"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 10 lutego 2014

Zaginiony post

"Możesz się wściekać, ile chcesz, ale nic nie poradzisz na to, na co nic nie poradzisz.”



Mój internet wymyślił sobie ostatnio bardzo ciekawa zabawę
"pojawiam się i znikam"
no może i byłoby to zabawne gdyby nie to, że znika najczęściej wtedy gdy
ja napiszę dłuuugi i niezwykle mądry, prawie, że uczony komentarz

tudzież gdy napiszę piękny post z milionem zdjęć


Może nie był piękny i może nie miał miliona zdjęć ale...
teraz już mogę Wam wmówić wszystko ;-)))
bo poprzedni post znikł
podobnie jak połowa moich komentarzy


Tym razem jednak nie przychodzę z pustymi dłońmi ;-)))
Karteczki...
oczywiście będą aleee...
najpierw pokaże Wam mój pierwszy
słodki bukiet...
no dobra - bukiecik - niech będzie ;-)))


Bukiecik powstał na sędziwe mocno urodziny
Nie miałam za wiele "materiałów"
więc jak zwykle użyłam tego co znalazłam
Kawałek bibuły, papier prezentowy, wstążka
no i Ferrero Rocher
i powiem Wam, że osobiście z efektu jestem zadowolona
obdarowana również
a to przecież najważniejsze ;-)))


 i tak sobie myślę, że to był pierwszy ale nie ostatni słodki bukiecik
Robienie go trwało oczywiście dwa razy dłużej niż trwać by mogło
ale  sprawiło Venus i mi wiele radości ;-)))
A teraz pokaże Wam to co było...
ale znikło ;-)))
Dwie walentynkowe karteczki
które zrobiłam na prośbę koleżanki


 Inspirację do zrobienia pierwszej znalazłam na blogu joolag
użyłam oczywiście mojego ulubionego Kapuśniaczka



perełek i  tekturek Anemone 
no i oczywiście kosteczek dystansujących 
Przyznam, że to jedna z tych karteczek, z którymi ciężko mi się rozstać ;-)))
ale może przyniesie mi szczęście 
Zgłaszam ją wiec na wyzwanie a w sumie to na kilka wyzwań ;-)))
- Stampin' Royalty - All About Love!!!




Jak mówiłam karteczek było dwie ;-)))
Obie dla tej samej osoby ;-)))
Rozpustna??
nie, nie
Choć obie kartki miały wyrazić miłość 
to jedna mówiła o miłości 
jej do niego 
 a druga to miłość nadzywczajna i ponadczasowa
matczyna ;-)))


Jak Wam się podobają??
Udało mi się wyciąć i przykleić
"miłość"??
Żeby druga karteczka nie czuła się gorsza od pierwszej ;-)))
ją też zgłoszę na wyzwania ;-)))


Altair Art - Kocham Cię kochanie Moje



wczorajsze wieczorne niebo

Dzisiaj pada... 
pogoda w ogóle taka kwietniowa...
jednego dnia piękne słońce, cieplutko i radośnie
drugiego dnia od rana deszcz, smutek i zimno...
Jednak nie smucę się dziś...
ooo niee ;-)))
Cieszę się, cieszę się gdyż zaczęłam 
Wielkie Odliczanie
ostatni tydzień na wygnaniu !!!!
Za tydzień w o tej porze będę pisać do Was z własnego łóżeczka
 z własną filiżanką  kawy w dłoni ;-)))
Choć bardziej prawdopodobne, że za tydzień o tej porze będę po prostu spać ;-)))
(pisane o godz 11:00)


Venus oczywiście nie ma takich problemów
ona śpi kiedy ma na to ochotę ;-)))




czyli koniecznie wtedy kiedy ja nie śpię 
żeby zbierać siły na czas kiedy ja spać bym chciała ;-)))

Życzymy Wam radosnego tygodnia 
i dużo dużo słonka 
na niebie i w serduchu ;-)))

30 komentarzy:

  1. Prace śliczne, debiut udany :), ale Venus jest najpiękniejsza :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka słodka Venus pomyziaj ode mnie :)
    a karteczki sliczne powodzenia !
    bukiecik super Ci wyszedł kazdy nastepny chyba będziesz robiła szybciej ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki walentynkowe Ci wyszły, naprawdę śliczne :-)
    Głąski dla Venus...
    A pogoda u nas słoneczna i wiosenna z czego bardzo się cieszę :-)))
    Internet ma to do siebie ,że nie jest idealny.
    Jak pierwszy raz to stwierdziłam to byłam bardzo zdziwiona,
    bo myślałam ,że jednak jest :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam koronki-wszelakie. A koronka na kartce - cudo !!! Kartki bardzo mi sie spodobaly . Ty juz wracaj lepiej, bo ,,slysze'' w Twoim glosie nutke rozzalenia. A to nie potrzebne Ci do niczego. Do domu marsz !! Sciskam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebo mialas wczoraj przecudne!!!!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  6. i karteczki słodziachne, i bukiecik, i Venus :) niebo rewelacja, jak zawsze o zachodzie słońca, a pogoda i u nas kwietniowa - dziś od rana padał deszcz, później na chwilę słońce się pokazało

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu Kasieńko :) Miłość wyziera nie tylko z kartek. Ten bukiet też uczuciowo Ci wyszedł. :) Ale jakoś mnie to nie dziwi Kobieto o Wielkim Sercu. :) Uścisków moc!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne karteczki poczyniłaś :)))

    buźki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ptaszorek na serduszkach!!!!! O jaki śliczny!!!!!!! Dobrze, ze nie dałas tym kartkom zniknąć na amen:)))
    Jasiek siedzi przed monitorem i wzdycha do Venus :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana z Walentynką połączoną z tak słodką ptaszynką ja bym się NIE rozstała, ot co.........;))))
    ściskam Was dziewczyny! :********
    Wenus wie jak o urodę zadbać........;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne motto na początku! Chyba powinnam powtarzać to jak mantrę! Venus cudnie sobie śpi, zawsze zazdroszczę kotom możliwości spania kiedy tylko chcę :)
    A bukiecik i kartki super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodki bukiecik !!! Karteczki piękne - tylko biel i czerwień :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki, a zaginionego posta żal - ładny był tytuł:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie udał Ci się bukiecik - następne z pewnością zrobią się prędzej :)
    Kartki cudowne - kocham czerwień.
    Venus słodka jak zawsze - czasem zazdroszczę kotom umiejętności spania "na zawołanie".
    Pozdrawiam Cię serdecznie i głaski dla futerka :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bukiecik z Ferrero piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aco sie dziwisz, przeciez u Ciebie to standard... pojawiam sie i znikam i znikam i znikam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Que lindas tarjetitas!!!! Esos corazones lucen hermosos!!! Tu gatito relindo!!!!

    Suerte en el reto y gracias por acompañarnos en los retos de CIC!!!!

    salÜditos....!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. a wiesz, że jak koty śpią z łapą na pysku, to pada albo będzie padać :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego dobrego z okazji walentynek:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia! A karteczki - w szczególności podoba mi się ta z ptaszkami :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kareczki przepiękne. Ptaszek niezwykle uroczy, ale koronkowa również ma to coś.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  22. Preciosos trabajos... Las tarjetas con corazones están hermosas. Gracias por participar con nosotros en el reto de febrero de CIC.

    OdpowiedzUsuń
  23. Muy muy lindo todo!!! me encantó y bueno el gatito divino. Gracias por participar con nosotros en CIC

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne walentynkowe prace !

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap.pl
    Pozdrawiam – Bea DT

    OdpowiedzUsuń
  25. La tarjeta me ha encantado!!! tu minino es una preciosidad!!! Muchas gracias por acompañarnos en CIC, besitos

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne kartki, szkoda aby zaginęły. Śliczna ta Twoja Venus :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna kartki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :) i Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń