"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 24 lutego 2014

Koty i serca


Dziś tylko pokażę karteczkę, którą zrobiłam dosłownie przed chwilą...
pokażę i ucieknę spać 
bo to jeden z tych dni, kiedy udusiłabym Ewę a wężowi ogryzek wepchnęła głęboko w gardło 
( nie dyskutujemy o przewodzie pokarmowym gadów) aby się zadławił
Mogłabym jeszcze podyskutować 
o niesprawiedliwości przydziału ról...


Ponieważ to taki dzień kiedy wszystko jest "be"
więc żeby nie wyszło na jaw jaką to ja jestem marudą
ja sobie zrobię herbatkę
a Wy zobaczcie jak to wygląda w kolorach ;-)))


a karteczkę zgłaszam na wyzwania:



http://scrapowypasstartowy.blogspot.com/2014/02/mamy-kota-na-punkcie-kota.html
- Srapowy Pas Startowy - Kot



a w sumie to pokażę Wam jeszcze jedną karteczkę 


do wyzwania w Diabelskim Młynie 

  
My z Venus zakopiemy się teraz w łóżeczku
pod kołderką z lodami, gorącą czekoladą 
obejrzymy sobie jakiś łzawy film 
a jutro może MOŻE 
uznamy, że warto żyć ;-)))


Spokojnej nocy i radosnego przebudzenia 

"Życzę ci uważnych oczu, 
które dostrzegą drobne sprawy naszego dnia codziennego
 i stawią je w prawdziwym świetle... 

  Życzę ci takich uszu, 
 które wyłapią wszelkie przemilczenia i półtony... 

Życzę ci takich rąk,
 które nie będą się długo zastanawiać, czy komuś pomóc...

 Życzę ci odpowiednich słów w odpowiednim czasie
 i życzę ci kochającego serca,
 któremu pozwolisz się prowadzić przez życie,
 aby wszędzie tam, gdzie ty, był i twój pokój...

 Życzę ci miłości, szczęścia, poczucia bezpieczeństwa,
 wiele dobroci, 
 przez którą człowiek każdego dnia staje się kimś więcej...

 Życzę ci odpowiedniego wypoczynku i dobrego snu, 
bo to jest bardzo ważne... 

 Życzę ci takiej pracy,
 która sprawia radość i pozwala żyć dostatnio...

 Życzę ci spotkań z takimi ludźmi,
 którzy będą cię kochać,
 którzy w chwilach trudnych dodadzą ci odwagi, 
 którzy cię pocieszą, gdy przyjdzie na ciebie godzina smutku. 

Tego wszystkiego życzę Tobie
 i to ci przekazuję w moim znaku pokoju."



32 komentarze:

  1. Kasiu, jutro bedzie lepiej, jutro jest nowy, piekny dzień...Zobaczysz.....wspomnisz moje slowa.Sciskam Was serdecznie i trzymam kciuki za piękne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no może i będzie ale... do jutra cała WIEEEECZNOSC ;-)))

      Usuń
  2. Amei conhecer o seu blog,achei maravilhoso.Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobranoc:) Karteczka z kotami piękna:) I dziękuję za życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech będą aktualne każdego dnia ;-)))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Lepiej lepiej - życ będę... chyba ;-)))

      Usuń
  5. Kocia kartka piękna... :)! Autko też fajne...
    Trzymaj się ciepło i łączę się w cierpieniu, mam to samo ;P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. straszne jest życie... kobiety ;-)))

      Usuń
  6. Dzień dobry :) Dziś przynoszę Ci słońce, uśmiech i pogodny list. Gdzie? Słońce za oknem, uśmiech na mojej (Twojej) twarzy, a list w skrzynce pocztowej. A na deser dodaję uściski pachnące poranną kawą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko było ;-)))
      a kawa smakowała wyjątkowo ;-)))

      Usuń
  7. mam nadzieję ze uznałyście że warto żyć :)
    z tym wężem się uśmiałam nie wiedziałam że Ty taka sadystka jesteś ;) :P

    serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywają takie dni kiedy moja prawdziwa natura bierz górę ;-)))

      Usuń
  8. po kazdej burzy wychodzi słońce
    buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaa...
      dziś jeszcze nie - jutro... jutro w to uwierzę ;-)))

      Usuń
  9. Nie wiem czy Cię to pocieszy,ale ja mam ZAWSZE W LUTYM doła i doszłam do wniosku,że to MUSI być z braku słońca.Kiedy już to stwierdziłam, zaczęłam się przygotowywać,tzn wymyślam co roku coś atrakcyjnego do zrobienia w lutym,albo wypożyczam więcej książek z biblioteki i łatwiej sobie...wybaczam zły humor:)) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie luty to...
      kara za możliwość chodzenia w szpilkach i malowania paznokci ;-))))

      Usuń
  10. Kartka super :)

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu SZMEKa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna kocia kartka.
    Nosek do góry. Będzie dobrze. Słońce już nieśmiało się przedziera przez chmury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;-)))
      u nas jest go nawet całkiem sporo - Wiosna... wiosna do drzwi puka ;-)))

      Usuń
  12. Romantyczne te kotki ;) Mam nadzieję, że wszystko już ok!
    Dziękuję za udział w scrapgangowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak - zdecydowanie lepiej - dziękuję

      Usuń
  13. Kasiu tylko nie ludzie nie mają zmartwień,
    pamiętaj że po deszczu zawsze wychodzi słonko i ja Ci tego słonka z całego serca życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Dziękuję Basiu - dziękuję :*

      Usuń
  14. Kotki przeurocze! :) Jak wielka różnica jest w odbiorze pracy w zależności od tego, na które zdjęcie się patrzy :D
    Pozdrawiam gorąco od Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam - dlatego pokusiłam się na pokazanie obu wersji ;-)))

      Usuń
  15. Cudna ta kocia karteczka!! Życzę ci szybkiego odzyskania pogody ducha i by przypadłości które przywiązały cię do łóżka uciekły jak najszybciej :) Pozdrawiam i ślę moc energii!! Jeszcze ciut mi zostało w zanadrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodka karteczka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zgladam inne koty... :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Kociaki - słodziaki:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za śliczną pracę i udział w wyzwaniu SPS :) Rozkoszne kociaki!

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń