiosna przychodzi już za kilka godzin 20 marca :) uśmiechu dla Ciebie i samych dobrych wiadomości!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne!!! Już sobie wyobrażam te wielkanocne, skoro te ci odblokowały niemoc:-)
    Pozdrowionka:-)
    Kasiu, a o co ci chodziło z tymi motywami kuchennymi? Czajniczki itp?

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ Ty jesteś zdolniacha :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna grafika, karteczki śliczne :)) Idzie wiosna !!! Super !!! ( lubię od dawna )

    OdpowiedzUsuń
  10. Następne fajne projekty :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na digi-scrap.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne lemonadowe siostrzyczki :) Skąd ja to znam.. mi też czasem żal ciąć papierków. Ale w szufladzie ich też szkoda trzymać, bo inaczej nie zobaczyłyby nigdy światła dziennego.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu kwiatowym na Digi-Scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne projekty! Bardzo piękne jest to połączenie kolorów - brązów, czerwieni, pomarańczy i żółci.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop!
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo stylowe karteczki...
    Świetnie Ci wyszły...

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej :) trzymam cały czas dla Ciebie zarezerwowane bazy albumowe i stempel. Daj znać czy jesteś cały czas zainteresowana, bo nie chciałabym ich dłużej blokować.
    Piękne kartki! Wiosennie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie postarzona praca. Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kwieciście i kobieco ... pięknie !
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap.pl i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń