"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 2 lutego 2014

karnawał wciąz trwa

" Celuj w księżyc, bo nawet jeśli nie trafisz, będziesz między gwiazdami..."


Witam niedzielnie ;-)))
słonecznie ;-)))
i z kawą w dłoni ;-)))


Wcale nie kłamię - do mnie od rana uśmiecha się słoneczko
Śniegu w tym roku jeszcze nie widziałam
i generalnie dobrze nam z tym faktem


W słonku lepiej się tworzy...
a u nas szał twórczy trwa
Dziś...
dziś odpowiednio do nastroju
czyli
KARNAWAŁOWO


ajj poszłoby się na bal...
a najchętniej na taki maskowy bal
taki bal jak kiedyś bywały
z kuligiem i ogniskiem
długimi sukniami i surdutami ;-)))


Marzenia po to są aby marzyć ;-)))
Nie wszystkie jednak udaje się spełnić
ale można je pociąć i poprzyklejać
upiększyć odrobinkę 
i Wam pokazać ;-)))


a na koniec jeszcze zgłosić na wyzwanie w
ScrapGangu
bo to właśnie to wyzwanie + stary kalendarz
przyczyniły się do powstania mojej karteczki ;-)))

To ja wracam do karteczkowania
bo pomimo iż się zarzekałam
to od wczoraj męczy mnie
walentynkowa wena ;-)))
a Wam zostawiam
opowieść oraz widoczek
którym karmię oczy każdego dnia


Pewnego dnia mały motyl zaczął wykluwać się z kokonu. Człowiek usiadł i przyglądał się, jak motyl przeciska swoje ciałko przez malutki otwór. Wtedy motyl się zatrzymał - jakby zaszedł tak daleko jak mógł i dalej już nie miał sił. Człowiek więc postanowił mu pomóc: wziął nożyczki i rozciął kokon. Motyl wydostał się z niego bez problemu, miał jednak wątłe ciałko i bardzo pomarszczone skrzydła. Człowiek dalej go obserwował, spodziewając się, że skrzydła motyla zaczną stopniowo grubieć, powiększać się, dzięki czemu motyl będzie mógł odlecieć i zacząć żyć. Tak się jednak nie stało. Motyl spędził resztę życia, czołgając się po ziemi z mizernym ciałem i pomarszczonymi skrzydełkami. Do końca życia nie był w stanie latać.
Człowiek w całej swej życzliwości i dobroci nie wiedział, że walka motyla z kokonem była bodźcem dla jego skrzydeł, że motyl jest w stanie latać tylko wtedy, gdy pokona opór kokonu. 

Spokojnej niedzieli 
słonka w duszy 
i niezliczonych powodów do uśmiechu 

 
 

13 komentarzy:

  1. Bardzo pouczająca przypowieść o motylu...
    Piękne karteczki, bal i mnie się marzy, choć wystarczy właściwie zwykła zabawa taneczna :D...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj te Twoje marzenia są cudowne:)
    mam nadzieje że wygrana jest zapewniona:)
    pracujcie Dziewczyny i pokazujcie te wspaniałe MARZENIA
    ja idę na spacerek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniala kartka, karnawalowa.Superpiekne opowiadanie...i wspaniale marzenia.Oby sie spelnily tego Ci życzę i pozdrawiam Was:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ta karteczka, taka "na temat" :) ale powiedz mi jedno, dlaczego tam u Ciebie nie ma śniegu?? ja też tak chcę!! u Ciebie słoneczko, a u nas marznąca mżawka! i gdzie tu sprawiedliwość? ;) ściskam spokojnego tygodnia życząc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka i widoczek też . Pozdrawiam serdecznie z Gór Leluchowskich (nie wiedziałam do niedawna, że takie w Polsce są:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko piszesz piękne bajki, ale lubisz SDM? Dzięki za link, zapraszam za kilkanaście dni do mnie - mam nadzieję, że spodoba Ci się ten materiał, nad którym teraz pracuję:) Pozdrawiam z Leluchowa (nooo, prawie:) Piękną cerkiewkę udało mi się tam dziś zobaczyć:) A góry, oświetlone przez zachodzące słońce, były... całe czerwone:) Niesamowity widok:)

      Usuń
  6. Przepiękne opowiadanie, a może przypowieść?
    Życzę Ci spełnienia marzeń <3
    A kartka cudna!! Nic, tylko szykować kreację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jest to jak każdy ma inne marzenia, i to w zależności czy od wieku, czy kondycji, czy pomysłowości i wielu innych czynników, moje marzenia są malutkie ;)) takie tycie ;)) ale Twoje są jak najbardziej pasujące do Ciebie ;)), przypowieść jest bardzo poruszjąca...
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny karnawał u CIebie
    słonko tez u mnie
    buzile

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego wszystkiego zapomniałam podziękować za oddany głos:) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapgangu!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Uchwyciłaś istote karnawału :)
    Pozdrowienia od Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń