"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 16 marca 2014

Ptasiek

" Część ludzi żyje w przeświadczeniu, że to nasze nieszczęścia, troski - wszystkie te kamienie, które nosimy w kieszeniach - czynią nas kimś WYJĄTKOWYM.
Nie. To, co czyni nas niepowtarzalnymi - to nasze pasje, marzenia, twórczość. Podróże, gotowanie, pisanie wierszy, rysunki - dodaj do listy, co chcesz.
To wszystko, co robisz z błyskiem w oku - świadczy o Twojej niezwykłości. Twórz. Nie bój się marzyć. Podróżuj. Gotuj. Wyszywaj. Baw się.
Każda radość wyjmuje z Twojej kieszeni kolejny kamień.
Lśnij."
 Znalezione na FB 
(na stronie, którą bardzo lubię, 
regularnie odwiedzam) - 

 
"Każdy ma jakąś swoją prywatną szajbę. 
Jak się z nią włazi w paradę zbyt wielu ludziom, mówią na niego wariat."
  Ptasiek


No i stało się
a raczej... skręciło 
choć niestety nie samo a w moich palcach ;-)))
bieeeednych paluszkach ;-)))
 i przyznaję był już taki moment
kiedy chciałam to rzucić w chol... diabły ;-)))
No ale skoro się pochwaliłam, że kręcę
to nie było innej rady jak dokończyć ;-)))

 "Ptaki tak samo jak ludzie, od tak dawna żyją w klatkach, że pozapominały masę rzeczy, które powinny im przychodzić naturalnie."
Ptasiek

Wykręciłam ptaszka ;-)))
no ale przecież mam w domu Kotową...
więc ptaszek nie mógł sobie tak wolno, bezbronny po domu fruwać 
Trzeba więc było ptaszkowi klatkę wykręcić
...
wykręciłam ;-)))

ojjj... długo kręciłam
i na gorąco mam kilka wniosków - rad dla tych, którzy chcieliby o kręcenie się pokusić
1. Wycinanie pasków nożykiem z Kotową na kolanach 
może skończyć się:
- zamordowaniem Kotowej
(kuszące)
- pocięciem sobie palców w obronie życia Paskudy
(najbardziej prawdopodobne)
2. klejenie z Kotową na kolanach może skutkować
- otruciem Kotowej 
(baardzo kuszące)
- pogryzieniem pasków i podrapaniem dłoni 
(w ramach zabawy rzecz jasna) 
- wyrzuceniem połowy kleju
(bo zdąży zaschnąć w czasie kiedy Kotowa będzie narażać swoje i Wasze życie)
RADA:
Jeśli pod Waszymi drzwiami znajdziecie malutkiego,
bezdomnego, bezbronnego kotka,
który będzie spoglądał na Was z błaganiem w oczach...
Zamknijcie oczy, zatarasujcie drzwi, wezwijcie antyterrorystów 
niech zabiorą Potwora
lub
pogódźcie się z konsekwencjami i tym, że Wasze życie już nigdy nie będzie
miłe, spokojne... bezbolesne ;-)))


aleee...
Przecież nie o Kotowej miało być tylko o Ptaśku i kręceniu ;-)))
więc wracając do historii 
wykręciłam ptaszka a ptaszkowi klatkę
Nie liczyłam ile pasków nacięłam 
ani ile kółeczek skręciłam
ale zajęło mi to cały weekend ;-)))


Nie wymyśliłam sobie sama tej klatki - niestety
skorzystałam z bardzo ciekawego, bardzo przejrzystego i czytelnego 
kursu na blogu
oczywiście odrobinkę zmodyfikowałam kursik
dla własnych potrzeb i możliwości 

Pomysł na Ptaśka zrodził się gdy znalazłam wyzwanie 
w Turkusowym Hamaku
Niestety - nie zdążyła...
ale i tak jestem bardzo zadowolona, że podjęłam się tego zadania
i... przyznaję, dumna z efektu końcowego ;-)))


po klatce pnie się bluszcz 
i pierwsze wiosenne różyczki


Niestety zakończyłam klejenie już po zachodzie słońca 
więc zdjęcia musiałam robić w sztucznym świetle żarowym 
a to zabrało odebrało bardzo wiele uroku 
 To moja pierwsza quillingowa praca...
będę musiała chwilę odetchnąć od paseczków ale...
będę jeszcze kręcić ojj będę ;-)))

a Ptaśka zgłaszam na:
 
(warstwy, kwiaty, ptaszki)









- Craft - Bar - wiosenno - wielkanocna wykreślanka
(paski, warstwy, niebieski, zieleń)



 "Pewna legenda opowiada o ptaku, który śpiewa jedynie raz w życiu, piękniej niż jakiekolwiek stworzenie na Ziemi. Z chwilą gdy opuści rodzinne gniazdo, zaczyna szukać ciernistego drzewa i nie spocznie, dopóki go nie znajdzie.
A wtedy, wyśpiewując pośród okrutnych gałęzi, nadziewa się na najdłuższy, najostrzejszy cierń. Konając wznosi się ponad swój ból, żeby prześcignąć w radosnym trelu słowika i skowronka. Jedną, najświetniejszą pieśnią, za cenę życia. Cały świat zamiera, aby go wysłuchać, uśmiecha się nawet Bóg w Niebie. Bo to, co najlepsze, trzeba okupić ogromnym cierpieniem... Przynajmniej tak głosi legenda."

"Ptaki ciernistych krzewów "


Ps... 
Jednak kocham tego mojego Sierścia...
Paskudna, złośliwa, wredna i krzykliwa 
ale 
MOJA KOCHANA...
Pchełeczka ;-)))

Radosnego tygodnia
dużo słońca i radości 

28 komentarzy:

  1. Powodzenia w wyzwaniach. Piękna opowieść o ptaku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tym zdjęciu wyglądacie pięęęęęęęęęeknie OBIE :-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale czekaj, to klateczka jest z elementami niebieskimi, czy zielonymi, czy zrobiłaś dwie?
    Obie piękne w każdym razie, a Ptaśka uwielbiam...

    Całusy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Brujitka, jakie ładne foto w banerku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spotkałam kiedyś panią, która w zaprzyjaźnionym biurze takie kolorowe kartki przez niszczarkę przepuszczała, nie musiała się męczyć z wycinaniem :) ale Ciebie podziwiam! niesamowite masz pomysły i chociaż takie pracochłonne to doprowadzasz dzieło do końca :) powodzenia w konkursach życzę, zasługujesz na nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  6. No i super klatka!!! Szkoda ze ptasior uwieziony ale żle mu nie będzie. Szkoda że bluszcza trochę nie wygniotłaś byłby bardziej naturalny, ale i tak jest cudo :). Widzę, że walczysz jak lwica :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z kądś znam instrukcję tworzenia dzieł wszelakich w towarzystwie kotowatych... a może mi się wydaje ;p

    klatka z ptaszkiem świetnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wielkim wrażeniem posta, Twojego dzieła i waszej z Kotową urody!

    OdpowiedzUsuń
  9. Imponujaca klatka :) podziwiam cierpliwosc :) mi by jej szybko zabraklo

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita klatka, podziwiqam Twój zapał twórczy :-)
    Głaski dla Kotowej, dla Ciebie buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Twą wytrwałość, bo ja rzuciłabym to kręcenie już po kwadransie. ;) A co do Kotowej, to jeśli znów Cię zdenerwuje swoją wszędobylską osobowością, to przypomnij sobie chwilę, gdy nagle znikła i nie było jej kilka godzin... Cóż, z sierściuchami taj już jest. Ha ha :) Uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana ja jestem pod ogromnym wrażeniem,klaka jest piękna;) Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę ,że zrobiłaś klatkę;))Rzadko spotykam się z pracami według moich skromnych kursików,bo chociaż ludzie lubią oglądać quilling,to robić już nie bardzo;)Widać to nawet po komentarzach pod Twoją klatką;))
    Pozdrawiam Cię cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, Ilonko! :) Nie każdy jest tak wytrwały :) heheheh

      Usuń
  13. Oj, niezły test cierpliwości! Ale wyszło przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała, super!! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Klatka bardzo ładna :) a opowieść o tym jak powstawał to już w ogóle powaliła mnie na kolana! Koty są najlepsze!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękna i bardzo efektowna praca! Podziwiam :)
    Życie bez kotów byłoby nudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O Losie!! Ależ się napracowałaś! Podziwiam!!
    Wyszło ci przepięknie! Nawet z kotkiem na kolanach :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj napracowalas sie kobieto . Ale efekt cudny . Fakycznie niszczarka by sie przydala, odeszloby roboty z cieciem paseczkow. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać, że napracowałaś się ogromnie, ale efekt był naprawdę tego wart :-))) Przepiękna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna praca :) Nigdy nie pomyślałabym, że to Twoje pierwsze podejście. Ja w domu mam psy i jeśli chcę coś robić z którymś z nich na kolanach to moja praca wygląda tak samo jak u Ciebie. Dzisiaj dotarł pan paczkonosz z przesyłką. Bardzo za nią dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ptasie i klatka niesamowita. Podziwiam ogrom pracy, jaki w o włożyłaś.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na Digi-Scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Niezwykły trówymiarowy projekt.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie Ci wyszło ,ale szkoda mi ptaszków w klatce !

    OdpowiedzUsuń
  24. Niezwykle efektowna praca! Pięknie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na digi-scrap.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow !!!! mega dużo pracy i efekt oszałamiający :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu SZMEKa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. niesamowicie misterne kręciołki

    dziękuję za zabawę w DM

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń