"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 17 lutego 2014

Świętować czy zamordować ??

"Człowiek jest cywilizowany na tyle , na ile potrafi zrozumieć kota"

.

Dziś wyjątkowy dzień...
Dzień Kota...


Pewnie powinnyśmy świętować...
extra śniadanko
dodatkowe głaskanie


Pewnie by tak było gdyby nie to, że...
wczoraj postanowiłam zamordować Kotową 
a chęć ta jeszcze 
krąży mi w żyłach gdy spojrzę na jej
szaro-szare umaszczenie


Koci Mały Lump 
zafundowała mi wczoraj potrójny zawał 
i sprawiła, że postarzałam się co najmniej
o 10 lat 


że co?? że jak??
Ano Kotowa wczoraj o godz 5:30 
wysiadła wraz ze mną z auta po 10 godzinach jazdy 
i... 
wsiąkła...


Chodziłam, szukałam
wołałam, ciciałam...
Kotowa wsiąkła...
W tym czasie 
(nie przesadzam) 
zdobyłam co najmniej 100 siwych włosów  


Szantrapa przylazła po 10 godzinach 
głośno obwieszczając swój powrót
zostawiając za sobą lekki odór spalin

Tak wyglądała już po "kąpieli"
Do dziś jej futerko ma odcień szarawy...
Po tym jak się rozpłakałam 
postanowiłam ją zamordować 
ale wyglądała tak żałośnie, że...
pozwoliłam jej się po prostu przytulić ;-)))

Maślane, boskie, rozpływające się w ustach pierniczki od Ali D

Więc Kotowa żyje, 
myślę, że po tym co mi zrobiła to już jest 
dużo ;-)))
ale jeszcze... 
pozwalam jej mruczeć na moich kolanach,
dostała śniadanie,
i spędziła noc pod moją kołderką 
Święto Kota uważam za
"zcelebrowane" ;-)))

które do nas dotarły za pośrednictwem Anki Wrocławianki

Wszystkim sierściom i tym bez niej
Wszystkiego puszystego i pysznego 
a ich Personelowi..
duuuużo cierpliwości ;-)))

"Pies przyjdzie na zawołanie, kot odbierze wiadomość i skontaktuje się z tobą w wolnej chwili."

38 komentarzy:

  1. Noooo nie zła przygoda.
    Kto by pomyślał ze nasza księżniczka w smarach będzie sie tarzać.
    Venus na gigancie !!!
    Dobrze ze do domku wróciła :-)))
    Ja bym chyba umarła na zawał ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Księżniczka...
      na ziarnku grochu...
      toż i ja o mało nie zeszłam z tego padołu... przez Paskudę

      Usuń
  2. Najwazniejsze, ze wrócila....ufff...nie morduj...nie warto...popatrz w je piekne oczyska i...przebacz:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż... chyba pozwolę żyć Szantrapie ;-)))

      Usuń
  3. No co... kocie święto, to Kotowa poszła do fryzjera futro przefarbować.
    A tak na serio, to współczuje Ci. Ja bym zeszła na zawał chyba 10 razy.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo Witam ;-))) Witam ;-)))
      o mało nie zeszłam - słowo...
      to był prawdziwy koszmar

      Usuń
    2. Zaglądam do Was bardzo często :)

      Usuń
  4. O rany! To miałaś STRES... Współczuję... Dobrze, że się odnalazła... biedula...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale brudna! Dobrze, że ją poznałaś. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko po... miauczeniu ;-)))
      Dziękuję - wiesz za co :*

      Usuń
  6. O matko !
    Ale święto Ci urządziła...
    Całe szczęście ,że wróciła...
    A jaka ślicznie umazana :-))))
    Duuużo głasków przy święcie i nie tylko !

    OdpowiedzUsuń
  7. To jednak nasz pies to w 99 % kocia natura bo nigdy nie przychodzi na zawołanie ;) i czeka na rozpatrzenie naszego wniosku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż... w końcu należy do... "naszej rodziny" ;-)))

      Usuń
  8. 10 godzin??? Ja myślałam, że ona tak na chwilę wsiąkła!! Ja po takiej akcji byłabym już chyba całkiem siwa... ;)
    Ale brudas wrócił ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo... właśnie dlatego dziś kupiłam sobie farbę do włosów ;-)))
      na chwilę co czasami nawet udaje jej się "nawiać z domu" i wtedy nie panikuję ale wczoraj... ehhh oby nigdy więcej takich emocji ;-)))
      Dobrze, że wróciłaś :*

      Usuń
  9. Dzień Kota w wydaniu Venus uczczony wspaniale, w końcu to jej święto i mogła robić to, na co miała ochotę. A przy okazji przetestowała swój personel i co?
    Okazało się, że może pozwolić sobie na wszystko ! To się nazywa owinąć sobie Łysą wokół
    własnego ogonka..:)))

    A ciacha chyba już są lekko przeterminowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciacha już dawnoooo zjedzone...
      Tylko zanim zniknęły w mej paszczy nie zdążyłam im więcej zdjęć zrobić...
      Wspomnienie ich boskiego smaku jednak wciąz mi towarzyszy ;-)))
      Dziękuję Alu!!!

      Usuń
  10. Venus marnotrawna... ;)) tylko dać dwie miski mleka więcej i jedzenia i gości wołać na ucztę, bo się odnalazła ;)) a Ty mordować chcesz... ;))
    tulać kotę mocno ode mnie proszę ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaasne i co jeszcze??
      Niech się cieszy, że żyć pozwoliłam i ramion do wtulania się wciąż użyczam ;-)))

      Usuń
  11. Venus wymiziać do cna, a pańcię zamordować, ze nie pilnowała :)))))))))))))
    Całuję Was mocno obie, tę szarą spalinową i tą siwą :))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przebaczac jest ludzkim odruchem wiec przebacz i ciesz sie , ze wrocila :-) Uffff , tos przezyla Kasiu . Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha ha samo zycie. Nie morduj, popatrz jak urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyprałaś porządnie?? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie duś, przecież kochasz tę niedobrzyznę. ;)
    Pozdrawiam serdecznie Was Obydwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      choć pojęcia nie mam za co to... masz racę - kocham ;-))

      Usuń
  16. Kot zawsze wraca do swojego "domu" i pamietaj: nie do Ciebie /smiech/!!!
    J.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zazdroszczę tych nerwów.
    Ale Kasiu swoją drogą powinnaś jej wybaczyć, Venus pewnie chciała przywitać się z kocurami w okolicy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jej się przywitam.... ja jej się przywitam - jak skórę wygarbuję to zapamięta ;-)))

      Usuń
  18. Mam alergię :( I chociaż bardzo bym chciała to nie mogę mieć kota a pewnie grzałby mnie co wieczór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj... przykre bo choć to moje Kocie to Szantrapa paskudna to i radość ogromna

      Usuń
  19. Szkoda, że kocie święto tylko raz w roku - dobrze, że wróciła - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń