"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 29 marca 2014

o rok... mądrzejsza ;-)))

i piękniejsza ;-)))


To był miły dzień...
Zaczął się mgliście i... z hukiem 
Huk o 7 rano który czynią codziennie panowie naprawiający  dach
nie jest przyjemny
Mgły też przecież nie lubimy...
ale pomimo to...
to był miły dzień


Były kwiatki i prezenty
były śmiech i rozmowy
byli... ludzie ;-)))
Zaczęło się od pana paczkowego
Przyszedł i z uśmiechem wręczył mi paczuszkę...
a zaraz po nim... 
drugi ;-)))
Lubimy panów paczkowych 
baaaardzo lubimy ;-)))


Oczywiście zanim udało mi się dostać do moich paczuszek 
musiałam negocjować warunki wymiany ;-)))
Saszetka i obietnica oddania kartonu - tyle mnie to kosztowało ;-)))


obsypały mnie słodkościami czekoladowymi i papierowymi 
i jeszcze świecowymi ;-)))

nie udało mi się tego uchwycić ale świeczka ma cudny czerwony kolor
jak prawdziwe maki
Nie wiem dlaczego ale...
Kotowa też dostała prezent

te oczka wpatrywały się we mnie dziś po przebudzeniu...
choć jestem pewna, że gdy szłam spać było nas w łóżku...
tylko... dwie ;-)))
Kilka dni wcześniej przyszły do mnie dwie inne paczuszki
Edytka - szalona kochana dusza 
przygotowała wieeelką pakę pełną przydasi 
oraz książkę 
ciekawe skąd pomysł, że taka tematyka
mogłaby mnie zainteresować ;-)))
a Abi...
Abi podarowała mi... 


Wiersz napisany tylko i wyłącznie
specjalnie dla mnie
do zdjęcia z sesji z Kasią Wieczorek


Muzyka
Nocą stąpam całymi stopami
boso i głośno tylko w ciszy przed menuetem
wspinam się na palce

Nocą piersi mam nagie
i tylko medalion kołysze się rytmicznie
pomiędzy kolejnymi dźwiękami

Kiedyś opowiem ci kim jestem

Bransolety pobrzękują na kostkach
warkocze rozplotły się
delikatnym pocałunkiem muskam ciemność
ona opada i unosi się migotliwie
twoje palce uderzają w klawisze
ostatnie rondo wariacja staccato

i znów ciszą związujesz mi ręce

DZIĘKUJĘ 
Wam dziewczyny za pamięć
niespodzianki
i za to, że ofiarowałyście mi skrawek Waszej duszy


Blogowy świat dzięki pomocy Poczty Polskiej
zawitał w moim domu
ale pojawiło się w nim też wczoraj wiele osób
dużych i małych


Tona brudnych naczyń piętrzących się w zlewie
zalany obrus
herbatniki wkomponowane w dywan
- podsumowanie strat ;-)))

Wzruszenie, radość, ciepełko rozlewające się w serduchu
przy każdej wchodzącej do domu osobie,
Przyjaźń
Poczucie, że jest się kimś ważnym
Obecność, ofiarowany czas
- bezcenne dary, który nie da się zmierzyć żadną ludzką miarą

Tym którzy byli
i tym, którzy być nie mogli
ale pamiętali... listowie i SMSwo

DZIĘKUJĘ 
"Uczynić kogoś szczęśliwym to jakby jego życie 
pomnożyć i pogłębić"
 
Dziękuję za to, że od lat jesteście,
znosicie moje kaprysy i dziwactwa
że napełniacie moje życie radością
kształtujecie je
Dziękuję za Waszą przyjaźń,
wsparcie i pomoc...


Kolejne urodziny...
18ste ma się rozumieć ;-)))
Kolejne urodziny, kolejny rok
Czas który minął
smutki i radości
sukcesy i porażki
wiosna, lato, jesień i zima - które mięły...


Zaczynam kolejny rok,
nowy rozdział...
kolejne 365 dni, w których mam szansę
być szczęśliwą ;-)))
spełnić jakieś marzenia
zrealizować jakieś plany
poznać nowych ludzi
zobaczyć nowe miejsca
poczuć nowe, nieznane smaki i zapachy
ŻYĆ 


"Nie interesuje mnie, jak zarabiasz na życie. Chcę wiedzieć, za czym tęsknisz i o czym ośmielasz się marzyć wychodząc na spotkanie tęsknocie swego serca.

Nie interesuje mnie ile masz lat. Chcę wiedzieć, czy dla miłości, dla marzenia, dla przygody życia zaryzykujesz, że wezmą cię za głupca.

Nie interesuje mnie jakie planety są w kwadraturze do twojego księżyca. Chcę wiedzieć, czy dotknąłeś jądra własnego smutku, czy zdrady życia otworzyły cię, czy też skurczyłeś się i zamknąłeś bojąc się dalszego cierpienia. Chcę wiedzieć, czy potrafisz siedzieć z bólem, moim lub swoim, nie starając się pozbyć go, ukryć, lub zmniejszyć.

Chcę wiedzieć, czy potrafisz być z radością, moją lub swoją, czy potrafisz tańczyć z dzikością i pozwolić, by ekstaza wypełniła cię aż po czubki palców, bez upominania nas, że powinniśmy być ostrożni, patrzeć realistycznie na życie i pamiętać o naszych ludzkich ograniczeniach.

Nie interesuje mnie, czy historia, którą mi opowiadasz jest prawdziwa. Chcę wiedzieć, czy potrafisz rozczarować kogoś by pozostać wiernym sobie; czy potrafisz znieść oskarżenie o zdradę i nie zdradzić własnej duszy; czy potrafisz sprzeniewierzyć się, a przez to pozostać godny zaufania.

Chcę wiedzieć, czy codziennie potrafisz dostrzec piękno, nawet gdy nie jest ono ładne i czy potrafisz w jego obecności znaleźć źródło swojego życia.

Chcę wiedzieć, czy potrafisz żyć ze świadomością porażki, swojej i mojej, a mimo to nadal stać nad brzegiem jeziora i krzyczeć do srebra pełni księżyca: "Tak".

Nie interesuje mnie gdzie mieszkasz ani ile masz pieniędzy. Chcę wiedzieć, czy po nocy pełnej smutku i rozpaczy, zmęczony i obolały, potrafisz wstać i zrobić to, co trzeba, by nakarmić dzieci.

Nie interesuje mnie, kogo znasz i jak się tu znalazłeś, chcę wiedzieć, co jest dla ciebie źródłem siły wewnętrznej kiedy wszystko inne zawodzi.

Chcę wiedzieć, czy potrafisz być sam ze sobą i czy w chwilach samotności takie towarzystwo naprawdę sprawia ci przyjemność."


/Oriah Mountain Dreamer
wypowiedź starego Indianina, maj 1994/

Ja podkradłam to z TEJ STRONY.. gdzie często znajduję słowa, które niosą pokrzepienie, które uczą, czasami niosą nadzieję 


Z okazji moich... nastych urodzin  
zapraszam Wszystkich na ciacho i kawunię 


13 komentarzy:

  1. Przyjmij ode mnie Kasiu wspaniale i płynace z serca życzenia wiele radosci, spełnienia marzeń, pieknych chwil w życiu prywatnym ,osobistym i takze tym kreatywnym.Wszystkiego naj, naj,oby kazdy dzień byl tak wspanialy jak dzisiejszy.:))€

    OdpowiedzUsuń
  2. bilans zysków i strat masz chyba mocno na plusie, więc warto było urodziny w kraju świętować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najpiękniejszego i uśmiechu każdego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj chciałabym zaprosić Cię na mój blog związany z rękodziełem:
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Zapraszam do czytania i komentowania :) Wszystkich odwiedzających dodaję do mojej listy blogów aby bywać częściej tu i tam :)
    Zapraszam Cię na moje przydasiowe cendy.
    Pozdrawiam Serdecznie :))
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzenia złożone, słodkości zjedzone, więc dziś uściskam Cię wieczornie mówiąc: radością jest dawać, gdy ktoś jest tak prawdziwie. :) Bądź Kasiu, bądź jak Ty tylko potrafisz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego Bruijtko :)... Dużo ciepła, słońca, pięknych prac, aby wena Cię nie opuszczała, miłości i marzeń.... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nastepnych dobrych lat...
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasieńko, jeszcze raz spełniania marzeń w zdrowiu i zadowoleniu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Samych słonecznych dni ,Kasiu:)))****

    OdpowiedzUsuń
  10. Zanim skorzystam z zaproszenia złożę Ci serdeczne życzenia na kolejny rok, żyj radośnie !!!

    Zapraszam też do siebie po krótkiej przerwie, jako że mój ostatni post o Dublinie nie opublikował się poprawnie...

    Buziaki i wszystkiego dobrego :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. O proszę, nawet mój cudowny synuś jest. :-)
    Zapraszam kochana na mój najnowszy wpis:
    http://papieriwstazka.pl/blog/blog/2014/03/31/urodziny/

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń