"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 26 marca 2014

Dziś - już wystarczy samo w sobie

Na drzwiach zostawiam ogłoszenie
dla gości, którzy przyjdą do mnie:
"Opuściłem zacisze domu,
by zebrać z pola słodycz plonu.
Zastanowienie - jutro przybądź,
i przy kominku Smutku usiądź.
I Ty, Rozpaczy, z rachunkami,
Trosko - z nudnymi wierszykami.
Me długi w grobie wam, zapłacę,
a śmierć wysłucha wasze płacze.
Oczekiwanie, i Ty odejdź!
Dziś - już wystarczy samo w sobie.

                                                                                                                      Percy B. Shelley


Miniony weekend i ostatnie kilka dni dało mi wiele do myślenia
Przemyśleniami oraz relacją z tych dni podzielę się z Wami 
gdy...
do tego dojrzeję...
gdy poukładam się sama w sobie...


Minione dni dały mi.. spokój
Najcenniejszy dar...


Lepiej mi się tworzy...
Pomysły rodzą się w głowie jak szalone 
Wielkanoc w moim domu wyziera z każdego konta 
Poza karteczkami...
eksperymentuję też z czymś nowym ;-)))


aleee....
zanim nie upewnię się, że moje eksperymenty można światu pokazać...
będę Was zamęczać karteczkami ;-)))
a tych...
wciąż przybywa 

napisy od jolaag
 Jesteśmy tak zajęci, iż z trudem znajdujemy czas,
aby przyjrzeć się ludziom, których kochamy,
nawet tym, którzy mieszkają z nami pod jednym dachem.
Brakuje nam czasu, aby spojrzeć na siebie samego.
Nawet jeśli mamy wolną chwilę,
to i tak nie za bardzo wiemy, jak ją wykorzystać,
aby dojść do ładu z samym sobą.
Mamy setki sposobów na tracenie cennego czasu:
włączamy telewizor, "wisimy" na telefonie
albo wsiadamy do samochodu, aby dokądś pojechać.
Nie jesteśmy przyzwyczajeni do przebywania
w swoim towarzystwie i postępujemy tak,
jakbyśmy próbowali od siebie uciec.

                                                                                                               Thich Nhat Hanh


Życzę Wam...
Czasu - czasu dla siebie i dla bliskich
Czasu - na odpoczynek 
Czasu - na zamknięcie oczu i posłuchanie budzącej się wiosny
Czasu - aby poczuć promienie słońca na twarzy
Czasu - aby pozwolić kawie wystygnąć
Czasu - aby pospać 5 minut dłużej
Czasu - aby...znaleźć siebie

znalezione w sieci

9 komentarzy:

  1. Pamiętam:) Napiszę:) Miłego dnia:))) Karteczki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie , pięknie, wiosenno świątecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry Kasiu :) Właśnie wzięłam łyk kawy i dałam sobie czas, by odwiedzić Cię w sieciowych progach. A za moment usiądę, by list napisać. :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale, wielkanocne prace, podobają mi sie bardzo:)))mam nadzieję, ze bedziesz czesciej w swiecie blogowym bo jakos tak pusto.Dziękuje za odwiedziny u mnie.Pozdrawiam Cie serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne karteczki, czekam na kolejne :)

    Miłego dnia Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hihi znów kurczaczki mnie urzekły :) faktycznie natchnienie Cię dopadło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne twoje prace :)... Cieszę się, że spokój u Ciebie :)... Dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rany i znów takie piękne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę ci jeszcze więcej spokoju, odrobiny wyciszenia, wsłuchania się w siebie, odnalezienia drogi :)
    Kartki są przepiękne! Nie wiem, która podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń