"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 3 marca 2014

Mam nowego kotka ;-)))

Dziś rano dostałam prezent...
nie można go dotknąć,nie można powąchać
ale można się nim delektować
i...
można się nim dzielić
więc się nim z Wami podzielę ;-)))

kolorowy kot
na kolanach czarownicy
cały zaklęciem

mruczy magicznie
i ogonem wykreśla
sztuki tajemne

ma czarownica
kociego nauczyciela
gusła i czary

ona tworzy urok
kopiuje z oczu kota
magiczne wzory
 
Ten piękny prezent podarowała mi Abigail
a ja nie mogłam... po prostu nie mogłam 
ukryć go przed Wami 
ale...
ponieważ Kotowa ewidentnie zawładnęła MOIM blogiem
więc...
podjęłam dziś decyzję
ważną decyzję
Postanowiłam...
...
....
 Wymienić ją na nowszy model ;-)))
 
Nowy jest idealny!!
Nie drapie kanapy,
nie domaga się jedzenia, 
nie trzeba sprzątać kuwety
no i 6 nad ranem nie trzeba go miziać ;-)))


Oczywiście nie było łatwo...
Abdykacja Księżniczce przez myśl nie przeszła
nawet przez jedną sekundę 

W końcu nie po to nadzorowała 
"narodziny"
żeby teraz tak bez walki oddać swój własny drapak ;-)))


Ehh...
wiedziałam, że łatwo nie będzie...
Venus wcale nie zamierzała rezygnować ze swego personelu...
A gdy spoglada mi tak głęboko w oczy i zaczyna mruczeć
stosując przy tym akupunkturę na moim brzuchu
no nie umiem jej odmówić
po prostu nie umiem...
Dlatego


Nowy wylądował na półce
a Venus...


a Venus tam gdzie zawsze ;-)))

Abigail...
DZIĘKUJĘ!!!
za  wyczekiwanie
za wzruszenie
za Twoje serce w słowa zamknięte
za czas...
DZIĘKUJĘ


 Nowego wyślę na łowy...
niech mi jakąś nagrodę przyniesie ;-)))


Dziś jeszcze pokażę Wam jedną karteczkę...
męską karteczkę...
urodzinową - dla fana
FC Barcelona ;-)))


prosta bez upiększeń...
Clean & Simple 
czyli idealna na:
- Stampin Royalty
- Skarbnica Pomysłów


Mam Wam tyle do pokazania...
Nowy to taka moja przymiarka do decupage
więc chyba będę się pojawiać częściej ;-)))
Tymczasem życzę snów kolorowych 
i radosnego, słonecznego dnia jutro 

22 komentarze:

  1. o matko, a czym Ty takiego eleganta wycinasz?? chociaż piękny, ale Venus i tak do pięt nie dorasta! :) śpijcie dobrze dziewczyny, kolorowych snów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, to ja się głowię jak tu o farbach Tobie na pisać, a Ty już farby posiadasz:)))) Nowy kotek bardzo ładnie się prezentuje:) Powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten z papieru nie do.... przytulenia /smiech/!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  4. Uff, już się przestraszyłam, że trzeba będzie domu mu szukać i jeszcze, nie daj buk, nad morzem znajdzie! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznego kotka zrobiłaś :D... Bardzo mi się podoba :). Cieszę się, że będziesz częściej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie to wymyśliłaś ale ja widziałam, że gdzieś musi być haczyk i w życiu nie zmienisz swojej ukochanej Kotowej;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamarłam!!! Jasiek też, ale obczytaliśmy do końca i z ulgą odkryliśmy, że Venus jest bezpieczna i na swoim miejscu, na kolankach znaczy się :)))))
    Buziaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe czy Venus zazdrosna :D

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. He he ale sie uśmiałam,ciekawa jestem jak tam humorek zdetronizowanej królowej:)A jej następca-śliczny,życzę wygranej w wyzwaniach!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. A Venus jak zwykle na kolanach :-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny wiersz i kocio z lapkami
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny wiersz od Abi :D
    A już myślałam że Wenus będzie miała druha do zabawy ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrz,ze chociaz Venus jest bezpieczna...Janek już nie- przydzielono go ojcu...:(((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysłowa praca,dziekujemy za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  15. już zrobiony? ale Ty jesteś szybka:):)

    Venus można głaskać i przytulać bardziej mi Venus odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kocurek ;)
    Ale Venus na pewno milsza. Mięciutka i przytulna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Napiszę , ale już... jutro:) Te drewniane pudełeczka to nowe, czy z odzysku i jakie mają tła (czy ciemne?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. hej hej - nie mogę znaleźć Twojego meila wiec pisze tu w sprawie podaj dalej :) przyślij mi proszę adres (jeśli masz możliwość to polski) i preferencje kolorystyczne i lubiane motywy (czyżby kot ? :P )

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękujemy za udział w wyzwaniu SPS :) Żywy kociak i tak najładniejszy :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za wzięcie udziały w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów!
    Bardzo kreatywna praca :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń