"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 8 marca 2014

Jak kobieta kobiecie ;-)))

 "Bóg stworzył kobietę żeby na świecie było więcej PIĘKNA i SUBTELNOŚCI"
 

Lubię być kobietą...
zazwyczaj ;-)))
Lubię mieć kaprysy i zachcianki
kupować kolejne szpilki i sukienki
i nie mieć w co się ubrać ;-)))
Lubię malować paznokcie i zmieniać kolor włosów
Lubię gdy otwierają mi drzwi
prawią komplementy
gdy dostaję kwiatki...


Lubię być kobietą 
i znać swoją wartość...

Potrafię wkręcić żarówkę, wbić gwoździa
wymalować pokój, przestawić meble...
ale feministką być...
NIE CHCĘ...

Chcę być rozpieszczana i doceniana
Bo bycie kobietą to WYZWANIE...
Pracujemy dużo ciężej 
odpowiadamy za dużo więcej
śpimy dużo mniej

Dzień Kobiet to nasze święto
Należy nam się
Celebrujmy je
Cieszmy się nim
i nie damy sobie wmówić, że to przeżytek

 

Słodkie żywioły we mnie śpią
Mogę lawiną runąć złą
Żarem pustyni spalam cię
Fatamorganą staję się

Czasem jak odpływ zwalam z nóg
Czasem jak przypływ sięgam ust
A gdy pogodną chwilę masz
Spadam jak mgła

Jestem kobietą
Wodą ogniem burzą perłą na dnie
Wolna jak rzeka
Nigdy nigdy nie poddam się

Jestem kobietą
Jestem dobrem jestem złem
Jestem wodą jestem ogniem
Jawą i snem

Mogę lodowcem sięgać chmur
Mogę Niagarą spadać w dół
Mogę jak Etna zbudzić się
Więc nie złość mnie

  
Kochane Moje Cudowne Kobitki
Wy, które jesteście zawsze i Te, które zabłądziły przez przypadek...
KOBIETA
to król i rycerz
wasal i giermek...
rządzi i chroni, 
pomaga i służy
Kobieta to DAR
Ceńcie same siebie,
rozpieszczajcie siebie drobnymi przyjemnościami,
dbajcie o siebie
i kochajcie siebie...
bo
JESTEŚCIE WYJĄTKOWE!!!!

"Popękany dzban"

Pewien wieśniak codziennie dostarczał do wioski wodę ze źródła w dwóch pękatych amforach, przytroczonych do grzbietu osła, kroczącego u jego boku. Z jednej z amfor, starej i pełnej pęknięć, podczas wędrówki wyciekała woda.
     Druga, nowa i bez skazy, utrzymywała cała zawartość co do kropli. Stara, spękana amfora czuła się biedna i nieużyteczna, tym bardziej, że nowa nie przepuściła żadnej okazji, by podkreślać swoją doskonałość. "Ja nie tracę nawet kropeleczki wody!"
     Pewnego ranka stara amfora zwierzyła się właścicielowi:
     - Wiesz, jestem świadoma moich ograniczeń. Przeze mnie tracisz czas, trud i pieniądze. Kiedy dochodzimy do wioski, jestem w połowie pusta. Wybacz mi moją niedoskonałość i moje rany.
     Następnego dnia, podczas wędrówki, właściciel zwrócił się do spękanej amfory, mówiąc:
     - Popatrz na pobocze drogi.
     - Jest przepiękne, pełne kwiatów.
     - To dzięki tobie - odpowiedział właściciel.
     - To ty każdego dnia podlewasz pobocze drogi. Kupiłem paczuszkę nasion kwiatów i posiałem je wzdłuż drogi, a ty, nie wiedząc o tym, niechcący podlewasz je każdego dnia.


19 komentarzy:

  1. Jak zawsze piękny post, jak zawsze uczta dla ducha okraszona piękną przypowieścią no i foty, kobiece w 100 % , uwielbiam Cię ;))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są niesamowite:) I słowa też:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o wstawienie gdzieś tego zdjęcia z Królową Śniegu:)))

      Usuń
  3. To prawda bycie KOBIETA, to wyzwanie.... a kobieta powinna być nieodkrytą tajemnica...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako urodzona kobieta, przeciwniczka feminizmu i osoba, która lubi Cię taką, jaką jesteś :) życzę Ci Kasiu wielu dni pięknego celebrowania tego wszystkiego, o czym napisałaś. :) Uścisków moc!

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ piękne te zdjęcia! dla mnie najbardziej te w kapeluszu i te ostatnie! ale jak to mówią - ładnemu we wszystkim ładnie :) ściskam już poświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia! Pierwsze jest wręcz bajeczne! Wyglądasz na nim, niczym nimfa. A i drugie wyjęte żywcem z mitologii Słowian :) Ja też uwielbiam być kobietą, choć czasem męczy mnie moja kobieca uczuciowość...
    Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, piękny wpis , taki wiosenny i rtadosny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię to Twoje zdjęcie w czerni:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny post ! Być kobietą to nie tylko stroić się i pachnieć, ale i też mieć coś do powiedzenia, coś mądrego. Dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego dziewczyny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, zdjęcia super i widać każde twoje wcielenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najcudowniejszego! Prawdziwie kobieca kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 100% kobiecości w tym poście:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne słowa :) Dziękuję za małe przypomnienie. Ostatnio czuję się bardzo matką, bardzo żoną, tylko kobiety we mnie brak ... czas to zmienić i zrobić coś dla siebie :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna zgrabna kobieta jest na tych zdjęciach! Moja koleżanka. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękno ukryte na zdjęciach, czyli Ty:))

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń