"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 14 marca 2014

kręcę...


Nie wiem jak to się stało ale...
ale od wczoraj znów minęło kilka dni ;-)))
Przyznaję były to miłe dni -
słoneczne dni 
wiosenne dni ;-)))

Jednym z takich właśnie dni była niedziela...
Poranek mocno przyśpieszony - tak jakby trochę mi się zaspało
ale już po porannym szaleństwie rozpoczął się baaardzo miły dzień...
Najpierw autobus zawiózł mnie do Wrocławia 
a tam...
Na dworcu czekała na mnie moja ulubiona Wrocławianka 

a ponieważ z Anką na nudę nie ma szans
więc spacerkiem przez park wybrałyśmy się na giełdę minerałów ;-)))


a tam same cuda i cudeńka ;-)))


Mnie udało się prawie nie wydać pieniędzy
Anka tyle szczęścia nie miała ;-)))

Gdy nakarmiłyśmy oczy i portfele - cudze ;-)))
nadszedł czas na pokarm dla ciała ;-)))


Powiem Wam, że z Anką ciężko jest się rozstać...
Czy spędzamy ze sobą godzinę czy dzień
czasu i tak za mało ;-)))
Ale tym razem po spotkaniu z Anką czekało mnie kolejne spotkanie 

ahhh co to było za spotkanie!!
Zakręcone ;-)))
zdradzała tajniki quillingu
Od dawna byłam zafascynowana tą techniką
ale...
nigdy nie miałam odwagi spróbować...
Wydawało mi się to mega trudne 
a do tego strasznie kosztowne ;-)))
Kasia pokazała, że aby tworzyć
 wcale nie trzeba mieć nie wiadomo jak drogiego sprzętu


 
za to potrzeba czasu i cierpliwości ;-)))


To były cudownie zakręcone 3godziny 
Oprócz zawijania pasków był też czas na rozmowy, 
wymianę doświadczeń oraz przydasi 
ale przede wszystkim czas na poznanie nowych osób 
Tego dnia miało miejsce jeszcze jedno spotkanie
którego pamiątką będzie ten malutki obrazek ;-)))

Oczywiście po powrocie do domu czekała mnie awantura!!
Kotowa najpierw mi nawstawiała po czym obrażona uniosła ogon w górę i..
nawet gadać ze mną nie chciała 
Ostatecznie na dowód swej łaskawości 
pozwoliła sobie nałożyć mięsko w sosiku 
i utulić  na dobranoc pod kołderką ;-)))

No i teraz siedzę...
i kręcę ;-)))


aleeee....
ponieważ lubię stawiać sobie wyzwania
najlepiej takie kosmiczne ;-)))
to kręcę.... ale przestrzennie ;-))))

zapowiedź efektów  kręcenia ;-)))
Wiem, że zrobiło się ciut przydługo ale...
cały tydzień mnie nie było
więc...
nadrabiam straty ;-)))

Ostatnią rzecz jaką Wam dziś pokażę zgłaszam na wyzwanie
w Scrapgangu
"Nie taki diabeł straszny jak go malują" 

Coś...
co nie jest kartką
nie jest nawet zrobione z papieru
Coś...
co nie ma celu i przeznaczenia...
Po raz pierwszy użyłam gesso,
po raz pierwszy użyłam mgiełek,
po raz pierwszy kleiłam do siebie elementy nie wiedząc
w jakim celu ;-)))

Assamblaż




Natchniona słowami Daget-Art
postanowiłam zgłosić mój debiut na dwa afrykańskie wyzwania

- Pomorskie Craftuje - Sztuka Afryki

 - Szuflada - Afrykański Zachód Słońca


Za 5 minut będzie nowy dzień...
Niech będzie w nim dużo słońca i dużo ciepła
dużo uśmiechu i radości
Niech to będzie początek cudownego, pełnego
niespodzianek weekendu


25 komentarzy:

  1. Robotki ręczne ??
    Zawsze podziwiam jak ktoś to umie robić,
    bo to chyba nie dla mnie :-))))
    Głaski dla Panny Kotowej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu... na pewno jest coś co robisz o czym ja nie mam pojęcia...
      Co więcej... robisz to najlepiej na świecie ;-)))
      Pozdrawiam i uściski zasyłam za głaski dziękujemy :*

      Usuń
  2. A ja po raz kolejny zazdroszczę spotkania z Anką i Ance z Tobą... Dlaczego mieszkacie tak daleko ode mnie? Ech... nie ma sprawiedliwości na tym świecie.
    Powiem Ci, że cudeńka kręcisz, aż ja bym coś pokręciła z chęcią, jak na to patrzę!;)
    Assamblaż to dla mnie nowe słowo, ale człowiek uczy się przez całe życie, w końcu 2 lata temu nie miałam pojęcia co to jest scrapbooking ;))
    Również życzę cudownego dzionka! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się Kasiu... ja zanim nie usłyszałam też nic a nic nie wiedziałam - szukałam po necie żeby sprawdzić co to ja właściwie robię ;-)))
      hmm... na 98% 25 marca będę w Warszawce....
      Może... może uda nam się na godzinkę lub dwie ;-)))

      Usuń
  3. Świetne prace i Ty na złocie super. Kręć Jaja i chwal się nimi. A kotową pogłaskaj. Niech Się nie złości, bo złość piękności szkodzi. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa pudło!!
      to nie jaja się kręcą ;-)))
      kotowa głaskana od czubka ucha aż po ogon ale ona wychodzi z założenia, że i tak jest najpiękniejsza na świecie ;-)))

      Usuń
  4. bardzo podoba mi się sformułowanie "Nie wiem jak to się stało ale...
    ale od wczoraj znów minęło kilka dni " :D jak ja to znam ;p

    bardzo fajny i ciekawy ten twó z głową lalki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że osobiście mam mieszane uczucia względem niego ;-)))
      a te dni jakoś tak się... plączą i znikają - nie wiedzieć czemu ;-)))
      Cieplutkie pozdrowienia zasyłam - wiosenne ;-)))

      Usuń
  5. Piękne prace! Ciekawa jestem końcowego efektu kręcenia :)

    Assamblaż świetny :) Super radzisz sobie z mediami.
    Pozdrowienia od Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      dziękować, dziękować
      to był mój debiut i nie wiem kiedy i czy odważę się ponownie ;-)))

      Usuń
  6. No jak na debiut super, choć to mnie się bardziej do szałasu jakiegoś afroamerykańskiego czarodzieja nadaje. Chyba bym się bała gdyby toto cały dzień na mnie patrzyłao :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo dzięki za podpowiedź...
      ja też nie chcę żeby się we mnie... wgapiała ;-)))

      Usuń
  7. Super zmediowałaś tą pracę, super efekt. :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapgangu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mialabym cierpliwosci do kwiatkow z papieru...
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo każda z nas ma swoją Miłość, swoją pasję i do niej ZAWSZE ma cierpliwość ;-)))

      Usuń
  9. Bardzo dziękuję za zgłoszenie tak oryginalnej pracy do wyzwania Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to miło czytać o twoich miłych wojażach po Wrocławiu. Miło, że i ja mogła przez chwilę w nich uczestniczyć i mogąc teraz podziwiać Twoje dzieła/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-))) Ty byłaś tym radosnym promieniem warsztatów - dziękuję :*

      Usuń
  11. :)) Miło mi czytać ten post. Ciekawe czemu, hi hi? :))) Buziaki, Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-))))
      no właśnie - ciekawe czemu ;-)))
      Uścisków moc

      Usuń
  12. Oooo, Królowa-Wiosna:))) Jak pięknie, radośnie i kolorowo u Ciebie się zrobiło:)) Powodzenia przy kręceniu i w wyzwaniach. Czekam na @:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Assamblaż chyba lepiej na ciemnym tle wygląda? ale dziwny to twór - oryginalny, piękny ale nie ma dobrej aury, nie wiem o co chodzi?
    i już wiem teraz co kręcisz :) a wiesz, panie w Zuzi przedszkolu też to potrafią, takie serce z "ukręconych" różyczek na dzień babci dostałam
    buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń